  • 11. Data: 2009-01-17 01:03:04
    Temat: Re: Banki na zdjeciach
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 17 Jan 2009 00:14:33 +0100, osobnik zwany AdamCCS
    wystukał:

    photo.php?
    lid=103

    > To takie gadanie troche bez sensu.
    > Zosta? zauwa?ony i to ju? du?o.
    > Baba te? kutas do krzy?a przytwierdzi?a i zosta?a zauwa?ona. Wszystko
    > zale?y kto jaki cel sobie postawi. AdamCCS

    "nieważne czy mówią dobrze czy źle byleby mówili"?
    niektórzy pewnie tak myślą

    ja bym nic od niego nie wziął, ale to tylko moja bardzo subiektywna ocena

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2009-01-17 01:59:13
    Temat: Re: Bańki na zdjęciach
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <bednarek.pawe> napisał
    > Możecie mi powiedzieć, czy takie zdjęcia uzyskuje się pomocą programu
    > graficznego, czy też na żywo.
    > Chodzi o to czy fotograf zrobił zdjęcie z bańkami, czy też je dodał
    > przy pomocy komputera.

    Bańki są na 100% wklejone.

    adam

  • 13. Data: 2009-01-17 09:05:41
    Od: q...@g...com

    On 17 Sty, 02:59, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
    > Użytkownik <bednarek.pawe> napisał

    > Bańki są na 100% wklejone.

    Szybko pryskajace banki NIE nadaja sie do slubnego zdjecia, ;-)
    ,poniewaz nie sa symbolem czegos trwalego!
    StaM

  • 14. Data: 2009-01-17 09:20:58
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    q...@g...com pisze:

    > Szybko pryskajace banki NIE nadaja sie do slubnego zdjecia, ;-)
    > ,poniewaz nie sa symbolem czegos trwalego!

    Pryskają równie szybko jak złudzenia pary nowożeńców :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 15. Data: 2009-01-17 12:53:19
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    banki w niektorych aparatach sie ukazuja gdy niedoswietlone zdjecie

  • 16. Data: 2009-01-17 13:21:15
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    b...@g...com pisze:
    > Możecie mi powiedzieć, czy takie zdjęcia uzyskuje się pomocą programu
    > graficznego, czy też na żywo.
    > Chodzi o to czy fotograf zrobił zdjęcie z bańkami, czy też je dodał
    > przy pomocy komputera.

    Przy pomocy komputera. To widać, słychać i czuć.

    > Przepraszam jeśli się jasno nie wyrażam, ale zdjęcia bardzo mi się
    > podoba

    Właściwie to czemu nie. Za 50 lat wnuki będą miały niezły ubaw :)
    Ja mam gdzieś w domu takie zdjęcie swoich pradziadków, na którym wiesz,
    przekładali głowy przez takie dziury w namalowanym tekturowym obrazie. I
    musisz wiedzieć, że oni taki fotomontaż brali całkiem na poważnie. Dla
    nas niby to jest śmieszne, ale z drugiej strony, ma to swój urok i nawet
    jest słodkie... kicz po stu latach może mieć swój urok :)

    --
    BlaTek
    mail(atob(rot13('LzkuqTIeDTWfLHejnl5wol51nj=='.repla

  • 17. Data: 2009-01-17 13:33:44
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Bogdan Blaszczak pisze:

> [...]
    > nas niby to jest śmieszne, ale z drugiej strony, ma to swój urok i nawet
    > jest słodkie... kicz po stu latach może mieć swój urok :)

    Pokasz fotke ;)

    A tak na serio - to bardzo ciekawe, jak zmienia się moda w fotografii
    ślubnej. Wstawisz link do skanu ?

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 18. Data: 2009-01-17 14:42:39
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    b...@g...com pisze:

    > Przepraszam jeśli się jasno nie wyrażam, ale zdjęcia bardzo mi się
    > podoba a na fotografii i komputerach za bardzo się nie znam a
    > potrzebuję fotografa na ślub.

    To już wiesz kogo ominąć szerokim łukiem...

  • 19. Data: 2009-01-17 15:50:38
    Od: Bogdan Blaszczak <b...@U...wprost.pl>

    Paweł W. pisze:

    > Pokasz fotke ;)

    Oj, nawet próbowałem znaleźć, ale dowiedziałem sie, że aktualnie go nie
    mam (tzn jest teraz na drugim koncu Polski). To nie było zdjecie
    ślubne, tylko jakieś inne pamiątkowe, bodajże 'na tle' wieży Eiffla..
    Ale ogólnie coś w klimacie tego:
    http://tinyurl.com/94wda4
    Pożądny, przedwojenny fotograf miał cały zestaw plansz, i mógł zrobić
    klienteli dowolne zdjęcie. A to w samolocie, a to w Paryżu, albo na
    koniku w mundurze marszałka... takie wtedy były kotlety, cud, miód.

  • 20. Data: 2009-01-17 17:11:44
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Pryskają równie szybko jak złudzenia pary nowożeńców :P

    Chodzi o dmuchanie ; )))))))) ?

    adam