  • 61. Data: 2012-09-15 21:04:20
    Temat: Re: Bandzior vs. tdm
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-09-15 20:16, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > No i? To, ze jezdze od tego sesonu ma jakis wplyw na to, ze nie wiem co
    > to przeciwskret, ze go nie uzywam itp itd...

    Nie używasz przeciwskrętu? A czego używasz w zamian?

    --
    MN

  • 62. Data: 2012-09-15 21:08:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]

    > to przeciwskret, ze go nie uzywam itp itd...
    >
    > Do jasnej cisnej - czy tutaj wszyscy wyzej sraja niz dupe maja?

    Ma,za powiedzmy lat kilka(lub sprzętów) sam zobaczysz że nic nie
    umiałeś,mało umiesz i dalej się uczysz,i tak do końca.Gumy chociaż
    pozamykałeś jeśli rozmawiamy o skręcaniu?

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 63. Data: 2012-09-15 21:42:35
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-09-15 21:08, Monster pisze:
    > Gumy chociaż pozamykałeś jeśli rozmawiamy o skręcaniu?

    A to jest jakiś wyznacznik zajebistości? Bo znam takich co po trzech
    miesiącach jazdy zamykali, a teraz niestety nie ma ich już między nami.
    Takie rzeczy lepiej robić w kontrolowanych warunkach, na torze.

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 64. Data: 2012-09-15 21:53:48
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-09-15 21:42, duddits pisze:

    > A to jest jakiś wyznacznik zajebistości? Bo znam takich co po trzech
    > miesiącach jazdy zamykali, a teraz niestety nie ma ich już między nami.
    > Takie rzeczy lepiej robić w kontrolowanych warunkach, na torze.

    Wyznacznikem zajebistości nie jest,ale co nieco świadczy,niekoniecznie o
    szybkiej jeździe.Na ulicach jak jest sam wiesz,większość miszczów ledwo
    ósemkę ogarnia.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 65. Data: 2012-09-15 22:16:03
    Od: Mikolaj Jopczynski <m...@g...com>

    W dniu 2012-09-15 21:53, Monster pisze:

    > Wyznacznikem zajebistości nie jest,ale co nieco świadczy,niekoniecznie o
    > szybkiej jeździe.Na ulicach jak jest sam wiesz,większość miszczów ledwo
    > ósemkę ogarnia.

    A jakie to ma znaczenie czy robilem to czy tamto .... .przeciez nie
    licytujemy sie kto ma dluzszego wacka - prawda?

    Napisze moze inaczej - mimo, ze caly czas mam duza pokore do motocykla,
    po glebie i wydzieraniu asfaltu z krawiacej nogi nabralem jej jeszcze
    wiecej. Jezeli dodac do tego, ze mam syna, duzo jezdze i puszka i
    ostatnio motocyklem, wychodzi mi - ze leb na karku mam i ciagle sie ucze.

    Ostatnio udalo mi sie na luku dosyc ostego wiaduktu niestracic panowania
    nad motocyklem, kiedy to kierowca puszki nie zauwazyl mnie.

    Nie - to nie wyczyn, to nie zajebistosc - po prostu ja sie nie licytuje.

    M.

  • 66. Data: 2012-09-15 22:18:21
    Od: duddits <p...@R...tv>

    W dniu 2012-09-15 21:53, Monster pisze:
    > większość miszczów ledwo ósemkę ogarnia

    A propos ósemki. Oponę można na niej spokojnie zamknąć :)

    --
    [GoMoto.TV]
    naszym motorem jest pasja

  • 67. Data: 2012-09-19 22:56:08
    Od: The_EaGle <t...@p...pl>

    W dniu 2012-09-08 21:34, Ivam pisze:> Użytkownik "The_EaGle" napisał w
    wiadomości grup

    > I pamietaj, ze trzeba prad produkowac - najlepiej z elektrowni wodnych,
    > slonecznych i wiatrowych, bo wegiel i atom to zlo.

    No baaa, nawet tak "ekologiczny" pojazd jak tramwaj jest mniej zielony
    od smrodzącego ikarusa właśnie przez straty od elektrowni na przesyle do
    większej masy tramwaju w porównaniu do autobusu. Kiedyś to liczyłem i
    wyszło chyba z 30% więcej CO2 emituje tramwaj niż stary zapyziały
    ikarus... Generalnie tramwaj ma taką samą sprawność (liczoną od
    spalonego węgla w Polsce do mocy na kołach) jak parowóz z początku XX wieku.

    * nie wziąłem pod uwagę ilości emisji CO2 przy wydobywaniu i przesyle
    oraz rafinacji ropy. Pewnie by wyszło lepiej o parę procent...
    Rafał

  • 68. Data: 2012-09-20 11:02:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-19, The_EaGle <t...@p...pl> wrote:

> [...]
    > ikarus... Generalnie tramwaj ma taką samą sprawność (liczoną od
    > spalonego węgla w Polsce do mocy na kołach) jak parowóz z początku XX wieku.

    Owszem, tylko roznica jest w tym, ze to CO2 nie jest produkowane w centrum
    miasta.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 69. Data: 2012-09-20 12:47:27
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-05 20:14, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > No dobra, a cos konkretniej? (mondel?:))

    Kupze VTR i nie marudz.

    > Wiec zakladam, ze 900 na wtrysku powinna dac rade.

    Costy, 900 to dla dziewczyn motor. Liter najmniej bier.

    pozdr
    newrom
    --
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 70. Data: 2012-09-20 12:50:45
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-09-20, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Kupze VTR i nie marudz.

    Przeciez to popierdolka jest?

    > Costy, 900 to dla dziewczyn motor. Liter najmniej bier.

    Ja sie na 1200 nogami odpycham to co musi byc na litrze?

    --
    Artur
    ZZR 1200