-
371. Data: 2012-05-16 16:55:43
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: kamil <k...@s...com>
On 16/05/2012 15:29, Adam Płaszczyca wrote:
> Dnia Wed, 16 May 2012 15:58:55 +0200, Axel napisał(a):
>
>>> Znasz jedynie swoje wyobrażenia :D
>>
>> To w czym przeszkadza potrojne mrugniecie kierunkowskazow? :-P
>
> Napisałem już - nie jest pomocne, bo za krótkie, wychowuje za to tumanów,
> którzy uważają, że trzy mrugnięcia to wystarcza, bo tak producent
> przewidział.
> natomiast przeszkadzają w zaprzestaniu sygnalizowania zamiaru, kiedy po
> pierwszym mrugnięciu kierujący zdecydował, że wycofa się z manewru i tym
> samym wprowadzają w bład innych uzytkowników.
Adam, ale wystarczy machnąć wajchą w drugą stronę i zaprzestaje wysyłać
sygnały. To naprawdę nie jest fizyka kwantowa, gdybyś zabrał się do
jakiejś roboty zamiast pieprzenia bzdetów w usenecie całymi dniami, też
miałbyś może nowy samochód i sprawdził empirycznie.
--
Pozdrawiam,
Kamil
http://bynajmniej.net
-
372. Data: 2012-05-16 17:08:45
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-05-16 16:04, *Axel* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>> W Vectrze z 2007 - jest to też w Insigni z 2011, więc raczej nie mumia :)
>
> Sprawdzilem organoleptycznie - nie dziala.
Bardzo dziwne - miałem wersję Elegance - może to...
>
>> Instrukcja Vectry C strona 68.
>
> Na stronie 168 jest o bagazniku (glownie kombi), przegrodach, zaslonach
> itp. O domykaniu okien z pilota jest bodajze na stronie 46. Instrukcja
http://img442.imageshack.us/img44
> jest datowana na 08/2007 - moze wtedy cos pozmieniali? Pokaze Ci za 2
> tygodnie :-)
>
Obadamy :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
373. Data: 2012-05-16 17:09:40
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2012-05-16 17:08, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> http://img442.imageshack.us/img44
Link mi się przyciął
http://img442.imageshack.us/img442/6012/vectrac68.jp
g
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
374. Data: 2012-05-16 17:23:11
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Wed, 16 May 2012 15:54:30 +0100, kamil napisał(a):
>> W każdym razie Ty masz nawigacje i małe szanse na dobre jedzenie, a u mnie
>> jeszcze umiejętność znalezienia dobrego jedzenia jeszcze nie zanikła :D
>
> Sam polujesz, oprawiasz i wędzisz? W końcu tak robili nasi przodkowie,
> sklepy prowadzą do zidiocenia.
Szczerze mówiąc, żeby zjeść dobrze, to niestety trzeba samemu uwędzić. To,
co jest w sklepach to g....
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
375. Data: 2012-05-16 17:25:22
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
Dnia Wed, 16 May 2012 15:55:43 +0100, kamil napisał(a):
>
> Adam, ale wystarczy machnąć wajchą w drugą stronę i zaprzestaje wysyłać
> sygnały.
Tak, zaczynając wysyłać z drugiej strony. Wybacz, miałem to gówno.
Normalnie, to w takiej sytuacji po prostu opieram palec na dźwigni i
jeszcze raz sprawdzam sytuację - jesli decyduję sie na manewr - właczam na
stałe, jesli nie, puszczam.
Sprawa rozwiązana.
Te trzy mrugnięcia nie sa mi do niczego potrzebne, bo sa ZA KRÓTKIE, żeby
poprawnie zasygnalizować zamiar i wykonanie manewru.
--
___________ (R)
/_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Keszyca Leśna
_______/ /_ Wywoływanie slajdów http://trzypion.pl/
___________/ PMS++PJ+S*+++P+++M+++W--P+++X+++L+++B+M+++Z++T-WCB++
-
376. Data: 2012-05-16 17:35:12
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
W dniu 2012-05-16 16:54, kamil pisze:
> Sam polujesz, oprawiasz i wędzisz?
w zasadzie władza zakazała tych dwóch pierwszych rzeczy..
--
Pozdr.
Michał
-
377. Data: 2012-05-16 17:38:16
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>
W dniu 2012-05-16 10:34, kamil pisze:
> Ludzie stracili też umiejętność polowania nocą, garbowania skór na buty,
> powożenia furmanką, oporządzania konia i zbierania w lesie ziół na bóle
> w krzyżu..
nie wszyscy :-)
--
Pozdr.
Michał
-
378. Data: 2012-05-16 21:20:30
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
"Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
news:c1.01.3VsybW$1Bu@mike.oldfield.org.pl...
> Dnia Wed, 16 May 2012 15:57:29 +0200, Axel napisał(a):
>
>>>> "Przelot przez row" okazal sie (po dlugich dywagacjach) wjechaniem do
>>>> rowu...
>>>
>>> Mhm. Czyli jesli masz stan początkowy 'auto na jezdni', a końcowy 'auto
>>> na
>>> polu', a między jezdnią, a polem jest rów, to jest to 'wjazd do rowu'?
>>
>> Zieeeew. Wymysl cos nowego, zebysmy sie wszyscy mogli posmiac. O rowie
>> juz
>> wystarczajaco naplotles.
>
> Uuuu... ogonek pod siebie i ucieczka?
Nie - nudzi mnie ta jalowa dyskusja - mozna wszystko znalezc w googlach.
EOT
--
Axel
-
379. Data: 2012-05-16 21:25:01
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
"Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
news:c1.01.3Vszx0$1C4@mike.oldfield.org.pl...
>>
>> Adam, ale wystarczy machnąć wajchą w drugą stronę i zaprzestaje wysyłać
>> sygnały.
>
> Tak, zaczynając wysyłać z drugiej strony. Wybacz, miałem to gówno.
Czyli nie umiesz. Nic nie mruga w druga strone. A jak nie potrafisz -
mozesz machnac w ta sama strone - tez sie wylaczy.
>
> Normalnie, to w takiej sytuacji po prostu opieram palec na dźwigni i
> jeszcze raz sprawdzam sytuację - jesli decyduję sie na manewr - właczam na
> stałe, jesli nie, puszczam.
> Sprawa rozwiązana.
> Te trzy mrugnięcia nie sa mi do niczego potrzebne, bo sa ZA KRÓTKIE, żeby
> poprawnie zasygnalizować zamiar i wykonanie manewru.
Czyli nie umiesz i probujesz do tego dorobic ideologie. W niczym, poza
dziekowaniem kierunkami, nie przeszkadza.
--
Axel
-
380. Data: 2012-05-16 21:26:55
Temat: Re: Bajery w autach "po 2000" roku
Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
"Adam Płaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message
news:c1.01.3Vsyjc$1Bw@mike.oldfield.org.pl...
> Dnia Wed, 16 May 2012 16:01:37 +0200, Axel napisał(a):
>
>>> W tym, że jest niepotrzebne, bo do zgodnego z przepisami sygnalizowania
>>> zamiaru i wykonania manewru jest niewystarczające, a przeszkadza. Poza
>>> tym
>>> dzieki takiemu rozwiązaniu durnie myslące tak, jak Ty sygnalizuja
>>> własnie
>>> manewr, a nie jego zamiar.
>>
>> Ja pytalem w czym przeszkadza. To, ze nie potrafisz tego wykorzystac, to
>> jest PRZESZKADZANIE.
>
> "dzięki takiemu rozwiązaniu durnie myslące tak, jak Ty sygnalizuja własnie
> manewr, a nie jego zamiar."
>
> Poza tym nie możesz zaprzestać sygnalizowania, jeśli zrezygnowałeś z
> wykonywania manewru.
Moge. Tylko takie durnie jak Ty nie potrafia.
Wracaj do kibla, skonczyl sie okres dokarmiania Adasia.
PLONK!
--
Axel