  • 1. Data: 2016-01-06 19:31:25
    Temat: BT playerek+hands free
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam

    Padło mi radio. którego i tak sporadycznie słuchałem. mam taki pomysł
    aby sobie kupić urządzenie do prowadzenia rozmów w czasie jazdy, łączone
    z telefonem przez BT, ale umożliwiające również słuchanie muzyki z
    telefonu. Najlepiej aby "parowało" się z dwoma telefonami jednocześnie.
    Czy możecie mi takie coś polecić? Może mieć transmiter fm, ale na tym mi
    nie zależy, bo i tak go nie wykorzystam - zainstaluje jakiś wzmacniaczyk

    ToMasz

  • 2. Data: 2016-01-07 06:54:13
    Temat: Re: BT playerek+hands free
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 16-01-06 o 19:31, ToMasz pisze:
> [...]
    > Czy możecie mi takie coś polecić? Może mieć transmiter fm, ale na tym mi
    > nie zależy, bo i tak go nie wykorzystam - zainstaluje jakiś wzmacniaczyk

    Parrot asteroid smart - jak dla mnie najlepszy głośnomówiący jaki miałem
    lub używałem, komendy głosowe, wyszukuje w książce telefonicznej po
    powiedzeniu, do kogo chcemy dzwonić, odbieranie lub odrzucanie rozmowy
    również może być głosowo. Podobnie odtwarzanie mp3 - mówisz wykonawcę,
    tytuł, album lub typ muzyki i wyszukuje (oczywiście, jeśli mp3 mają
    poprawne ID tagi).

  • 3. Data: 2016-01-09 10:28:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Jan 2016 06:54:13 +0100, Robson napisał(a):

    > Parrot asteroid smart - jak dla mnie najlepszy głośnomówiący jaki miałem
    > lub używałem, komendy głosowe, wyszukuje w książce telefonicznej po
    > powiedzeniu, do kogo chcemy dzwonić,

    A radzi sobie z polskim jezykiem ?

    > odbieranie lub odrzucanie rozmowy
    > również może być głosowo. Podobnie odtwarzanie mp3 - mówisz wykonawcę,
    > tytuł, album lub typ muzyki i wyszukuje (oczywiście, jeśli mp3 mają
    > poprawne ID tagi).

    Uwaga - wiele telefonow wymaga od urzadzenia profilu A2DP do sluchania
    MP3, sprawdzic czy ma taki.

    J.

  • 4. Data: 2016-01-09 12:41:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 07.01.2016 o 06:54, Robson pisze:

    > Parrot asteroid smart -
    za duże, za bardzo rzuca się w oczy złodziejom, za drogie.

    ToMasz