  • 1. Data: 2016-01-07 08:48:39
    Temat: Nówka szukam
    Od: Killer2 <a...@o...com>

    Szukałem i szukałem i ciężko było znaleźć, małe, do 4m długości, nowe 3
    drzwiowe, chciałem punto ale nie robią już 3d!!!, potem citigo ale syf,
    ostatecznie miałem brać polo ale kurna jak można pakować silnik 60kM i
    to w takiej cenie!, przez przypadek znalazłem seat!

    Nigdy nie miałem seata, tak patrzę na ibizę SC to pasuje mi pod prawie
    każdym względem, jakie problemy mogą być z seatami w porównaniu do tej
    samej grupy odpowiedników polo fabia ?

    http://www.seat-auto.pl/samochody/ibiza-sc/opis.html

    Czy to po prostu to samo?

  • 2. Data: 2016-01-07 08:59:41
    Temat: Re: Nówka szukam
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-07 o 08:48, Killer2 pisze:
> [...]
    >
    > Nigdy nie miałem seata, tak patrzę na ibizę SC to pasuje mi pod prawie
    > każdym względem, jakie problemy mogą być z seatami w porównaniu do tej

    To jeden pies.
    Ale tak z czystej ciekawości mógłbyś powiedzieć dlaczego upierasz się na
    3D?

    Lewis

  • 3. Data: 2016-01-07 09:16:33
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-01-07 o 08:59, Lewis pisze:

    > To jeden pies.
    > Ale tak z czystej ciekawości mógłbyś powiedzieć dlaczego upierasz się na
    > 3D?

    Też jestem ciekawy. Jak kupowałem tanie auto, to akurat trafiło się 3d i
    myślałem "ee jakoś to będzie", ale ogólnie to same minusy - kłopotliwe
    wsiadanie do tyłu, trudny dostęp, długie drzwi. Teraz już w życiu bym
    się nie zdecydował, no chyba żebym był pod ścianą, to wiadomo, ale nigdy
    z własnego wyboru :)

  • 4. Data: 2016-01-07 09:39:30
    Od: Killer2 <a...@o...com>

    > To jeden pies.
    > Ale tak z czystej ciekawości mógłbyś powiedzieć dlaczego upierasz się na
    > 3D?

    85% 1 osoba będzie woziła dupę max 2 osoby

    w poprzednim samochodzie który będzie zastąpiony nowym nabytkiem 2 drzwi
    nieużywane, klamki zardzewiały i nie dały się otworzyć po 5 latach od
    nowości

  • 5. Data: 2016-01-07 09:44:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Killer2,

    Thursday, January 7, 2016, 9:39:30 AM, you wrote:

> [...]
    > w poprzednim samochodzie który będzie zastąpiony nowym nabytkiem 2 drzwi
    > nieużywane, klamki zardzewiały i nie dały się otworzyć po 5 latach od

    Ale i tak nie zmienia to faktu, że 3d jest do de na parkingu - za
    długie drzwi.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2016-01-07 09:59:08
    Od: Killer2 <a...@o...com>

    > Ale i tak nie zmienia to faktu, że 3d jest do de na parkingu - za
    > długie drzwi.

    no właśnie większe drzwi w małym samochodzie i lepiej się wsiada osobom
    przy kości...przy jednej osobie zawsze prawą stroną dostawiam bardziej
    żeby przy lewej mieć miejsce

    w citigo 5d to tak jakbym wsiadał do smarta- odpada

  • 7. Data: 2016-01-07 10:37:57
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 7 stycznia 2016 09:16:35 UTC+1 użytkownik twistedme napisał:

    > Też jestem ciekawy. Jak kupowałem tanie auto, to akurat trafiło się 3d i
    > myślałem "ee jakoś to będzie", ale ogólnie to same minusy - kłopotliwe
    > wsiadanie do tyłu,

    kierowca nie wsiada do tyłu ;),
    długie drzwi=wygodne wsiadanie. Może to kwestia wzrostu, ja tak to postrzegam.
    Miałem punto 3D i było fajne.
    --
    jureko

  • 8. Data: 2016-01-07 11:22:14
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-07 o 10:37, s...@g...com pisze:

    > długie drzwi=wygodne wsiadanie.
    Może na podwórku, ale na pewno nie na parkingu. Jak między autami jest
    powiedzmy 0,5 metra przerwy, to im drzwi dłuższe, to o mniejszy kąt się
    dają otworzyć.
    Jacek

  • 9. Data: 2016-01-07 12:27:06
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-01-07 o 11:22, Jacek pisze:

    > Może na podwórku, ale na pewno nie na parkingu. Jak między autami jest
    > powiedzmy 0,5 metra przerwy, to im drzwi dłuższe, to o mniejszy kąt się
    > dają otworzyć.
    > Jacek
    O to mi właśnie chodziło :)

    A to się tak zawsze mówi... Moja żona też miała jeździć sama do pracy i
    potrzebowała coś bardzo taniego na pół roku. Potem się okazało
    oczywiście, że fajnie by było kogoś zabrać, odwieźć po drodze i nie
    wyszło pół, a półtora roku itd. :)

  • 10. Data: 2016-01-07 16:40:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07.01.2016 o 10:37, s...@g...com pisze:

    > kierowca nie wsiada do tyłu ;),
    > długie drzwi=wygodne wsiadanie.

    Wręcz przeciwnie.
    Na parkingu potrzebujesz więcej miejsca, żeby je otworzyć równie
    szeroko, w efekcie otwierasz je wężej i wsiadasz przez mniejszy otwór.
    W garażu to samo (5D otwieram w całości, przy 3D można od razu o tym
    zapomnieć).
    Długie drzwi nie mają ŻADNYCH zalet.