  • 1. Data: 2016-01-06 14:23:56
    Temat: akumulatory na ursynowie - gdzie?
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poleccie prosze jakis sklep z akumulatorami na Ursynowie ktory ma dobre
    ceny. Chce kupic Centre Plus, ale moze byc tez cos innego w podobnej cenie.
    Dzieki z gory, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2016-01-07 13:48:35
    Temat: Re: akumulatory na ursynowie - gdzie?
    Od: Pablo Eldiablo <p...@g...com>

    W dniu środa, 6 stycznia 2016 14:24:01 UTC+1 użytkownik adam napisał:
> [...]
    > ceny. Chce kupic Centre Plus, ale moze byc tez cos innego w podobnej cenie.

    Kilka miesięcy temu kupiłem w świetnej cenie vartę na KEN, na odcinku pomiędzy metro
    Ursynów a Stokłosy. Co ciekawe, kupując u nich przez allegro cena była ponad 100zł
    niższa niż na półce ;-)