eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › BMW X6 winter test
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 34

  • 11. Data: 2010-02-01 18:01:02
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 01 lut 2010 o 17:58 GMT, lux napisał(a):

    > dzięki, myślałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie
    > wtedy coś go odłącza od silnika.

    Jestes w bledzie, zapoznaj sie z zasada dzialania przekladni
    hydrokinetycznej

    Pozdrawiam
    Brzezi


  • 12. Data: 2010-02-01 18:49:58
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    lux pisze:

    > a kto stosuje mechanikę, Subaru?

    Porsche, Audi, VW?

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 13. Data: 2010-02-01 23:17:28
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 01 Feb 2010 18:01:02 +0100, osobnik zwany Brzezi
    wystukał:

    > pon, 01 lut 2010 o 17:58 GMT, lux napisał(a):
    >
    >> dzięki, myślałem, że automat nie może się kręcić do tyłu. Widocznie
    >> wtedy coś go odłącza od silnika.
    >
    > Jestes w bledzie, zapoznaj sie z zasada dzialania przekladni
    > hydrokinetycznej
    >
    a X6 ma hydrokinetyczną? bo imho zwykłą z automatycznym sprzegłem





    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett


  • 14. Data: 2010-02-02 09:35:31
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>



    Użytkownik "lux" <b...@o...de> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hk6u1i$el1$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Mihaj pisze:
    >> w osobowych nie stosuje się mechaniki, bo nie ma aż takiej potrzeby, a
    >> skoro elektronika i hamulce działają wystarczająco dobrze to po co
    >> komplikować i podrażać? Nietypowym rozwiązaniem jest to, co stosuje Honda
    >> (np. Ridgeline - dziwny osobowy pickup) - zamiast tylnego mechanizmu
    >> różnicowego w przekładni głównej są dwa sprzęgła tarczowe i to one
    >> indywidualnie dawkują napęd kołom tylnej osi.
    >> W przypadku terenówek stosuje się LSD, czyli mechanizm różnicowy o
    >> ograniczonym poślizgu lub zwany też o zwiększonym tarciu wewnętrznym.
    >> Spotyka się je szerzej (np. w wielu pickupach) ale to połowiczne
    >> rozwiązanie. Znacznie lepsze, ale wymagające myślenia to blokady 100%
    >> mechanizmów różnicowych. Przykładem niewielu aut mających we fabrycznym
    >> wyposażeniu obu osi są np. Mercedesy G i Jeep Rubicon. Wspomniany L200 ma
    >> blokadę tylnej osi w niewielu wersjach.
    > =========
    > a co siedzi w Hondzie Legend, tam jakiś mechanizm chyba jest?

    w Legendzie jest coś podobnego do tego z Ridgeline, tyle że bardziej
    rozbudowanego i ze znacznie większymi możliwościami sterowania dynamiką
    ruchu - nie tylko przyhamowywanie ale i przyspieszanie (w pewnym zakresie,
    wynikających z różnicy przełożeń) obrotów tylnych kół względem obrotów
    przedniej przekładni głównej ze zwykłym mechanizmem różnicowym.

    > poza tym z tego co piszesz to w osobowych autach (audi, bmw, subaru) to
    > tylko kwestie hamulcowe, żadnego LSD?

    poza jakimiś ekstra-sportowymi wersjami z fabryczną szperą w dyfrach to w
    większości osobówek są protezy blokad dyfrów (osi napędowych) w postaci
    układów przyhamowujących ślizgające się koła. Ale w Ameryce południowej są
    Fiaty - jednonapędowe! - które mają prawdziwą mechaniczną blokadę mechanizmu
    różnicowego. W Europie są jeszcze Alfy z mechanizmami różnicowymi przedniej
    osi Torsen.

    MP



  • 15. Data: 2010-02-02 10:18:07
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:hk748v$9ht$1@node2.news.atman.pl...
    > lux pisze:
    >> a kto stosuje mechanikę, Subaru?
    > Porsche, Audi, VW?

    Przy centralnym dyfrze masz dosc spory do tego silownik IMO jest to
    mechaniczna blokada. Przy tylnym nie wiem bo takiej na oczy nie widzialem.

    --
    Picasso



  • 16. Data: 2010-02-02 11:17:29
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 1 Lut, 15:45, lux <b...@o...de> wrote:
    > kolejne świetne porównanie Forster, Passat itp
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=r
    elated
    >
    > lux


    haha, genialne :)

    po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
    durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)


  • 17. Data: 2010-02-02 11:36:35
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Mihaj" <m...@p...onet.pl>


    Użytkownik "GrzegorzG" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:07b3135a-27f0-4129-92bb-a82e208c5683@21
    g2000yqj.googlegroups.com...
    > On 1 Lut, 15:45, lux <b...@o...de> wrote:
    >> kolejne świetne porównanie Forster, Passat itp
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw&feature=r
    elated
    >>
    >> lux
    >
    >
    > haha, genialne :)
    >
    > po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
    > durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)
    >

    Proponuję jednak zachować rozwagę przy kategorycznych wypowiedziach, nie
    kierować się marketingowymi sztuczkami i samemu testować ;-) Na testach,
    pokazujących zalety napędu BMW X-drive, Subaru Outback, nie potrafiło ruszyć
    w górę rampy testowej mając przyczepność tylko pod jednym kołem. I co z
    tego?

    MP


  • 18. Data: 2010-02-02 13:31:03
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>


    Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości


    >haha, genialne :)
    >
    >po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię takiego
    >durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)

    jakbyś kiedykolwiek miał taki wynalazek typu BMW x-drive
    czy AUDI quattro to byś nie pisał takich bzdur...

    a tak to tylko się ośmieszasz, wrzucając wszystko do jednego worka, panie
    "znafco"


  • 19. Data: 2010-02-02 14:48:10
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 2 Lut, 13:31, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:
    > U ytkownik "GrzegorzG" <> napisa w wiadomo ci
    >
    > >haha, genialne :)
    >
    > >po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupi takiego
    > >durnego wynalazku jak tego typu nap d "na 4 ko a" :)
    >
    > jakby kiedykolwiek mia taki wynalazek typu BMW x-drive
    > czy AUDI quattro to by nie pisa takich bzdur...
    >
    > a tak to tylko si o mieszasz, wrzucaj c wszystko do jednego worka, panie
    > "znafco"

    Człowieku, wyluzuj poślady :]
    Nie mam prawa nie chcieć kupic innego napędu niż stałego na 4 koła? :)

    GG


  • 20. Data: 2010-02-02 15:03:47
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Tadeusz wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości
    >
    >
    >> haha, genialne :)
    >>
    >> po ostatnich postach (CR-V, Rav4, audi vs bmw) nigdy nie kupię
    >> takiego durnego wynalazku jak tego typu napęd "na 4 koła" :)
    >
    > jakbyś kiedykolwiek miał taki wynalazek typu BMW x-drive
    > czy AUDI quattro to byś nie pisał takich bzdur...
    >
    > a tak to tylko się ośmieszasz, wrzucając wszystko do jednego worka,
    > panie "znafco"

    zwrot klucz: "tego typu"


    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    Omega B X25XE

strony : 1 . [ 2 ] . 3 . 4


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: