  • 21. Data: 2010-02-02 15:08:37
    Temat: Re: BMW X6 winter test
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    lux wydusił z siebie te słowy:

    > patrzcie na moment 1:35 sek. Bmw mimo automatu stacza się na chwile w
    > dół, jak to możliwe?

    przecież jesli siła ciążenia pokona siłe sprzęgła hydrokinetycznego
    dzialającego na wolnych obrotach to auto moze sie staczać sie z górki.
    Gdzie widzisz problem?
    Tam nie ma zapadki, tam jest pompa hydrauliczna, ktora ma swoją siłe, jak ją
    pokonasz, to mozesz pchać auto na D do tyłu.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 22. Data: 2010-02-02 15:28:03
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości -

    > jakby kiedykolwiek mia taki wynalazek typu BMW x-drive
    > czy AUDI quattro to by nie pisa takich bzdur...
    >
    > a tak to tylko si o mieszasz, wrzucaj c wszystko do jednego worka, panie
    > "znafco"

    >Człowieku, wyluzuj poślady :]
    >Nie mam prawa nie chcieć kupic innego napędu niż stałego na 4 koła? :)

    nic nie pisałem o twoich prawach...
    tylko o tym że systemy typu BMW x-drive czy AUDI quattro
    - wbrew temu co twierdzisz - poradzą sobie spokojnie z 99,99%
    problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
    więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

  • 23. Data: 2010-02-02 17:44:30
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 2 Lut, 15:28, "Tadeusz" <t...@s...onet.pl> wrote:

> [...]
    > problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
    > więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

    Pewnie tak, natomiast bardzo bym się zawiódł gdyby mi audi quatto za
    prawie 200tys nie ruszyło na parkingu z powodu lodu pod śniegiem.. W
    tescie x drive vs quattro z dwoma kołami na lodzie, quattro radziło
    sobie słabo...
    Poza tym x drive czy quattro to troche inna półka cenowa niz subaru,
    ktore jest niewiele drozsze niz wynalazki z crv czy rav4.

    Pozdrawiam,
    GG
    Pozdrawiam,
    GG

  • 24. Data: 2010-02-02 17:47:05
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 2 Lut, 11:36, "Mihaj" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "GrzegorzG" <g...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqj.googlegroups.com...

    =related

    > Proponuję jednak zachować rozwagę przy kategorycznych wypowiedziach, nie
    > kierować się marketingowymi sztuczkami i samemu testować ;-) Na testach,
    > pokazujących zalety napędu BMW X-drive, Subaru Outback, nie potrafiło ruszyć
    > w górę rampy testowej mając przyczepność tylko pod jednym kołem. I co z
    > tego?
    >
    > MP

    No tak, tylko to troche inna półka cenowa (bmw, audi vs subaru).
    Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
    sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie
    pojechało :/

    Pozdrawiam,
    GG

  • 25. Data: 2010-02-02 17:54:30
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > problemów występujacych przy cywilnym użytkowaniu aut,
    > więc nie widze podstaw by je określać mianem "durnych"

    Ale wiesz o tym, że quattro quattru nie równe jest?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 26. Data: 2010-02-02 18:13:06
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    GrzegorzG pisze:

> [...]
    > Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
    > sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie

    Nie byloby takiej sytuacji, poniewaz lod mimo, ze wydaje mi sie
    ekstremalnie nieprzyczepny to jednak jakis tam wspolczynnik tarcia ma. A
    ta sztuczka wykorzystywana przez ludzi z BMW to z powodu "torque
    sensing" w Audi. Po prostu w takiej sytuacji (na rolkach jak BMW)
    wystarczylo lekkoprzyhamowac i wyjechalby od razu. W BMW to zrobili, w
    Audi nie, cala filozofia "lepszosci" xDrive od quattro, oszustwo i tyle.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 27. Data: 2010-02-02 18:37:14
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

> [...]

    > Natomiast jak napisałem wczesniej, bardzo bym sie zawiodl, gdyby na
    > sliskim parkingu (0 przyczepnosci dla jednej osi) takie quattro mi nie

    Nie ma takiej mozliwości, żeby quattro 'nie pojechało'. Chyba, że pod górę.
    Jeśli masz zimowe opony to taka guma zawsze czegoś się złapie, bo nigdy lód
    nie jest 100% gładki i jednorodny, chyba że przygotowany pod wyczynowe
    lodowisko, ale i wtedy zakręci kilka razy kołami i ruszy. Więc Twoje obawy
    są przedwczesne a dodatkowo zbudowanne na mocno dyskusyjnych fundamentach.
    Proponuję więcej dystansu do opinii internetowych fachowców, bo tu każdy
    pryszczers może się zrobić na znawcę.

    Zbigniew Kordan

  • 28. Data: 2010-02-03 08:20:32
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <> napisał w wiadomości ...

    > Ale wiesz o tym, że quattro quattru nie równe jest?

    wiem, ale pisałem o prawdziwym quattro (np. Q7)
    a nie tej popierdółce z A3 :)

  • 29. Data: 2010-02-03 09:08:25
    Od: GrzegorzG <g...@g...com>

    On 2 Lut, 18:37, "Hektor" <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Proponuję więcej dystansu do opinii internetowych fachowców, bo tu każdy

    No pewnie tak, lod jakis tam opor stawia. Z tym, ze cena subaru a cena
    quattro to juz troche inna półka ;)

    GG

  • 30. Data: 2010-02-03 09:18:34
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "GrzegorzG" <> napisał w wiadomości

    > Z tym, ze cena subaru a cena
    >quattro to juz troche inna półka ;)

    prestiż też inny :)
    co do ceny to zależy też jakie audi i jakie subaru...