  • 11. Data: 2014-03-07 07:50:11
    Temat: Re: BIZNESTANK...
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-06 23:28, P.B. pisze:

    > Sugerujesz, że w tych parówach jest mięso? :)

    4%

  • 12. Data: 2014-03-07 07:51:19
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-06 23:40, AZ pisze:

    > Bo z tych parowek to pewnie maja drugie tyle zysku co z paliwa. Zawsze
    > zastanawialem sie jak mozna jesc to gowno i to jeszcze z kawa... O 7 rano...

    Cena tej parówy z zakupie to podobno 15 gr. za sztuke. Dla Sokołowa
    to największy odbiorca a kontrakt z orlenem to kontrakt życia.

  • 13. Data: 2014-03-07 08:12:04
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 07 Mar 2014 07:50:11 +0100, megrimsES
    <m...@i...pl> wrote:

    > 4%

    Zwykli ludzie nie powinni wiedzieć, jak się robi parówki i
    politykę.

    RR.
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti na-6 mailto:giekao-at-gmail-dot-com

  • 14. Data: 2014-03-07 08:16:30
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Zwykli ludzie nie powinni wiedzieć, jak się robi parówki i
    > politykę.
    I na takim stwierdzeniu opiera się cały biznesplan dotyczący produkcji i
    sprzedaży parówek/polityki. :)
    WOJO

  • 15. Data: 2014-03-07 10:07:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 6 Mar 2014 22:40:04 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > Bo z tych parowek to pewnie maja drugie tyle zysku co z paliwa. Zawsze
    > zastanawialem sie jak mozna jesc to gowno i to jeszcze z kawa... O 7 rano...

    Kawa akurat na Orlenie dobra.
    A jak wstales o 5 rano bez sniadania, to cos trzeba zjesc, niestety -
    jest co jest.

    J.

  • 16. Data: 2014-03-07 10:15:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kawa akurat na Orlenie dobra.
    > A jak wstales o 5 rano bez sniadania, to cos trzeba zjesc, niestety -
    > jest co jest.

    Zebym do obiadu mial nic nie jesc to wole nie jesc tego gowna :-)

    --
    Artur

  • 17. Data: 2014-03-07 14:08:04
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 07:50:11 UTC+1 użytkownik megrimsES napisał:

    > 4%

    Mogli by jako wegetariańskie sprzedawać za podwójną cenę.

  • 18. Data: 2014-03-07 14:12:22
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 10:15:04 UTC+1 użytkownik AZ napisał:

    > Zebym do obiadu mial nic nie jesc to wole nie jesc tego gowna :-)
    >

    > --
    >
    > Artur

    Pierdzielisz. Kiedyś zjadłem taką parówkę i żyję. Sraczki tez nie miałem. Nie
    twierdzę że to dobre codziennie na śniadanie, obiad i kolację. Pamiętam że nawet
    smaczne było. Ciepłe z jakimś keczupem. Całkiem pozytywne wrażenie smakowe.

  • 19. Data: 2014-03-07 18:49:38
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 7 Mar 2014 09:15:04 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Zebym do obiadu mial nic nie jesc to wole nie jesc tego gowna :-)

    W sumie nie są takie złe :) A w te 4% to jakoś nie wierzę, samym
    papierem nie da się oszukać człowieka :))

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 20. Data: 2014-03-07 21:22:22
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Marcin Ł k...@g...pl ...

    > ja mam 6gr znizki przy lpg i przebiegach miesiecznych ok 3,5-4tys. daje
    > chociaz kawe za free a kawe maja super :)

    6 gr i kawa?
    Czy 6 gr z czego robi sie darmowa kawa?

    sie z tego robi darmowa kawa