    From: Kosiek <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: BING 53/24/201 zamiast GM24 PEGAZ ? ;)
    Date: Sat, 28 Feb 2009 13:40:52 +0100

    Dobry:)

    Po pierwsze chwalę się, znowu poskładałem Osę;) Tym razem, jak należy:)

    Po drugie, wiem, że temat "co zamiast pegaza" w kontekście junaka (GM26)
    był wałkowany na grupie już dobre 10 lat temu:) Wniosek był taki, że
    najlepiej nic:)
    Ale w kontekście Osy (GM24) tematu nie widziałem, jakieś tam wspominki
    Jackare, że coś tam widział u kogoś i tyle.

    No więc mój pegaz GM24 poskładany jest z trzech innych, dobierając
    najlepsze części pod względem ich najmniejszego zużycia. Manuale co do
    regulacji przeczytane na stronie Jacota (dzięki;) A i tak szlag mnie
    trafia i mam problemy z regulacją (albo sucho, albo zalewa)

    Co innego etezeta:) Z nią mam prawie same dobre wspomnienia, a co do
    gaźnika, nigdy nie miałem zarzutów.

    A więc w 150tce jest sobie taki BING o odpowiedniej średnicy gardzieli
    24 mm. Jakby tak z jednego korpusu zużytego pegaza dotoczyć kawałek
    króćca typu "rurka na zacisk" i wsadzić większą dyszę główną (coś
    zamiast tej 105, w pegazie była 180 - a może nie trzeba, nie wiem) no to
    chyba powinno by zadziałać. Chyba, że inna płaszczyzna działania niż
    normalnie (oś pływaka wzdłuż a nie w poprzek) w ogóle to wyklucza?
    (aczkolwiek w pegazie w osie jest wzdłuż, w junaku w poprzek i działał
    tu i tu, więc...)

    Przerabiał ktoś temat z takim typem zastępczym? Osa, SHL, cokolwiek z GM24.

    Zapędów ekstraweterańskich do 100% wierności nie mam. Ma toto jeździć i
    nie być upierdliwe.

    Pozdro
    --
    Kosiek