  • 11. Data: 2020-03-08 18:22:01
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2020 o 16:40, nadir pisze:

    > A tego to ja nie wiem.

    Nikt nie wie.

    > To nie ja wyraziłem zdziwienie, że do porównania
    > brane są pojazdy, które dzielą dwie dekady i masa jednego jest 2x
    > większa niż drugiego.

    No właśnie dziwne, że się nie dziwisz;)

    > Dobrze by było zobaczyć odwrotny test, w stojące Uno wjeżdża BMW. Też
    > może być ciekawie.

    A co za różnica? Też by słabiej wyszło uno. A jak w bmw bwp to lepiej
    wyjdzie bwp. można i z lokomotywą robić - będzie efektownie.

    > Dlaczego BMW dało dupy? Przód Uno pochłonął większą część energii
    > zderzenia, trochę tego przypadło na tył BMW.

    Od tego są strefy zgniotu, żeby się giąć.

    > Od 1:44 widać, że po
    > zderzeniu BMW zachowuje się jakby dość mocno przyspieszało ze startu
    > zatrzymanego, takie coś z zasady nie może łba urywać, tym bardziej gdy
    > są jeszcze zagłówki.

    Nie chodzi o to jaką prędkość miało po zderzenia a jak szybko jej
    nabrało. To nie prędkość zabija, tylko jej nagła utrata... albo nabranie;)

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-03-08 22:07:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 08.03.2020 o 18:22, Shrek pisze:

    > Nie chodzi o to jaką prędkość miało po zderzenia a jak szybko jej
    > nabrało. To nie prędkość zabija, tylko jej nagła utrata... albo nabranie;)

    Nic nie pisałem o prędkości, tylko właśnie o przyspieszeniu.

  • 13. Data: 2020-03-08 23:39:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2020 o 22:07, nadir pisze:

    > Nic nie pisałem o prędkości, tylko właśnie o przyspieszeniu.

    Obejrzyj klatka po klatce. Wcale nie jest różowo.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-03-09 12:43:31
    Od: "BaX" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Racja. A dodatkowo facet nie rozumie na co patrzy. Przód fiata złożył
    > się w harmonijkę lecz przestrzeń kierowcy nie ucierpiała i tak właśnie
    > miało być.

    Oprócz tego, że pasażer i kierowca Uno z nóg mają podobną harmonijkę jak
    auto z przodu to większość ich organów powinna nadawać jako dawcy.

  • 15. Data: 2020-03-09 12:58:48
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-09 o 12:43, BaX pisze:

    > Oprócz tego, że pasażer i kierowca Uno z nóg mają podobną harmonijkę jak
    > auto z przodu to większość ich organów powinna nadawać jako dawcy.

    Jak jakiś idiota udający ekologa będzie na grupie pierdolił
    że nie powinno się jeździć na zakupy po bułeczki dużym suwem
    to zobaczy co się może stać jak pojedzie małym ale ekologicznym
    gównem.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2020-03-09 18:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

> [...]
    > że nie powinno się jeździć na zakupy po bułeczki dużym suwem
    > to zobaczy co się może stać jak pojedzie małym ale ekologicznym

    Jakby wszyscy jezdzili małymi ekologicznymi...
    A tak jedni wymuszaja na drugich.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 17. Data: 2020-03-09 21:18:48
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 8 marca 2020 01:44:37 UTC-6 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Mi tez się nie chce wierzyć że ktoś jest aż tak głupi lub naiwny.
    > Samochody różnych wielkości oraz klas a do tego w jednym
    > trafili w wypełniony bagażnik a w drugim w delikatny przód.
    > Głupota takiego porównania dorównuje głupocie wpisywania
    > swoich odczuć czy komentarzy w tytule posta zamiast w jego treści.

    No dokladnie. Bagaznik w tym kombiaku to raczej ma sie skladac przy troche wiekszych
    energiach. A uno calkiem uczciwie sie zachowalo. W sumie to nawet jestem pod
    wrazeniem ze az tak dobrze jak na staruszka sztrucla

  • 18. Data: 2020-03-10 07:17:16
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-09 o 18:59, Budzik pisze:

    > Jakby wszyscy jezdzili małymi ekologicznymi...
    > A tak jedni wymuszaja na drugich.

    Nikt na nikim nie wymusza, kupujesz taki na jaki cię stać.
    I nawet w takim zamordyźmie jak w chinach nie ma że wszyscy
    jeżdżą małymi. A grupka idiotów chciała by to wprowadzić
    u nas bo mają takie widzimisię.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-03-10 12:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > I nawet w takim zamordyźmie jak w chinach nie ma że wszyscy
    > jeżdżą małymi. A grupka idiotów chciała by to wprowadzić

    Stac? W sensie moj portfel czy moja planete?

    BTW czy ta grupka idiotów ktora cie wychowywała, mogłaby zrobić ci małe
    korepetycje z kultury rozmowy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 20. Data: 2020-03-10 19:55:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-10 o 12:59, Budzik pisze:

    > Stac? W sensie moj portfel czy moja planete?
    >
    > BTW czy ta grupka idiotów ktora cie wychowywała, mogłaby zrobić ci małe
    > korepetycje z kultury rozmowy?

    Ciebie wychowała grupka idiotów więc poproś ich o małe korepetycje.
    Nie tylko z kultury rozmowy.