  • 41. Data: 2020-03-16 22:15:29
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-16 o 20:59, Budzik pisze:

    > Ale to dlatego ze jestes klimatycznym denialistą czy jest jakis inny
    > powód?

    Dlatego ze nie jestem ekofaszystą.

    > Zgadza sie - pojazdami JESZCZE nie jezdza komputery. Dlatego własnie nie
    > mowie o sytuacji biezacej tylko o zabawie intelektualnej.

    Ułomna ta zabawo skoro nie analizuje prawdy a tylko wymysły.
    Nieprawdziwa sytuacja, nieistniejący kierowcy i nieprawdziwe
    pojazdy.

    > Pozdrowienia dla rodziców. Musza być smutnymi ludzmi.

    Nie są.
    Ja twoich nie pozdrawiam, bo i po co pozdrawiać grupkę idiotów.

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2020-03-17 07:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Dlatego ze nie jestem ekofaszystą.

    Rozumiem. Ale jakie masz zdanie w temacie zuzycia zasobów czy tez emisji
    zanieczyszczen? Uwazasz ze nie ma zadnego znaczenia ile paliw zuzywaja
    samochody?

    > Ułomna ta zabawo skoro nie analizuje prawdy a tylko wymysły.
    > Nieprawdziwa sytuacja, nieistniejący kierowcy i nieprawdziwe
    > pojazdy.

    Pewnie tak samo mowili do edisona, tesli bella... ;-DDD
    Na tym własnie polega taka zabawa zeby sprobowac wyniesc sie poza
    myslenie TERAZ.
    Pomijam to ze samochody ktore jezdza same to nie jest przeciez zaden
    wymysł, one sa i chociaz pewnie mina jeszcze dziesiatki lat zanim ruch
    stanie sie autonomiczny to chyba nie masz watpliwości ze tak własnie
    bedzie?

    > Nie są.
    > Ja twoich nie pozdrawiam, bo i po co pozdrawiać grupkę idiotów.

    ;-DDD
    Ciezko tak w zyciu czytac wszystko dosłownie

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 43. Data: 2020-03-17 09:33:22
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-03-17 o 06:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Rozumiem. Ale jakie masz zdanie w temacie zuzycia zasobów czy tez
    > emisji zanieczyszczen? Uwazasz ze nie ma zadnego znaczenia ile paliw
    > zuzywaja samochody?

    Abstrahując od ekologicznych przesłanek, które komuś mogą nie
    odpowiadać, ujednolicenie pojazdów na drogach jest racjonalnym krokiem
    w kierunku poprawienia bezpieczeństwa uczestników ruchu. Powód, dla
    którego "wybrańcy" nie powinni móc jeździć czołgami po centrach miast
    jest, wydawałoby się, dla normalnego człowieka oczywisty.

    Mateusz

  • 44. Data: 2020-03-17 09:54:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Powinien zdecydowanie powrócić podatek lokalny od środków transportu mocno
    progresywny zależnie od wielkości pojazdu, i mam na myśli
    szerokość i długość pojazdu, a nie pojemność silnika.

    BTW w mojej okolicy żony jeżdżące po bułkę SUV-em parkują na miejscach dla inwalidów
    i szczególnie na miejscach dla rodzin z dziećmi
    (to nagminne, bo chyba nie ma mandatów!) nie mieszcząc się na zwykłych miejscach.
    Swoją drogą widać zły wpływ wszechobecnego monitoringu na kulturę parkujących
    kierowców, kiedyś jedna ciemna noc i po sprawie.

    -----

  • 45. Data: 2020-03-17 11:50:02
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    -- Powód, dla którego "wybrańcy" nie powinni móc jeździć czołgami po centrach miast
    jest, wydawałoby się, dla normalnego człowieka oczywisty.

    nie jest, gamonie wciaz mysla

    https://www.morgenpost.de/berlin/article227005299/Un
    fall-mit-vier-Toten-in-der-Invalidenstrasse-Fahrer-h
    atte-Krampfanfall.html

    https://www.youtube.com/watch?v=kYUBZdFgKsM&t=6s

    w skrocie:
    kierowca Posche mial atak skurczu badz epileptyczny (kilka miesiecy po wypadku nadal
    nie wiadomo) i utrupil 4 osoby na chodniku

    SUV-y to zyla zlota dla niemieckich motokoncernow wiec nie oczekiwalbym szybkich
    decyzji :-) truja wiecej, spalaja wiecej paliwa, sa drozsze a mimo to sprzedaz wciaz
    rosnie ... przypadek ? nie sadze :-) moto lobby ma dlugie macki i bez problemu
    przepchnie temat w Brukseli, to da waszego dobra drogie lemingi :-)

  • 46. Data: 2020-03-17 19:56:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

> [...]
    > którego "wybrańcy" nie powinni móc jeździć czołgami po centrach miast
    > jest, wydawałoby się, dla normalnego człowieka oczywisty.

    No o tym dokładnie mowie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 47. Data: 2020-03-17 22:29:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-17 09:33, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > którego "wybrańcy" nie powinni móc jeździć czołgami po centrach miast
    > jest, wydawałoby się, dla normalnego człowieka oczywisty.

    Buduj ścieżki dla samochodów.