  • 21. Data: 2020-03-11 06:59:52
    Temat: Re: Az mi się wierzyć nie chce (crash-test)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Ciebie wychowała grupka idiotów więc poproś ich o małe korepetycje.
    > Nie tylko z kultury rozmowy.

    Troche jak w przedszkolu!
    Ty jestes głupi! Nie, ty jestes! ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 22. Data: 2020-03-11 08:12:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-11 o 06:59, Budzik pisze:

    > Troche jak w przedszkolu!
    > Ty jestes głupi! Nie, ty jestes! ;-DDDD

    Cieszę się że zauważyłeś. Żałuje ze nie dostrzegasz
    że to ty wystartowałeś z tym przedszkolem.
    Ale jak brak ci argumentacji to wyskakujesz z
    oskarżaniem oponentów. A io też przedszkole.

    A wracając do merytoryki w dyskusji to idioci namawiający
    nas na małe auta zapominają że nawet zmuszając wszystkich
    do zamiany aut nie zmniejszą autobusów, trolejbusów,
    tramwai, dostawczaków i ciężarówek.
    Więc zagrożenie dalej będzie czego małe rozumki nie chcą
    dostrzec lub świadomie lekceważąc stawiając swoje "widzimisie"
    ponad bezpieczeństwo użytkowników dróg.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2020-03-11 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > że to ty wystartowałeś z tym przedszkolem.
    > Ale jak brak ci argumentacji to wyskakujesz z
    > oskarżaniem oponentów. A io też przedszkole.

    Nie myl riposty z przedszkolnymi pyskówkami.
    Zauważ natomiast ze tu nikomu wyzywanie w co drugim poscie swoich
    rozmowców od idiotów i małych rozumków nie imponuje.
    Stad riposta o wychowaniu bo moze tak cie wychowano ze to jest fajne i
    merytoryczne.
    Informuje: nie jest!
    Ja rozumiem raz na jakis czas ale w co drugim poscie?!?! ;-D

> [...]
    > Więc zagrożenie dalej będzie czego małe rozumki nie chcą
    > dostrzec lub świadomie lekceważąc stawiając swoje "widzimisie"

    Patrzac w ten sposób wszyscy ci ktorzy namawiaja nas na auta w stylu
    najwiekszych osobowych lekcewaza bezpieczenstwo uzytkowników dróg bo
    nawet najwieksze auto osobowe nie ma szans w kontakcie z ciezarówką czy
    tramwajem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 24. Data: 2020-03-12 08:34:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-11 o 20:59, Budzik pisze:

    > Nie myl riposty z przedszkolnymi pyskówkami.

    Ja nie mylę. Ty chyba tak skoro piszesz że wychowała mnie
    grupka idiotów. To nie riposta to twoja przedszkolna pyskówka.

    > Zauważ natomiast ze tu nikomu wyzywanie w co drugim poscie swoich
    > rozmowców od idiotów i małych rozumków nie imponuje.

    Jak się wtrąciłeś to rozmówców nie wyzywałem.
    Więc nie dorabiaj legendy do swojej przedszkolnej pyskowki.

    > Stad riposta o wychowaniu bo moze tak cie wychowano ze to jest fajne i
    > merytoryczne.

    TO nie była ripista. To była właśnie tak lubiona przez ciebie
    przedszkolna pyskówka.

> [...]
    > najwiekszych osobowych lekcewaza bezpieczenstwo uzytkowników dróg bo
    > nawet najwieksze auto osobowe nie ma szans w kontakcie z ciezarówką czy

    Jak zwykle się mylisz lub świadomie wprowadzasz w błąd.
    Przy zderzeniu z dużym masz większe szanse siedząc w większym
    z linkowanego filmiku niż w małym fiacie.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2020-03-12 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Ja nie mylę. Ty chyba tak skoro piszesz że wychowała mnie
    > grupka idiotów. To nie riposta to twoja przedszkolna pyskówka.

    Ale przeciez uzyłem twoich słów...
    Nie moja wina ze sam chetnie obrazasz na prawo i lewo ale sam na te słowa
    sie wielce obrazasz.

    > Jak się wtrąciłeś to rozmówców nie wyzywałem.
    > Więc nie dorabiaj legendy do swojej przedszkolnej pyskowki.

    Hah, problem polega na tym ze to nie jest ani twoja pierwsza rozmowa w
    necie, ani nawet nasza pierwsza...

    > TO nie była ripista. To była właśnie tak lubiona przez ciebie
    > przedszkolna pyskówka.

    Rozumiem. Czyli to ja zaczałem o grupce idiotów a nie ty?
    No coz - mam odmienne zdanie.

    > Jak zwykle się mylisz lub świadomie wprowadzasz w błąd.
    > Przy zderzeniu z dużym masz większe szanse siedząc w większym
    > z linkowanego filmiku niż w małym fiacie.

    Ale zdajesz sobie sprawe ze jezdzac jakaś ciezarówką miałbys te szanse
    wielokrotnie wieksze?
    Byc moze zmarłbys szybciej na jakiegoś raka albo inne płucne problemy
    jakby wszyscy jezdzili ciezarówkami po miescie, moze predzej ta
    ciezarówka przejechałaby cie jakbys wystepował akurat w roli pieszego,
    niemniej w przypadku zderzenia w ciezarówce masz zdecydowanie wieksze
    szanse niz w jakiejs suvo-popierdółce.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 26. Data: 2020-03-13 08:53:59
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-12 o 20:00, Budzik pisze:

    > Ale przeciez uzyłem twoich słów...

    Nie użyłeś moich.

    > Nie moja wina ze sam chetnie obrazasz na prawo i lewo ale sam na te słowa
    > sie wielce obrazasz.

    To nie ja zwyzywałem rozmówcę, to ty w pierwszym swoim poście obraziłeś
    moich rodziców i teraz kłamliwie dorabiasz politykę do swojego zachowania.

    > Hah, problem polega na tym ze to nie jest ani twoja pierwsza rozmowa w
    > necie, ani nawet nasza pierwsza...

    Nie jest.
    A może uważasz że skoro to nie pierwsza rozmowa to możesz zacząć
    od jak to ładnie ujołeś przedszkolnej pyskówki i oskarżyć o to mnie?

    > Rozumiem. Czyli to ja zaczałem o grupce idiotów a nie ty?
    > No coz - mam odmienne zdanie.

    O grupce idiotów zacząłeś ty.
    Ja napisałem o "idiocie udającym ekologa"
    Co zbulwersowało cie tak bardzo że włączyłeś się do rozmowy.
    A z braku argumentów merytorycznych w swoim drugim poście zwyzywałeś
    jak ostatni wieśniak moich rodziców.

    > Ale zdajesz sobie sprawe ze jezdzac jakaś ciezarówką miałbys te szanse
    > wielokrotnie wieksze?

    Nie stać mnie na jeżdżanie tak dużym pojazdem.
    Mieszkam w mieście więc i nie wszędzie mógłbym wjechać.
    Półtora tonową osobówką nie mam takiego problemu.

> [...]
    > ciezarówka przejechałaby cie jakbys wystepował akurat w roli pieszego,
    > niemniej w przypadku zderzenia w ciezarówce masz zdecydowanie wieksze

    Nie będą wszyscy jeździli ciężarówkami w mieście.
    Ale tego nie zrozumie osobnik wychowany przez idiotów ale
    oskarżający o to samo dyskutanta.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2020-03-13 15:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RadoslawF r...@g...com ...

    > Ja napisałem o "idiocie udającym ekologa"

    ach...
    No to cytuje:
    > Jakby wszyscy jezdzili małymi ekologicznymi...
    > A tak jedni wymuszaja na drugich.

    Nikt na nikim nie wymusza, kupujesz taki na jaki cię stać.
    I nawet w takim zamordyźmie jak w chinach nie ma że wszyscy
    jeżdżą małymi. A grupka idiotów chciała by to wprowadzić
    u nas bo mają takie widzimisię.
    <koniec cytatu>

    A teraz pod stół i odszczekać!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jak mogę powiedzieć, co myślę, dopóki

  • 28. Data: 2020-03-13 17:26:31
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-13 o 15:59, Budzik pisze:

> [...]
    > I nawet w takim zamordyźmie jak w chinach nie ma że wszyscy
    > jeżdżą małymi. A grupka idiotów chciała by to wprowadzić

    Teraz ja cytuje siebie:
    "Jak jakiś idiota udający ekologa będzie na grupie"
    A tutaj ciebie:
    "BTW czy ta grupka idiotów ktora cie"

    > A teraz pod stół i odszczekać!

    Jak już będziesz pod tym stołem to głośno szczekaj.

    pozdrawiam

  • 29. Data: 2020-03-13 20:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > A tutaj ciebie:
    > "BTW czy ta grupka idiotów ktora cie"

    > Jak już będziesz pod tym stołem to głośno szczekaj.

    Naprawde nie rozumiesz ze moja "grupka idiotów" była powtorzeniem twojej
    "grupki idiotów" która zacytowałem ci powyzej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 30. Data: 2020-03-14 11:03:25
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-03-13 o 20:59, Budzik pisze:

    > Naprawde nie rozumiesz ze moja "grupka idiotów" była powtorzeniem twojej
    > "grupki idiotów" która zacytowałem ci powyzej?

    Naprawdę nie rozumiesz że obraziłeś moich rodziców a ja twoich
    nie?
    Może fakt że wychowywała cie grupka idiotów blokuje rozumienie takich
    niuansów.