  • 1. Data: 2010-08-07 14:04:45
    Temat: Awaria nawiewu - Honda CR-V
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    Przedwczoraj, kiedy próbowałem włączyć klimatyzację, ogłuszył mnie
    przeraźliwy pisk dochodzący zza schowka po stronie pasażera. Po kilku
    testach okazało się, że regulator wentylatora działa tylko w pozycji max i
    do tego włącza się z 2-sekundowym opóźnieniem. Włączenie dodatkowo
    klimatyzacji i obiegu wewnętrznego skutkuje właśnie owym piskiem - choć nie
    za każdym razem. Dodatkowo powietrze nie jest zimne, a o temperaturze nieco
    niższej, niż otoczenia (ale to może się brać po prostu z jego ruchu).
    Ma ktoś pomysł, co mogło się zepsuć? Honda CR-V z 99 roku.

    JaromirD