  • 1. Data: 2010-07-05 14:38:51
    Temat: Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)
    Od: "lkkl" <l...@g...pl>

    Witam,

    Orientuje się może ktoś jaki jest stan południowej nitki tej autostrady (z
    Olszyny do Krzyżowej)? Pólnocna była w stanie idealnym ale ciekawy jestem co
    będzie przy jeździe powrotnej, gdyż wiem że planowany był tam remont tych
    betonowych płyt. Jeśli ciągle jest w stanie przedromontowym to jakie prędkości
    można tam osiagnąć (bliżej 40km/h czy 100km/h)?

    lkkl

  • 2. Data: 2010-07-05 15:22:38
    Temat: Re: Autostrada A18 (Olszyna-Krzyżowa)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lkkl" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jakie prędkości
    > można tam osiagnąć (bliżej 40km/h czy 100km/h)?

    Pare lat temu te plyty byly w calkiem dobrym stanie, i wszystko
    zalezy od ciebie - i po gorszych daje sie pojechac 200.

    No moze jeszcze kwestia pojazdu - jakis z przeswitem 5cm pewnie nie
    da rady :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-07-05 15:39:39
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 5 Jul 2010 12:38:51 +0000 (UTC), lkkl napisał(a):

> [...]
    > betonowych płyt. Jeśli ciągle jest w stanie przedromontowym to jakie prędkości
    > można tam osiagnąć (bliżej 40km/h czy 100km/h)?

    Rok tem u jak wracałem to 100 - 120 km/h można było rozwinąć i jeszcze
    czasami byłem wyprzedzny. Teraz jak jest nie wiem.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 4. Data: 2010-07-05 17:12:02
    Od: Piotr Grabas <p...@p...onet.pl>

    Stan nawierzchni jest fatalny. Odradzam tą trasę.
    Tam warto pojechać jedynie czołgiem albo pługiem.

    --
    Sygnatura

  • 5. Data: 2010-07-05 17:20:09
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Piotr Grabas pisze:
    > Stan nawierzchni jest fatalny. Odradzam tą trasę.
    > Tam warto pojechać jedynie czołgiem albo pługiem.

    nie przesadzaj...

    100ką można jechac spokojnie

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2010-07-05 17:36:12
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 05 Jul 2010 17:20:09 +0200, icek2 napisał(a):

    > nie przesadzaj...
    >

    > 100ką można jechac spokojnie

    Im szybciej jedziesz tym mniej dziur zaliczasz :)

  • 7. Data: 2010-07-05 18:10:27
    Od: Piotr Grabas <p...@p...onet.pl>

    Jak w "cenie strachu".

    --
    Sygnatura

  • 8. Data: 2010-07-05 21:13:58
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    huri_khan pisze:

    > Im szybciej jedziesz tym mniej dziur zaliczasz :)

    dokładnie takie samo tłumaczenie na tej trasie przyjmuje :)

    --
    pozdros
    icek

  • 9. Data: 2010-07-05 21:50:06
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

> [...]
    > Olszyny do Krzyżowej)? Pólnocna była w stanie idealnym ale ciekawy jestem

    Ostatnio zalatali kilka wiekszych poprzecznych nierownosc, 140 mozna
    zasuwac...

    Jarek

  • 10. Data: 2010-07-05 22:50:43
    Od: "Marcin Luty" <m...@s...gmail.com>

    Użytkownik "jarek" <j...@j...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "lkkl" <l...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio zalatali kilka wiekszych poprzecznych nierownosc, 140 mozna
    > zasuwac...

    Jest pare ograniczen do 50 - i te radze przestrzegac. Chodzi o dwa czy trzy
    wiadukty w fatalnym stanie, mozna sobie polatac ;-). Ale ogolnie setka mozna
    jechac bez problemu. Lewy pas w znacznie lepszym stanie wiec sugeruje jechac
    wlasnie nim i zjezdzac na prawy dopiero jak cos widzisz szybszego w
    lusterku. Nikt Ci tam zlego slowa na taka jazde nie powie. Tam nawet TIR-y
    tak jezdza ale nie zdarzylo mi sie zebym musial zwalniac przed takim.

    --
    ml