-
171. Data: 2016-04-07 19:27:58
Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
W dniu 2016-04-07 o 19:15, Cavallino pisze:
> W dniu 07.04.2016 o 19:02, SW3 pisze:
>> W dniu 07.04.2016 o 17:10 Cavallino <c...@k...pl> pisze:
>>
>>> Zazwyczaj nawet nie zwalniają....
>>
>> Niektórzy rowerzyści
>
> Nie napisałem że niektórzy.
> Napisałem, że poza mną w tym roku nie widziałem ani jednego jadącego
> zgodnie z przepisami.
LOL, ale bzdura.
--
Liwiusz
-
172. Data: 2016-04-07 20:31:15
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>
Użytkownik "Piotr Wyderski" <p...@n...mil> napisał w wiadomości
news:ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl...
> > Tak samo nie wsiadłbym do samolotu, który byłby bez żywego pilota
>
> Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.
Nie on pierwszy.
>> Dlatego powinien czuwać nad tym
>> człowiek. I nie powinien być on wyręczany w mysleniu.
>
> Najpierw trzeba w ogóle zacząć myśleć, a to niszowe hobby.
Nie sposób się nie zgodzić.
--
To nie wstyd być biedakiem, ale, żeby to był zaszczyt,
to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.
-
173. Data: 2016-04-07 21:22:40
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Jacek Maciejewski"
Jak można traktować poważnie enuncjacje faceta który nie umie sobie
zredagować poprawnego delimitera i sygnaturki.
Ty, facet, naklej sobie na bryke reklamę Avasta, będzie ciekawiej :)
---
Z d...y piszesz
-
174. Data: 2016-04-07 21:42:29
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "J.F."
...
Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
dziwic, ze piloci glupieja.
Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
instrukcja, punkt po punkcie :-)
---
Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu :-)
-
175. Data: 2016-04-07 21:48:59
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "re" <r...@r...invalid>
Użytkownik "Marek"
> Lubisz codziennie sobie przeczytać ze 20 reklam Avasta?
Nie nie możesz w czytniki wyłączyć wyświetlanie sygnaturek?
---
To nie była sygnaturka
-
176. Data: 2016-04-07 22:18:44
Temat: Re: nie pamietają dlaczego samolot lata.
Od: "Gregor" <r...@h...me>
Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości
news:ne6d59$67q$1@mx1.internetia.pl...
> Użytkownik "J.F."
> ...
> Tak czy inaczej - coraz bardziej skomplikowane sie te samoloty robia,
> coraz wiecej skomplikowanych zaleznosci powstaje, i nie ma sie co
> dziwic, ze piloci glupieja.
> Z drugiej - oni nie maja glupiec, oni maja pilotowac zgodnie z
> instrukcja, punkt po punkcie :-)
> ---
> Tak, czytać te instrukcje latania w powietrzu :-)
Dokładnie, obkładają się instrukcjami,
w pośpiechu przeskakują checklisty
i z tego wszystkiego nie pamietają dlaczego samolot lata.
w 2009 r trzech pilotów Air France zwaliło (przeciągniecie)
samolot do Atlantyku tylko dlatego, bo zgłupieli z powodu
zalodzenia sie rurek Pitota (brak wskazań prędkości,
autopilot automatycznie wyłączył się).
Biuletyn firmy ostrzegał o takim niebezpieczeństwie.
-
177. Data: 2016-04-07 23:12:44
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: Marek <f...@f...com>
On Thu, 7 Apr 2016 17:08:05 +0200, Cavallino
<c...@k...pl> wrote:
> Ale Ty ją przeniosłeś na ogół, w którym nie ma wyborów, tylko życie.
> Naprawdę nie rozumiesz różnicy?
Na ogół kto teraz w sondatzach prowadzi?
Nie wiem czemu na siłę zaklinasz rzeczywistość. Przyzwyczaj się jak
najszybciej do rządów pisu, bo później będzie Choi coraz trudniej a
wszystko wskazuje na to, że na jednej kadencji się nie skończy.:).
--
Marek
-
178. Data: 2016-04-08 03:15:40
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
news:ne5aal$ve0$1@node2.news.atman.pl...
> Pszemol wrote:
>
>> dokładnie... i RACJONALNE decyzje w takich emocjonalnych sytuacjach
>> podejmować umie niestety tylko psychopata. "Normalnych" ludzi zwykle
>> paraliżuje sytuacja i nie robią nic. Poczytaj o eksperymencie z
>> wagonikiem.
>
> I ten paraliż jest dowodem na przewagę białkowego kierowcy?
Nie, właśnie dowodem na przewagę tego krzemowego!
-
179. Data: 2016-04-08 03:17:25
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
news:ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl...
> Po przeciętnym człowieku też. Mało kto ma umiejętności kierowców
> rajdowych i w sytuacji zagrożenia nie będę działać albo wcale
> (paraliż), albo instynktownie, czyli zazwyczaj błędnie. Poza tym
> nawet najlepiej wytrenowane białko jest stosunkowo powolne w reakcjach, a
> przy taktowaniu powyżej kilku megaherców świat zaczyna zachowywać
> się naprawdę powoli. Posłuchaj wypowiedzi uczestników wypadków:
> "nic nie mogłem zrobić, to były ułamki sekund!" Dla elektroniki to
> w pierwszym przybliżeniu nieskończenie dużo i jeśli nawet nie uniknie
> wypadku ze względu na bezwładność samochodu, to przynajmniej może
> spróbować tak uderzyć, by zminimalizować straty.
A te ułamki sekund warto spożytkować na rozpoczęcie hamowania.
> > Tak samo nie wsiadłbym do samolotu, który byłby bez żywego pilota
>
> Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.
Ha! :-) Dobre.
-
180. Data: 2016-04-08 04:01:57
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
news:5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
> W dniu 2016-04-07 o 5:25, Pszemol pisze:
>> http://qz.com/656104/a-fleet-of-trucks-just-drove-th
emselves-across-europe/
>> Flota TIRów przejechała właśnie przez Europę automatycznie.
> Jakiś czas temu czytałem o tym systemie, ale tam pierwsze auto
> prowadzi człowiek. W reszta autonomicznych siedzi na ogonie.
> Tu jest inaczej?
https://www.eutruckplatooning.com/Support/FAQs/defau
lt.aspx
Q: Are there currently self-driving trucks driving in convoy on the public
roads?
A: Monique Moonen, November 24, 2015
No, there are as yet no self-driving trucks driving in convoy on the
European roads. This only happens during tests which are planned in advance.
Q: When can we expect to see self-driving trucks on the roads on a daily
basis?
A: Monique Moonen November 24, 2015
That depends on the tests and on the business sector. Practical tests can
start, provided the risks are acceptable. Widespread introduction of
self-driving trucks will probably take several years.
Niestety nie napisali czy pierwsza też była automatyczna czy nie.
Być może nie była, ale kto ich tam wie? Dostali pozwolenie na
testy i jazdę po Europie... nie wiemy na co im się rządy zgodziły.
> Chyba tak. Bo skąd by się wzięło 15% oszczędności na paliwie.
Nie rozumiem związku. Gdyby nie było w pierwszej kierowcy
to spodziewałbyś się <15% czy >15% oszczędności?