  • 181. Data: 2016-04-08 04:07:39
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5706114e$0$699$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    emselves-across-europe/
    > Nie flota tylko 3 lub 4 jednocześnie. Nie automatycznie tylko siedział
    > kierowca - na pewno w pierwszym wozie (widać na filmie gdy ciężarówki
    > wjeżdżają na metę). Reszta miała się trzymać "ogona" swojego poprzednika,
    > tak żeby odstęp był jak najmniejszy. Do w pełni samodzielnej jazdy
    > "trochę" brakuje.

    Skoro to Ciebie nie zadowala to być może to Cię zadowoli...
    Autonomiczne łodzie podwodne:
    http://www.popsci.com/today-darpa-christens-their-ro
    botic-submarine-hunting-ship?src=SOC&dom=fb

> [...]
    > platooning can improve traffic safety. Platooning is also a cost-saver as
    > the trucks drive close together at a constant speed. This means lower fuel
    > consumption and less CO2 emissions. And, lastly, platooning efficiently
    > boosts traffic flows thereby reducing tail-backs. Meanwhile the short
    > distance between vehicles means less space taken up on the road.
    >
    > At the same time the impact of truck platooning goes far beyond the
    > transport sector. Automated driving and smart mobility also offer
    > realistic chances to optimise the labour market, logistics and industry.

    Dokładnie tak. Z tego co czytałem Uber jest bardzo zainteresowany
    aby takie automatyczne taksówki wprowadzić w codzienne życie.
    Teraz już przemysł taksówkarski w niektórych miastach jest mocno
    przycięty przez konkurencję taką jak Lyft czy Uber - wiele miast
    jeszcze się trzyma dzięki silnemu lobby taksówkarzy, ale obstawiam, że
    niedługo technologie których wcieleniem jest Uber zdominują rynek
    usług. Na silniku Ubera już jest inna firma oferująca usługi wyprowadzania
    piesków na spacer dla zapracowanych właścicieli - można wyprowadzacza
    z pieskiem śledzić na mapie... wymieniać się opiniami o nich z innymi
    klientami itp. Idzie nowe - żyjemy w ciekawych czasach...
    Mniej ciekawe dla ludzi pracujących dziś na etat w sektorze usługowym.

  • 182. Data: 2016-04-08 04:59:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No coz - w USA jakos nie maja tego problemu, widac umialby :-)
    > A moze po prostu recznych skrzyn malo.

    Praktycznie nie ma.

  • 183. Data: 2016-04-08 05:03:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:ne3gki$1hp$1@dont-email.me...
    > ACMM-033 pisze:
    > [..]
    > [..]
    >
    > Porównujesz samochód autonomiczny do windy?

    No właśnie dlatego pytałem o poglądy polityczne, bo logiką powala.

  • 184. Data: 2016-04-08 05:03:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > Dziwne pytanie, raczej większość to zwolennicy tej partii, wynik wyborów
    > zobowiązuje.

    Co dziwnego w tym pytaniu? Większość to na szczęście nie wszyscy.

  • 185. Data: 2016-04-08 05:05:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:ne32tb$9ut$1@dont-email.me...
> [...]
    rzyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic>

    > i jaka była odpowiedź?
    > bo nie spodziewam się niczego innego niż zapewnienia, zę nic takigeo się
    > nie zdarzy. to jest cały czas marketing

    Leniuszek...

  • 186. Data: 2016-04-08 05:05:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Odpowiedź była tak mętna, że moim zdaniem nic w zadanym problemie nie
    > rozwiązała.

    Pytanie ogólne to i odpowiedź była ogólna.

  • 187. Data: 2016-04-08 05:06:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie każdy toleruje taki przekaz w necie.
    >
    > A jak nie chcesz pisać - to nie zaczynaj takich wątków, tylko idź na kanał

    Nikt Ci tu nie każe brać udziału w dyskusji która Ci nie odpowiada.

  • 188. Data: 2016-04-08 06:24:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:ne5vbn$45o$1@node1.news.atman.pl...

    > I to jest chyba jedyny w miarę udokumentowany przypadek kiedy komp
    > przedobrzył. Z tym, że warto zwrócić uwagę, że błąd ujawnił się
    > (spektakularnie, bo spektakularnie) ale na początku eksploatacji serii (a
    > w sumie chyba nawet całego fly by wire w lotnictwie cywilnym) i pozostał
    > jednostkowym przypadkiem. Całkiem nieźle, w porównaniu
    > z innymi przyczynami katastrof.

    I chyba o to chodzi właśnie z tym zwiększonym bezpieczeństwem.
    Wiadomo że będą awarie, wiadomo że będą błędy w programie,
    wiadomo że zginie jakaś ilość osób - chodzi tylko o to, aby nie
    ginęło ich tyle co ginie dziś z rąk ludzi za kółkiem: przypominam
    że rocznie w samych USA ginie ponad 30 tysięcy osób na drogach.
    Półtora miliona ludzi ginie rocznie na drogach na całym świecie.
    To są statystyki które byłyby niedopuszczalne w lotnictwie...
    A w przypadku samochodów tolerujemy taki duży procent bo
    nie mieliśmy do tej pory wyjścia - ale zaczynamy mieć inną opcję.

  • 189. Data: 2016-04-08 06:36:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:ne2hmi$8cu$3@dont-email.me...

    rzyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic>

    > Jaka była odpowiedź?
    > Pominąłem tą część a nie bardzo mam chęć oglądać ponownie.

    Pierwsze pytanie z Q&A: minuta 37:55.

    Wybacz, ale jeśli Tobie się nie chce oglądać to tym bardziej
    mi się nie chce cytować i pisać tu tych 30 zdań odpowiedzi... :-)

  • 190. Data: 2016-04-08 10:50:59
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > No właśnie dlatego pytałem o poglądy polityczne, bo logiką powala.

    A weź ty się odchrzań od mojej logiki...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.