-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!mx0
2.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Date: Thu, 7 Apr 2016 20:17:25 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 1
Message-ID: <ne70mj$7u8$1@dont-email.me>
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ne095b$t52$1@node2.news.atman.pl>
<ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 8 Apr 2016 01:15:00 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="1a6d3fa4af3609ccdbd33ac7cb86c1f1"; logging-data="8136";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18cLS2/cEkRIotiFKuskPlG"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:+jJlHe/+roAsnbqjkkhxs3eo1a4=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698045 pl.misc.samochody:2579921
[ ukryj nagłówki ]"Piotr Wyderski" <p...@n...mil> wrote in message
news:ne5avt$h6$1@node2.news.atman.pl...
> Po przeciętnym człowieku też. Mało kto ma umiejętności kierowców
> rajdowych i w sytuacji zagrożenia nie będę działać albo wcale
> (paraliż), albo instynktownie, czyli zazwyczaj błędnie. Poza tym
> nawet najlepiej wytrenowane białko jest stosunkowo powolne w reakcjach, a
> przy taktowaniu powyżej kilku megaherców świat zaczyna zachowywać
> się naprawdę powoli. Posłuchaj wypowiedzi uczestników wypadków:
> "nic nie mogłem zrobić, to były ułamki sekund!" Dla elektroniki to
> w pierwszym przybliżeniu nieskończenie dużo i jeśli nawet nie uniknie
> wypadku ze względu na bezwładność samochodu, to przynajmniej może
> spróbować tak uderzyć, by zminimalizować straty.
A te ułamki sekund warto spożytkować na rozpoczęcie hamowania.
> > Tak samo nie wsiadłbym do samolotu, który byłby bez żywego pilota
>
> Pasażerowie Germanwings też tak myśleli. Pilot nazywał się Andreas Lubitz.
Ha! :-) Dobre.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.04.16 04:01 Pszemol
- 08.04.16 04:07 Pszemol
- 08.04.16 04:59 Pszemol
- 08.04.16 05:03 Pszemol
- 08.04.16 05:03 Pszemol
- 08.04.16 05:05 Pszemol
- 08.04.16 05:05 Pszemol
- 08.04.16 05:06 Pszemol
- 08.04.16 06:24 Pszemol
- 08.04.16 06:36 Pszemol
- 08.04.16 10:50 ACMM-033
- 08.04.16 10:59 J.F.
- 08.04.16 11:06 ks
- 08.04.16 11:30 ks
- 08.04.16 11:36 Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod