  • 91. Data: 2016-04-06 18:38:38
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > To chyba nawet poza autopilotem było, automat ciągu.

    Automat ciągu jest częścią autopilota, coś jak tempomat, w modelarstwie
    taką samą funkcję dla modeli śmigłowców pełni "governor". Nic mi nie
    wiadomo żeby nie dało się go wyłączyć, ale nie jestem pilotem mogę
    czegoś nie wiedzieć, tak czy siak, konkrety bym poprosił, gdzie kiedy
    jaki samolot spadł bo nie dało się zredukować mocy.

    > Ale, rzeczywiście chyba takie przypadki były, że autopilit się zaparł i
    > nie wyłączył.

    Chyba?

    > Mało istotne, czy problem był z działania autopilota, czy nie. Silnik
    > napompowało i pa szach mat.

    Link.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 92. Data: 2016-04-06 18:49:02
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 04:39, Pszemol pisze:
    > "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    >
    > Ująłeś to doskonale... :-)
    :)

    > Dokładnie mam takie samo wrażenie.
    > Żaden, najlepszy kierowca nie jest w stanie widzieć 300 metrów
    > DOOKOŁA swojego samochodu bo nie mamy oczu dookoła głowy.
    > Mało tego, naszą uwagę może skupić jedno zdarzenie i odciągnąć
    > od innych rzeczy, które komputerowi nie umkną tak łatwo.
    Dokładnie, ilu z nas się zagapiło na dziewczynę na chodniku?

    > Te 5% czy 10% to tylko w czasie dobrej pogody i w dzień...
    Oczywiście, w nocy nie ma szans.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 93. Data: 2016-04-06 19:19:30
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 12:12, ks pisze:

    > jeżdżę po Krakowie, więc rowerzystów spotykam codziennie i jeden wniosek
    > mam:
    > gdyby więcej rowerzystów używało mózgu na drodze to by mniej rowerzystów
    > ginęło.

    Zgadza się.
    Do tego totalna olewka przepisów.
    Co kilka dni jeżdżę miejskim rowerem po Poznaniu i mam wrażenie, że
    jestem jedynym który nie przejeżdża na czerwonym i przez przejścia dla
    pieszych..
    Pewnie przeprowadzając rower przez zebrę i zatrzymując się kiedy trzeba,
    jadę 2 razy dłużej niż reszta, ale jakoś mnie to nie martwi.

  • 94. Data: 2016-04-06 19:23:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 15:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >
    > Wystarczy, ze sie okaze, ze sa bezpieczniejsi niz ludzie.

    Zupełnie jak Red Flag Act, też bezpieczniejsze niż jazda 100 km/h.

  • 95. Data: 2016-04-06 19:25:36
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:
    [..]
    > komputerze sterującym nie zawiesi się? W windzie, sterowanej komputerem,
    [..]

    Porównujesz samochód autonomiczny do windy?

  • 96. Data: 2016-04-06 19:27:32
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Marek pisze:

    > Dziwne pytanie, raczej większość to zwolennicy tej partii, wynik wyborów
    > zobowiązuje.

    Myślę że to mylny wniosek, ale to nie grupy na takie dywagacje.

  • 97. Data: 2016-04-06 19:28:12
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Michał Jankowski wrote:

    > A powiedział ten pan, wg jakich kryteriów "automatyczny kierowca" będzie
    > decydować, kogo przejechać - w sytuacji, gdy wypadek jest nieunikniony?

    A wg jakich kryteriów powinien zdecydować o tym kierowca samochodu
    z interfejsem 19-wiecznym, tj. z kołem sterowym, nożnym wysprzęglaniem
    napędu, ręcznym zadawaniem nastaw przekładni i orczykiem w zębach?

    Pozdrawiam, Piotr

  • 98. Data: 2016-04-06 19:29:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 19:25, AlexY pisze:
    > ACMM-033 pisze:
    > [..]
    > [..]
    >
    > Porównujesz samochód autonomiczny do windy?

    Skoro nawet w windzie kompy zawodzą, to w bardziej skomplikowanym
    samochodzie im zakażesz?

  • 99. Data: 2016-04-06 19:30:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 17:15, Marek pisze:

    > Dziwne pytanie, raczej większość to zwolennicy tej partii, wynik wyborów
    > zobowiązuje.

    18% to większość?
    Czego i w jakiej matematyce?

  • 100. Data: 2016-04-06 19:32:01
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.04.2016 o 05:00, Pszemol pisze:
> [...]
    rzyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic>

    > Pytanie to zadano w sesji Q&A na końcu prezentacji.

    Napisał byś odpowiedź, zamiast powoływać się na video.
    Nie każdy toleruje taki przekaz w necie.

    A jak nie chcesz pisać - to nie zaczynaj takich wątków, tylko idź na
    kanał video.