  • 381. Data: 2016-04-10 19:06:09
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > Masti ma tak program napisany, na bicie piany właśnie.

    w przeciwieństwie do Ciebie nie akceptuje wszystkiego co inni zdecydują

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 382. Data: 2016-04-10 19:07:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > ACM pisał, nie ma to już znaczenia skoro wciąłeś w dyskusję nie wiadomo

    na razie to ty się wciąłeś piszac bez sensu iwmawiając mi słowa, których
    nigdy nie użyłem

    > dlaczego dopytując się o jakieś założenia, których nikt tutaj nie
    > przedstawiał jako istniejące.

    mówisz, że on tylko bije pianę pisząc o czymś o czym nie ma pojęcia?
    moze daj mu się wypwiedzieć za siebie?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 383. Data: 2016-04-10 19:10:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:nec797$hgo$1@dont-email.me...

    > Nie wiem na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski, ale może mi powiesz
    > jak znaleźć pracę z uczciwą płacą?

    Najlepszy sposób to popatrzeć na siebie i sprawić coś aby stać się
    poszukiwanym pracownikiem. Inny sposób to założyć własny biznes.

    > Bo na podstawie swojego przeszło 25-letniego doświadczenia
    > zawodowego widzę, że są 2 podstawowe opcje, masz
    > znajomości albo masz gadane. Nie mam tego ani tego.

    No to siedź pasywnie, narzekaj i wysyłaj śmieszne obrazki do netu.
    Może się samo coś zmieni niedługo... np. wygrasz w totka?

  • 384. Data: 2016-04-10 19:14:53
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > może zanim odpowiesz przeczytasz na co odpowiadasz?
    > gdzie pisałem coś o krawężniku?

    Ja bym kiedyś tak wyleciał. Auto uratowała błyskawiczna reakcja kierowcy. Na
    prędkościomierzu było 60 kph. Szczęśliwie, nic też nie stało się
    zawieszeniu, ani kołom.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 385. Data: 2016-04-10 19:17:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ewolucyjne przejście od telefonii stacjonarnej do mobilnej trwało
    > krócej, niż rewolucyjne wprowadzene światowego komunizmu. Więc
    > to nie tak, że rewolucje są szybkie i sprawne, a ewolucje się ślimaczą.

    Nie widzę sensowności takich porównań, Jarku :-)
    Troszkę przesadziłeś z rozmachem argumentów i wniosków...

    > Wyparcie żarówek przez nowsze źródła światła też by poszło lepiej,
    > gdyby nie rewolucyjne zapędy zakazywaczy. Postęp hamowały postawy
    > w rodzaju "i tak muszą kupić, więc co się będziemy starać, najpierw
    > sprzedajmy co mamy, doskonalic będziemy wtedy, jak już nie będzie
    > można inaczej".

    A tu, widzisz, nie zgodzę się. Taniość żarówki tradycyjnej była
    zaporą aby coś bardziej ekologicznego weszło na rynek...
    Dotacje/zakazy państwowe lub unijne są taką formą wybiórczej
    rewolucji, bo radykalnie zmieniają warunki gry na rynku dając
    szansę gry dla nowego gracza, któremu zwykle jest bardzo trudno
    nabrać rozpędu przy powszechnie panującym tanim rozwiązaniu.

    W mojej ocenie zakaz żarówek był dobrym rozwiązaniem na długą
    metę i zapoczątkował piękną transformację do energooszczędnych
    źródeł światła. Być może taka transformacja trwałaby ćwierć wieku
    bez takiej selektywnej rewolucji i musielibyśmy wybudować kilka
    nowych elektrowni węglowych i zatruć trochę więcej powietrza.

    > Jak wam rewolucje są naprawdę potrzebne, to starajcie się je robić
    > tak, by ich skutki dotykały tylko was. My byśmy chcieli normalnie
    > iść do przodu bez zakłóceń i tąpnięć.

    Niestety tak się nie da...
    Trudno aby gilotyn tylko we własnym gronie używać :-)

  • 386. Data: 2016-04-10 19:18:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nadal nie rozumiesz.

    pisałeś coś o biciu piany. Własnie to robisz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 387. Data: 2016-04-10 19:19:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

  • 388. Data: 2016-04-10 19:24:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > [...]
    >
    > W biednej części USA może tak... w Europie (i w Azji) już nie.

    A jakież to inne opcje dojazdu ma np. pracownik w firmie w Bibicach,
    wieś na północnym obrzeżu Krakowa mieszkający np. w Wieliczce na
    południowym wschodzie Krakowa? Żeby nie wiem jak kombinował
    to zatłoczony Kraków będzie w jakimś tam stopniu po drodze...

    > Miejski korek w porywach osiąga prędkośc piechura. Lepiej dojść do
    > czegoś, co dalej pojedzie szybciej.

    Strasznie uparty jesteś w tej argumentacji...
    Celowo "nie dostrzegasz" sytuacji że nie każdy mieszka w odległości
    pozwalającej na marsz do pracy? Bierzesz pod uwagę, że ktoś może
    robić np. 20km w jedną stronę, z czego 5km ma przez korek a resztę
    pustą drogą?

    > W pociągu mogę wstać, przejść się, wypić kawę przy stoliku, potem
    > zdobić siku, umyć ręce itp. Nie, zdecydowanie barłóg na furmance
    > nie jest tym samym. Ale to już przeszłość, raz mi się zdarzyło dwa
    > dni jechać. Na krótszych dystansach i tak nie usnę.

    No ale ciągle jakoś nie możesz uznać, że pociąg wszędzie nie dojeżdza.
    Czemu to robisz? Specjalnie się próbujesz droczyć?

    > Czy mieszkańcy Przemyśla nie zasługują na to, co już dawno mają ludzie
    > u was w Ameryce? Z Przemyśla nad morze jest niecałe tysiąc kilometrów.
    > Nad jedno, drugie i trzecie -- wszystkie one w podobnej odległości.

    To znaczy na co?

    > Jasne, że akceptuję. Po Jaśle bez problemu da się jeździć samochodem.
    > Po co tam metro?

    To już teraz nie jesteś przeciwnikiem samochodów?

  • 389. Data: 2016-04-10 19:26:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:nee161$277$1@dont-email.me...

    > w przeciwieństwie do Ciebie nie akceptuje wszystkiego co inni zdecydują

    :-) mylisz się.

  • 390. Data: 2016-04-10 19:43:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-10 o 19:18, masti pisze:

    > pisałeś coś o biciu piany. Własnie to robisz

    Fakt, już dawno powinienem zignorować - albo trolla, albo analfabetę.

    --
    Liwiusz