  • 11. Data: 2011-05-04 20:40:07
    Temat: Re: Auto za tysiaka
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-04 19:36, Adam Szewczak pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Ooooo wlasnie otoz to. Ale z drugiej strony zakladajac ze sie kupuje
    > samochod za tysiaka, ja nie widze zeby tym samochodem robic 30.000km
    > rocznie :P a chyba raczej do jezdzenia po miescie czy jakos tak kolo domu.

    Albo ktoś ma duży teren prywatny, zamierza zrobić grilla połączonego
    z wypiciem po 0,7 na twarz, a potem "walimy dacha" albo "czoło"
    z drugim miłośnikiem mocnych wrażeń. Ktoś tu kiedyś podał link na YT,
    gdzie dacią jakieś dzieciaki wjechały w drzewo :|
    Zawsze jest to jakiś pomysł na weekend.

  • 12. Data: 2011-05-04 20:47:22
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Wojt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    jakie 2-3 miesiące temu moja dziewczyna sprzedała P309 z 93 dokładnie za 1zł
    Ubezpieczony, zarejestrowany, jeżdzący, sprawny bez rdzy ;-)

    1,4 75KM rewelacyjny silnik, jak na taki samochód.

    Szukaj czegoś takiego - tani w eksploatacji, częsci tużo i tanio, a ato w
    sumie nie małe i dość wygodne.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 13. Data: 2011-05-05 00:39:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 15:36:06 +0200, Wojt napisał(a):

    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Kupisz.

    --
    ___________ (R)

  • 14. Data: 2011-05-05 07:42:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Wojt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Sąsiad sprzedał niedawno Primerę. Rdza go żarła i rozrusznik nieraz nie
    kręcił ale jak już zapalił to jechał aż się paliwo skończyło :)

  • 15. Data: 2011-05-05 12:13:31
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-05 07:42, Agent pisze:
    > Rdza go żarła i rozrusznik nieraz nie
    > kręcił ale jak już zapalił to jechał aż się paliwo skończyło :)

    Takie auta nazywa się szrotami i ich miejsce jest na złomowisku. Nie ma
    co zachęcać człowieka do zakupu złomu dla jego i innych bezpieczeństwa.
    Jak chce auto bardzo tanie to niech kupi auto bardzo tanie ale w pełni
    sprawne. Skoro dysponuje tak małą kwotą to nie ma sensu polecać mu auta
    w którym wymiana tarcz hamulcowych i klocków będzie sporą częścią całej
    wartości auta a gdzie tam inne wymiany eksploatacyjne które łatwo tą
    wartość podwoją albo potroją (np.komplet opon, amortyzatory, wahacze). W
    praktyce jeździł by niebezpiecznym dla otoczenia gratem nie inwestując w
    niego bo się nie opłaca.

  • 16. Data: 2011-05-05 13:36:52
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 5 Maj, 12:13, Excite <n...@n...bedzie.pl> wrote:

    > Takie auta nazywa się szrotami i ich miejsce jest na złomowisku. Nie ma
    > co zachęcać człowieka do zakupu złomu dla jego i innych bezpieczeństwa.

    a w takich Chinach auto ktore ma 15 lat jest obowiazkowo zlomowane...

  • 17. Data: 2011-05-05 14:37:52
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-05-05 13:36, hamberg pisze:
    > a w takich Chinach auto ktore ma 15 lat jest obowiazkowo zlomowane...

    Co jest głupim działaniem na niekorzyść społeczeństwa. Bo nie o wiek a o
    stan techniczny chodzi.

  • 18. Data: 2011-05-05 15:06:58
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "hamberg" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > Takie auta nazywa się szrotami i ich miejsce jest na złomowisku. Nie ma
    > co zachęcać człowieka do zakupu złomu dla jego i innych bezpieczeństwa.

    Nie wiem czy korozja błotników wpływa na bezpieczeństwo. Poza tym
    mechanicznie ta Primera mogła być lepsza niż równie stary i zardzewiały
    Polonez lub Wartburg.

  • 19. Data: 2011-05-05 15:38:50
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    >>
    > Sąsiad sprzedał niedawno Primerę. Rdza go żarła i rozrusznik nieraz nie
    > kręcił ale jak już zapalił to jechał aż się paliwo skończyło :)

    A co? Nie potrafił sam zgasnąć? ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2011-05-05 15:54:34
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A co? Nie potrafił sam zgasnąć? ;)

    stacyjka nie dzialala a silnik uruchamiany na jedynce bo sprzegla tez nie
    ma:)
    :)