  • 1. Data: 2011-05-04 15:36:06
    Temat: Auto za tysiaka
    Od: "Wojt" <w...@w...pl>

    Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

  • 2. Data: 2011-05-04 15:52:21
    Temat: Re: Auto za tysiaka
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 4 May 2011 15:36:06 +0200, Wojt napisał(a):

    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Poloneza w niezlym stanie, czesto z gazem.

    --
    Maciek

  • 3. Data: 2011-05-04 15:58:22
    Od: Tatanka <t...@w...pl>

    On 4 Maj, 15:36, "Wojt" <w...@w...pl> wrote:
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Favorit

  • 4. Data: 2011-05-04 16:12:49
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    Użytkownik "Wojt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    http://otomoto.pl/index.php?sect=search&sub=car&page
    =1&qid=1641870883&order_by=p

  • 5. Data: 2011-05-04 18:11:51
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Alledrogo i segregacja w/g ceny. Napewno Fiatow sie znajdzie. Stara
    cytryna, Lancia. Polonezy, Trabanty, Warczyburgi. Oj jest tego.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2011-05-04 18:25:38
    Od: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>

    On 04.05.2011 18:11, Adam Szewczak wrote:

    > Użytkownik "Wojt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > Alledrogo i segregacja w/g ceny. Napewno Fiatow sie znajdzie. Stara
    > cytryna, Lancia. Polonezy, Trabanty, Warczyburgi. Oj jest tego.

    A w kwestii dostępności części (bo z pewnością będą potrzebne) najlepiej
    wybrać się na najbliższy szrot i ocenić ilość poszczególnych marek - im
    więcej tym więcej jest ich jeszcze na drogach, co wiąże się i z
    dostępnością części.
    Każdy naprawia się dość często, a przy tym szybko, prawie wszędzie i
    dość tanio. Istotną kwestią jest znajdowanie części.

  • 7. Data: 2011-05-04 18:36:50
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-04 15:36, Wojt pisze:
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    ostatnio za tauzena znajomy kupil mondeo '95 turbodiesel.
    o jego stanie moge powiedziec: jeszcze jezdzi ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2011-05-04 18:44:09
    Od: "Excite" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Wojt" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Kupie jakis? Jaki model? Moge dac tałzena.

    Malucha w dobrym stanie i jeszcze troche pieniędzy zostanie na naprawy
    pozakupowe. Tańszego w serwisowaniu auta raczej nie znajdziesz.

  • 9. Data: 2011-05-04 19:05:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Adam Szewczak napisał(a):
    > Alledrogo i segregacja w/g ceny. Napewno Fiatow sie znajdzie. Stara
    > cytryna, Lancia. Polonezy, Trabanty, Warczyburgi. Oj jest tego.
    Nie jest sztuką kupić auto za tałzena, tylko sztuką je tankować.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2011-05-04 19:36:03
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jest sztuką kupić auto za tałzena, tylko sztuką je tankować.
    > --
    > Krzysiek

    Ooooo wlasnie otoz to. Ale z drugiej strony zakladajac ze sie kupuje
    samochod za tysiaka, ja nie widze zeby tym samochodem robic 30.000km rocznie
    :P a chyba raczej do jezdzenia po miescie czy jakos tak kolo domu.

    PZDr
    Adam