  • 11. Data: 2011-12-08 13:19:55
    Temat: Re: Auto do oceny
    Od: "Agent" <w...@o...eu>

    Użytkownik "usenet" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jbptoj$t3a$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    > Co myslicie o tym aucie:
    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C220269
    07
    > Nietuzinkowy kolor i bogate wyposażenie. Czy ktoś posiadajacy to auto z
    > takim silnikiem moze powiedzieć coś o jego wlasnościach (szczególnie
    > wyprzedzanie).
    > Pozdrawiam
    Trzeba było zapytać o Astrę 3 z silnikiem 1.4 benzyna a nie wklejać linki.
    Teraz to wygląda na spam.

  • 12. Data: 2011-12-08 13:33:22
    Od: "usenet" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Chyba na głowę upadli - w astrze I alternator nigdy nie był nawet
    > naprawiany a przebieg przekroczył 200kkm - akumulator wytrzymał
    > prawie tyle samo a auto było z rocznika 1997, w obecnej Vectrze
    > (2005) alternator padł przy przebiegu 190kkm (nie cały, tylko jakieś
    > diody, czy mostek) akumulator od nowości nadal kręci jak nowy a
    > silnik diesla - kolego uwierz NIE MA CUDÓW! Zresztą wejdz np na
    > autoscout.de i poszukaj podobnego bezwypadkowego auta - uważasz, że
    > niemcy to idioci i oddają coś wartościowego za pół ceny? :)

    Mnie też to zastanawiało. Może jest to jakaś przypadłość astry III, ale o
    tym nie słyszałem (tak jak we fiatach psuły się alternatory - sam to
    przerabiałem).

  • 13. Data: 2011-12-08 14:54:17
    Od: <MW>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    07

    > Przepraszam że pytam, ale co nietuzinkowego jest w jego wyposażeniu?? Może
    > te 8 poduszek, ale bez przesady, zaraz "nietuzinkowe"?

    To chyba oczywiste - tuzinkowe byłoby dwanaśce, a tych jest tylko osiem ;-)
    --
    MW

  • 14. Data: 2011-12-18 10:50:39
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-12-08 09:57, Robert_J pisze:
    07

    > Przepraszam że pytam, ale co nietuzinkowego jest w jego wyposażeniu??
    > Może te 8 poduszek, ale bez przesady, zaraz "nietuzinkowe"?

    8 to nie 12. Wiec "nietuzinkowe"

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl