  • Data: 2010-11-25 13:02:28
    Temat: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałem podsumować wątek z początku października.
    W wyniku tamtej dyskusji (m.in. dzięki sugestii jednego z grupowiczów)
    wybrany został Dżuk :-)
    Było trochę problemów z dostępnością wybranej wersji, ale w końcu się udało
    (1,5 miesiąca od zamówienia). Niniejszym donoszę, że autko już zostało
    wczoraj odebrane i rozpoczynają się testy :-) (choć ze względu na warunki
    nie można chwilowo za bardzo poszaleć).
    PS - co ciekawe, poza autem żony nie widziałem jeszcze na ulicach ani
    jednego dżuka... To się nazywa "wyróżniać się z tłumu" :-)

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl