  • Data: 2010-11-25 14:07:10
    Temat: Re: Auto dla kobiety :-) - finał
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 25 Nov 2010 13:48:11 +0100, Jacek Bronowski napisał(a):

    > Bryla i stylizacja jest znaczaco inna od wiekszosci aut w naszych miastach.
    > I do tego jest kontrowersyjna - jedni sa zachwyceni, inni twierdza ze jedno
    > z najbrzydszych aut... Ale malo kto pozostaje obojetny... Mojej zonie akurat
    > sie spodobalo :-) (mi zreszta tez sie podoba).

    Nobodys' perfect ;-)
    Wygląd Juke wydaje się mieć jedno zasadnicze zastosowanie - wykazać
    wszystkim, którzy byli przekonani, że poprzednia Micra jest najohydniejszym
    samochodem na drogach, jak bardzo się mylili :-)

    Poza tym, jestem w nieustannym zdziwieniu wywołanym tym, jak łatwo ludzie w
    imię owczego pędu poświęcają miejsce przeznaczone dla nich samych na
    miejsce przeznaczone na mechanizmy, których nigdy w życiu nie użyją (albo
    użyją 2-3 razy chwaląc się znajomym jakimi to są offroadowymi
    twardzielami). I jeszcze za to niemało płacą.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel