  • 141. Data: 2016-03-15 21:18:01
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: badworm <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2016 20:58:27 +0100, Jakub Rakus napisał(a):

    > Offtopowo zaskoczę - raz dokładnie tak jechałem :)

    "Poproszę bilet z Gdyni Głównej do Gdańska Głównego przez...
    Kościerzynę, Bąk, Czersk, Tczew" - mina kasjerki bezcenna :) (dla
    niezorientowanych - trasa mocno naokoło, przez Kaszuby i Bory
    Tucholskie, ze 150km zamiast 20). Nieraz tak się jechało, teraz już się
    niestety nie da bo do Bąka żaden pociąg nie dociera :( Sorki za mały
    offtop.
    GG#2400455 ICQ#320399066

  • 142. Data: 2016-03-17 06:34:43
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Ale przez Olsztyn, czy przez Suwałki? Bo z niedokładnych informacji
    > pożytek mamy ograniczony.

    Jarku, tu nie było najmniejszego znaczenia, czy przez +4889, czy przez
    +4887. Mógłbym wydłużyć tracę do Wilna, czy Dyneburga. Tylko po co, skoro
    akurat nie o to chodzi. To tylko przykład, możesz go sobie zestawić z
    zupełnie innych miejscowości, byle start i cel byly blisko, a pośrednik
    daleko. Sens w każdym razie identyczny. Mój przekaz był dokładnie tak
    dokładny, jak miał być dokładny. W USA zresztą tak się przelewa ruch
    telefoniczny, wykorzystując to, że jest kilka stref czasowych, gdzie między
    miejscowościami odległymi o kilkadziesiąt/kilkaset km, pośredniczy
    miejscowość odległa o kilka tysi km.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 143. Data: 2016-03-17 21:31:04
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2016-03-12 o 01:12, A.L. pisze:

    > Juz kttos na to wpadl, dosyc dawno temu
    >
    > A.L.

    No to zerknijcie na to:
    http://www.euro.com.pl/radioodbiorniki/m-audio-mr-70
    20.bhtml
    - cena śmiesznie niska, ale zwróćcie uwagę, że oldschoolowe lampy mają
    za plecami całkiem nie-retro radiatory, a front-panel też ma wystrój
    raczej nowoczesny. Pomieszanie z poplątaniem!

    Dobre rady nic nie kosztują

    i przeważnie warte są
    swojej... ceny!

  • 144. Data: 2016-03-18 11:23:50
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 17 marca 2016 21:31:02 UTC+1 użytkownik JaNus napisał:
    > - cena śmiesznie niska, ale zwróćcie uwagę, że oldschoolowe lampy mają
    > za plecami całkiem nie-retro radiatory, a front-panel też ma wystrój
    > raczej nowoczesny. Pomieszanie z poplątaniem!
    Powiedz jeszcze, że te LEDy w bańkach migają w rytm muzyki;)

    Swoją drogą urządzenie jest warte swojej ceny, żadnej przekładni/paska,
    tylko gałka strojeniowa wprost na kondensatorze, jak w najtańszych
    radiach kuchennych. Myślę, że nawet Chińczyk płakał, jak to cudo
    projektował.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 145. Data: 2016-03-18 13:00:20
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2016-03-08 o 14:18, Mario pisze:

    > Też mnie zaciekawiło
    > https://www.acoustic-revive.com/english/single_core_
    cable/single_core_cable_04.html

    Ja mam takie single core i sobie chwalę. Mają przystępną cenę,
    "grają" jak niejedne droższe.

    http://anticables.com/speaker-wires/2-channel#!/Leve
    l-1-Classic-Series-Speaker-Wires/p/15610351/category
    =3449817

  • 146. Data: 2016-03-18 14:16:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >"grają" jak niejedne droższe.

    >http://anticables.com/speaker-wires/2-channel#!/Lev
    el-1-Classic-Series-Speaker-Wires/p/15610351/categor

    sprawdzałeś w ślepym teście?

  • 147. Data: 2016-03-18 19:01:12
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Karol Piotrowski napisał:

> [...]
    > tylko gałka strojeniowa wprost na kondensatorze, jak w najtańszych
    > radiach kuchennych. Myślę, że nawet Chińczyk płakał, jak to cudo

    W tamtej dalekowschodniej kulturze ludzie reagują w inny sposób,
    niż my tu w Europie. Z tych samych powodów mógł się śmiać.

    --
    Jarek

  • 148. Data: 2016-03-18 20:47:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "AlexY" napisał w wiadomości grup

    >>> 3. Jakim cudem proton jest większy od 2-ch protonów sklejonych z 2-ma

    >Ja rozpatruję jądra atomowe

    A wątek atomy

    >, elektrony rzecz nabyta.

    W sumie skorupa też nabyta, mierzmy planety ich jądrami.

  • 149. Data: 2016-03-18 23:11:06
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Michał Czarkowski napisał:

> [...]
    1-5m-autoryzowany-dealer.html
    > Serce pewnie pęka gdy się pomyśli, że przez kabel zasilający za 36 900,00
    > pln płynie ten sam prąd, który wcześniej płynął przez nikczemnie
    > (w porównaniu) tanie kable np. ? 2,5mm^2 i to w obie strony.
    > BTW co to za materiał ,,Najczystszy PCOCC (kierunkowy)"?
    Chodziło mi oczywiście o pole powierzchni przekroju drutu w kablu, a nie o
    jego średnicę. :-D

  • 150. Data: 2016-03-19 10:27:56
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2016-03-14 o 01:27, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości

    > Aj, co się szczypiesz, zrób to jeszcze raz, po swojemu i nie przejmuj
    > się, co gadają. Miliony ludzi pojechało z Warszawy do Krakowa, ktoś to
    > już zrobiłł, to nie znaczy, ze my już nie powinniśmy. Po prostu, ktoś
    > juz to zrobił.

    Ale to zawsze fajniej jakby nikt wcześneij na to nie wpadł ;)
    A tak to zawsze trochę mniej się chce.

    Pozdrawiam

    DD