  • 11. Data: 2012-03-06 01:37:30
    Temat: Re: Audi A5 - zakup używanego
    Od: Marcin <m...@t...pl>

    W dniu 2012-03-05 22:13, V-Tec pisze:
    > albo pierwsza z 3 rat ;)
    > http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=muv3nyr4dc
    ur

    Bardzo dziękuję ;)

    Serdecznie pozdrawiam,
    Marcin

  • 12. Data: 2012-03-06 07:57:53
    Od: "adam" <a...@g...pl>

    > Znaczy co im dolega?
    > Nic nie widzę.
    > P.

    Popatrz na lewy boczek fotela kierowcy, ma slady uzywania.
    A zreszta widze ze juz ktos dal linka ze ma 165kkm przebiegu.
    Pzdr
    Adam

  • 13. Data: 2012-03-06 11:19:11
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Mon, 05 Mar 2012 21:37:07 +0100,
    megrims <m...@i...pl> screamed:

    > ;)
    >
    > Chyba nie jesteś miłośnikiem diesli:
    >
    > Fobia (nowołac. phobia "stany lęku u neuropatów", z stgr. ????? phóbos
    > "strach, lęk") - zaburzenie nerwicowe, którego objawem osiowym jest
    > uporczywy lęk przed określonymi sytuacjami

    fobia <<chorobliwy lęk przed jakimiś przedmiotami lub sytuacjami>>

    -fobia <<ostatni człon wyrazów złożonych oznaczających nieuzasadniony lęk
    przed czymś lub przed kimś albo wstręt, niechęć do czegoś lub kogoś>>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 11:18:48 user up 13099 days, 23:13, 1 user, load average: 0.43, 0.04, 0.31 ]

    When I was born I was so surprised I didn't talk for a year and a half.

  • 14. Data: 2012-03-06 20:38:18
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-03-06 00:58, Rafał Grzelak pisze:

    ur

    > 8,2l/100km srednia??? To ja chyba naprawde mam ciezka noge... :[

    tu masz bardziej rzeczywiste dane o średnim spalaniu:
    http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/1005
    -A5.html?fueltype=2&power_s=260&power_e=270&poweruni
    t=2

    i jak teraz? Chociaż powiem (napiszę), że spodziewałem się większego
    zużycia.

  • 15. Data: 2012-03-06 20:44:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/3-Audi/1005
    -A5.html?fueltype=2&power_s=260&power_e=270&poweruni

    A teraz typowo - chcesz żeby mnie paliło to też kłam.
    Żeby to chociaż z dieslem było, byłaby jakaś szansa na wiarygodność takich
    danych.

  • 16. Data: 2012-03-06 21:20:17
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-03-06 20:44, Cavallino pisze:

> [...]
    -A5.html?fueltype=2&power_s=260&power_e=270&poweruni
    t=2

    > A teraz typowo - chcesz żeby mnie paliło to też kłam.

    Wypraszam sobie. Nie gwarantuję 100% wiarygodności tych danych, ale nie
    każdy ma tak nieekonomiczny styl jazdy jak Ty.

    W.

  • 17. Data: 2012-03-06 22:31:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "V-Tec" <v...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > Wypraszam sobie. Nie gwarantuję 100% wiarygodności tych danych, ale nie
    > każdy ma tak nieekonomiczny styl jazdy jak Ty.

    Dobra, dobra, chętnie pojeżdże z kimś ekonomicznym i naocznie sprawdzę jak
    mu się nos wydłuża podczas podróży......

  • 18. Data: 2012-03-06 22:34:14
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    V-Tec wrote:

    > i jak teraz? Chociaż powiem (napiszę), że spodziewałem się większego
    > zużycia.

    Tez prowadze zapiski na spritmonitor i jestem wlascicielem najwyzszej
    sredniej dla mojego modelu i silnika. ;p

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 19. Data: 2012-03-06 23:42:15
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-03-06 22:34, Rafał Grzelak pisze:

    > Tez prowadze zapiski na spritmonitor i jestem wlascicielem najwyzszej
    > sredniej dla mojego modelu i silnika. ;p

    To całkiem tak jak i ja. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2012-03-07 00:00:45
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > To całkiem tak jak i ja. :)

    9/100 w miescie to prawie jak moje benzynowe 1.6.

    A myslalem, ze jestem sam... :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl