    From: "Agent" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Atom N455 speedstep
    Date: Fri, 13 May 2011 21:15:47 +0200

    Witam,
    Mam netbooka z procesorem Atom N455 i systemem Windows XP Home. Do ilu MHz
    obniża się taktowanie tego procesora? Wydaje mi się że powinno do 800 Mhz a
    u mnie schodzi do 1054 MHz wg CPU-Z. Bios pozwala na przetaktowywanie które
    odbywa się poprzez ilość gwiazdek od 1 do 5 :) i mam teraz na 3 gwiazdki
    czyli defaultowo tak jak wyjąłem z pudełka). W biosie wszystkie funkcje
    oszczędzania mam powłączane, zmiana planu zasilania w Opcjach zasilania też
    nic nie daje. Oczywiście sprawdzanie prędkości odbywa się bez włączonych
    programów. Użycie procesora 1-4 %. Ma ktoś jakiś plan aby procesor schodził
    niżej? Może jest tez jakiś program zarządzający zasilaniem pod XP. Netbook
    to MSI U135DX.
    Dzięki za odp.