  • 31. Data: 2017-06-14 10:35:03
    Temat: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 14 Jun 2017 09:53:03 +0200, w <5940eb64$0$653$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jak na tym pasie kolejka dluga ? :-P
    > Znasz taka ? Bo dobrze piszesz, ale pomarzyc fajna rzecz :-(
    > Wiec juz lepiej niech pokazuje zawsze.

    To jedziesz pasem obok. Widzisz na navi i w realu, że z obu możesz jechać
    prosto, ale tylko jednym z nich od razu jesteś ustawiony dobrze na następnym
    skrzyżowaniu. W NE tak jest, pewnie nie zawsze i nie wszędzie -- ale widzę że
    tak jest.

    > Jest to jakas koncepcja, tylko potem nie wiesz - wszystkie dobre, czy
    > brak danych :-)

    Podpowiadam, że możesz spojrzeć na takie duże niebieskie tablice przy drodze ;)

  • 32. Data: 2017-06-14 10:49:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A jak na tym pasie kolejka dluga ? :-P

    >To jedziesz pasem obok.

    A za skrzyzowaniem nikt cie nie wpusci na wlasciwy pas, bo zamka u
    nas nie ma :-P

> [...]
    >następnym
    >skrzyżowaniu. W NE tak jest, pewnie nie zawsze i nie wszędzie -- ale

    Czy ja dobrze zrozumialem, ze NE tak ladnie dziala i pokazuje wlasciwy
    pas ?
    No prosze - rozwijaja sie ..

    >Podpowiadam, że możesz spojrzeć na takie duże niebieskie tablice przy
    >drodze ;)

    No wlasnie o to chodzi, ze nie musze sie w nie nerwowo wpatrywac,
    jesli mam informacje wczesniej.
    Szczegolnie, jesli korki sa dlugie.

    J.

  • 33. Data: 2017-06-14 20:41:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości
    >http://static.mapfactor.com/images/n11_navigation.p
    ng

    Jeszcze jedno pytanie odnosnie Mapfactor -
    jak uzyskac takie rozlozenie paneli jak na obrazku ?

    Chodzi mi o te odleglosci/czasy do celu, u mnie sa w pasku w dolnej
    czesci ekranu ... co przy poziomym polozeniu telefonu nie jest zbyt
    dobre.

    J.

  • 34. Data: 2017-06-15 07:40:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-14 o 09:19, r...@k...pl pisze:

    > A wy pierwszy raz widzicie asystenta?

    Jest XXI wiek a tablet 7" to żadna nowość

    Nie ma usprawiedliwień. Punkt odniesienia AM :-)

  • 35. Data: 2017-06-16 12:30:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Jun 2017 07:40:25 +0200, w <59421dc9$0$655$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Jest XXI wiek a tablet 7" to żadna nowość

    Ale o co chodzi?

    > Nie ma usprawiedliwień. Punkt odniesienia AM :-)

    AM już od dawna nie jest żadnym punktem odniesienia.

  • 36. Data: 2017-06-16 14:13:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 12:30, r...@k...pl pisze:
    > AM już od dawna nie jest żadnym punktem odniesienia.

    Tak jak w temacie. Jaka nawigacja ma asystenta pasa i ten asystent nie
    pokazuje się okazjonalnie tylko przynajmniej jak w Automapie.
    Wiem że są inne funkcjonalności i pewnie ważniejsze/przydatniejsze
    (zależy od człowieka) ale teraz zajmujemy się asystentem pasa.

    Versja trial Vaviexpert jakaś kulawa (ma dziwne zwiechy)
    Asystent się czasem pojawia

    Map factor navigator robi dobre wrażenie (szybko sprawnie) ale asystenta
    jeszcze nie widziałem

  • 37. Data: 2017-06-16 16:06:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 14:13:48 +0200, z napisał(a):
    > Map factor navigator robi dobre wrażenie (szybko sprawnie) ale asystenta
    > jeszcze nie widziałem

    Pojezdzilem troche - pokazuje sie.
    Ale jakos tak rzadko, na krotko, niedopracowal cos.

    J.

  • 38. Data: 2017-06-16 17:41:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-16 o 16:06, J.F. pisze:
    > Pojezdzilem troche - pokazuje sie.
    > Ale jakos tak rzadko, na krotko, niedopracowal cos.

    Szkoda. Zaczynała mi się podobać :-)

  • 39. Data: 2017-06-16 18:36:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Jun 2017 17:41:25 +0200, z napisał(a):

    > Szkoda. Zaczynała mi się podobać :-)

    To jest Android, tu co chwila wychodza nowe wersje :-)

    Moze napisac prosbe :-)

    J.

  • 40. Data: 2017-06-17 00:38:08

    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Tak jak w temacie. Jaka nawigacja ma asystenta pasa i ten asystent nie
    > pokazuje się okazjonalnie tylko przynajmniej jak w Automapie.

    W AM dalej jest taki kuriozalny APR pokazujący liczbę pasów zamiast ich
    narysowania?