  • 41. Data: 2017-06-18 00:07:15
    Temat: Re: Asystent pasa w nawigacji
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2017-06-12 10:31, z <...@...pl> wrote:
    > Która nawigacja na androida (i nie tylko) ma asystenta pasa oprócz automapy?

    Mapamap na winCE ma. Na Androidzie nie wiem.

  • 42. Data: 2017-06-18 11:03:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-17 o 00:38, r...@k...pl pisze:
    > W AM dalej jest taki kuriozalny APR pokazujący liczbę pasów zamiast ich
    > narysowania?

    Używam sporadycznie od dwóch lat na androidzie. Zawsze było ładnie
    narysowane.

  • 43. Data: 2017-06-19 10:16:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Jun 2017 11:03:53 +0200, w <594641f9$0$651$65785112@news.neostrada.pl>,
    z <...@...pl> napisał(-a):

    > Używam sporadycznie od dwóch lat na androidzie. Zawsze było ładnie
    > narysowane.

    Gdy przestawałem korzystać z AM, to przy większej liczbie pasów np. na wprost
    nie pokazywały się wszystkei pasy tylko liczba np. 3 i pojedyczny znak
    "prosto". "Innowacyjne" to było.

  • 44. Data: 2017-06-19 15:06:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-19 o 10:16, r...@k...pl pisze:
    > Gdy przestawałem korzystać z AM, to przy większej liczbie pasów np. na wprost
    > nie pokazywały się wszystkei pasy tylko liczba np. 3 i pojedyczny znak
    > "prosto". "Innowacyjne" to było.

    Ło matko :-)

    To musisz sobie zapodat nowe 7-dniowy trial.

    Żeby tylko te kolory takie g... nie były :-)

  • 45. Data: 2017-06-19 15:40:00
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 19 Jun 2017 15:06:52 +0200, w
    <5947cc6d$0$5145$65785112@news.neostrada.pl>, z <...@...pl> napisał(-a):

    > Ło matko :-)
    > To musisz sobie zapodat nowe 7-dniowy trial.
    > Żeby tylko te kolory takie g... nie były :-)

    Nie, dzięki :)

  • 46. Data: 2017-06-19 19:45:49
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 12 Jun 2017 16:26:25 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Yanosik ma imo calkiem znosna nawigacje i traffic.

    Nawigacja w Yanosiku jest tak toporna, że nawet nie chce mi się tego
    instalować.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 47. Data: 2017-06-19 21:56:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Nawigacja w Yanosiku jest tak toporna, że nawet nie chce mi się tego
    >instalować.

    Toporna, ale IMO poprawna. W miare dobrze prowadzi, nie mialem powodu
    narzekac.

    Co prawda po ostatniej niedzieli sie zastanawiam - wracam z Jeleniej,
    yanosik mi pokazuje jakis wielki czas dojazdu ... cos mnie tknelo,
    przesuwam ekran ... autostrada czerwona.
    I jakos nie bardzo chce ominac tego korka. A mnie sie cos nie bardzo
    chce wierzyc, tzn pchac oplotkami mi sie nie bardzo chce.

    Wiec odpalam dodatkowo googla, a ten tez jakos dziwnie pokazuje i
    jeszcze dziwniej prowadzi. Byc moze to skutek obslugi, ktora w jadacym
    aucie musi byc szybka :-)

    Korek przed Wroclawiem okazal sie niewielki, wielki za to byl w
    przeciwna stronie.
    I nie wiem - byl ale sie rozwial, czy jakos sobie usrednily dla obu
    stron ...

    J.

  • 48. Data: 2017-06-20 11:47:55
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 19 czerwca 2017 21:56:25 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    Popatrzylem sobie dzis na mapfactora w kontekscie tego asystenta.
    To IMHO feler z mapami osm-owymi.
    Czasem asystent sie pojawia nawet na rondkach międzyosiedlowych a czasem nie ma go
    nawet na dużych ruchliwych rozjazdach.

    Na moje to feler z tym ze nie kazde miejsce (a wlasciwie nikła część z nich) ma
    oznaczone pasy w mapach osm-owych.
    Pewnie trzeba je jakos specjalnie otagować aby działało.

    Nie wiem jak z platnymi mapami, w tej nawigacji. Moze lepiej ale nie mialem okazji
    sprawdzic.

  • 49. Data: 2017-06-20 11:57:25
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 20 czerwca 2017 11:48:02 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:
> [...]
    > Pewnie trzeba je jakos specjalnie otagować aby działało.
    >
    > Nie wiem jak z platnymi mapami, w tej nawigacji. Moze lepiej ale nie mialem okazji

    O tu widać te adnotacje:
    https://www.openstreetmap.org/way/380592149
    Trzeba wlaczyc sobie adnotacje mapy (map detail):

    turn:lanes through|right

    I porównać z miejscami gdzie sie asystent nie pojawia a na mapie adnotacje są a mapa
    w telefonie jest już z okresu kiedy całośc powinna byc aktualna...

    https://www.openstreetmap.org/way/454935055#map=17/5
    1.88247/19.64359&layers=D
    Ten kawałek, asystent mi sie nie pokazuje ale adnotacje jakieś tam są. Ale widać że
    jest tam więcej geometrii niz jedna ścieżka...

  • 50. Data: 2017-06-20 13:09:51

    W dniu 2017-06-20 o 11:47, s...@g...com pisze:
    > Czasem asystent sie pojawia nawet na rondkach międzyosiedlowych a czasem nie ma go
    nawet na dużych ruchliwych rozjazdach.

    Przy starcie aplikacji jest zachęta do używania map totom oczywiście
    pewnie płatnych.
    Sprawdzałeś różnice?