  • 11. Data: 2009-11-20 10:49:51
    Temat: Re: Aster W-wa - wifi
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/20/2009 11:24 AM, Użytkownik zly napisał:

    > Hehe... Zabawne. Świadomie się zgodzili?

    Dla niektórych komputer to takie urządzenie jak pralka czy lodówka. Skąd
    mogli miedzieć że da sie inaczej?
    W cenniku za dodatkowy komputer pozycja jest, przedstawiciel handlowy
    jak usłyszał że chcą wifi to zaproponował wifi. Co w tym dziwnego?

    Niewiedza kosztuje.

    > Koszt ich wifi i zwykłego routera
    > jets taki sam. Co więc przemawia za ich opcją?

    Nic :)

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 12. Data: 2009-11-20 14:10:05
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    dziobu pisze:

    > Oidw pobiera opłate za każdy komputer podpięty w wifi.
    > Przynajmniej nie tak dawno temu tak było.

    > Obecnie każdy router daje możliwośc ustawienia adresu MAC. Automatyczne
    > wykrywane... po co to komu? Wystarczy odczytać takowy na obecnym PC i
    > wpisać w konfiguracji routera.

    Po instalacji systemu też trzeba wpisać MAC do komputera najpierw.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-11-20 15:40:55
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 11/20/2009 3:10 PM, Użytkownik Animka napisał:

    > Po instalacji systemu też trzeba wpisać MAC do komputera najpierw.

    ???

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 14. Data: 2009-11-20 16:39:31
    Od: Gupik <b...@i...pl>

    tak, od kiedy, MAC swojej karty wpisujesz do Routera tylko 1 raz , i to
    wczystko.

  • 15. Data: 2009-11-21 04:48:46
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "dziobu" <x...@x...xx> napisał w wiadomości