  • 1. Data: 2009-11-19 23:30:53
    Temat: obejscie braku uprawnien do instalacji drukarki?
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam, posiadam laptopa sluzbowego niestety nawet aby zainstalowac glupia
    drukarke trzeba leciec do admina zeby wlaczyl uprawnienia, czy istnieje
    jakikolwiek sposob obejscia tego problemu czyli zainstalowanie drukarki bez
    znajomosci hasla i tym samym logowania sie jako admin? Powiem uczciwie nie
    chce mi sie znowu leciec do biura i zawracac im gitare zeby mi kazda
    pierdole wgrali :( drukarka ladnie sie wykrywa jako nowe urzadzenie usb ale
    sterownikow juz nie moge zainstalowac bo zada hasla i uprawnien
    administratora.

    pozdrawiam

    M.

    ps prosze trzymac sie tematu posta i nie pouczac mnie, ze to niemoralne albo
    ze rodzina radia maryja mnie za cos takiego wyklnie itp - trzymajmy sie
    tematu (mozna lub nie mozna)

  • 2. Data: 2009-11-20 07:10:31
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    DeSola napisał(a):

    > ps prosze trzymac sie tematu posta i nie pouczac mnie, ze to niemoralne albo
    > ze rodzina radia maryja mnie za cos takiego wyklnie itp - trzymajmy sie
    > tematu (mozna lub nie mozna)

    Ośmielę się Cię pouczyć, że NTG.
    Właściwą będzie grupa dotycząca OS, którego używasz.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-11-20 07:12:10
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    First of all nie ta grupa.
    Drugie of all zmien haslo albo jak nie umiesz zapytaj google, jak to zrobic.

    --
    pozdr

  • 4. Data: 2009-11-20 20:59:44
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    G Nowak pisze:

    > First of all nie ta grupa.
    > Drugie of all zmien haslo albo jak nie umiesz zapytaj google, jak to
    > zrobic.

    Skąd wiesz, że nie ma tam domeny i lokalny admin nie jest wyłączony?

  • 5. Data: 2009-11-21 08:27:09
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    W Linuksie? Slowiem nie wpomnial, ze ma Windows. Swoja droga domowo-firmowy
    laptop z logowaniem do domeny to chyba rzadkosc.

    --
    pozdr

  • 6. Data: 2009-11-21 08:47:48
    Od: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>

    Nietety nie rzadkość - drukowanie w domu przez Londyn, znaczy przez internet ;-)
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2009-11-22 20:39:42
    Od: "freewolny" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, posiadam laptopa sluzbowego niestety nawet aby zainstalowac glupia
    > drukarke trzeba leciec do admina zeby wlaczyl uprawnienia, czy istnieje

    Po pierwsze: jeśli admin raz zainstaluje drukarkę i jej sterowniki, to nie
    powinno już być potrzeby ponownej jej instalacji na jego uprawnieniach.
    Po drugie: niech admin poczyta trochę o GPO i możliwości nadania
    użyszkodnikom prawa do instalacji sterowników do drukarek.

    Damian

  • 8. Data: 2009-11-23 02:36:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    G Nowak pisze:

    > W Linuksie? Slowiem nie wpomnial, ze ma Windows. Swoja droga
    > domowo-firmowy laptop z logowaniem do domeny to chyba rzadkosc.

    W linuksie nie ma administratora, chyba, że się go stworzy.:

  • 9. Data: 2009-11-23 09:50:45
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Sun, 22 Nov 2009 21:39:42 +0100, freewolny na pl.comp.pecet
    napisał(a):

    > Po drugie: niech admin poczyta trochę o GPO i możliwości nadania
    > użyszkodnikom prawa do instalacji sterowników do drukarek.

    Po trzecie : może admin specjalnie nie chce nadać użytkownikom takich
    uprawnień :) ?

    "Dobry wojak Szwejk. Jaroslav Hasek (1883 - 1923)"