    From: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Asrock X58 extreme - stan wstrzymania bez wiatraków
    Date: Sun, 13 Dec 2009 23:53:11 +0100

    Dotychczas w XP (wiem że to grupa sprzętowa) miałem stan wstymania
    zrealizowany tak, że komputer w nim nie kręcił nawet wiatrakami.
    Musiałem w mobo zaktualizować Bios z 1.40 do 1.60 no i wszystko jest ok
    prócz... stanu wstrzymania.
    Owszem - jest on osiągany, ale wiatraki mi się kręcą!

    Jest to kwestia sprzętu czy OS?

    Wszystko się (prawdopodobnie) chowa do RAMu, dyski się wyłączaja, nawet
    wiatrak na grafice się wyłącza, ale te podpięte do płyty głównej (możliwe
    też że ten od procka również - nie widzę) się kręcą - niech je cholera.

    Co mogę zrobić, aby przywrócić ten bezwiatrakowy stan wstrzymania?
    Był cholernie wygodny :-)

    Pozdrawiam i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327