  • 21. Data: 2011-09-08 19:22:39
    Temat: Re: Animka
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-08 19:03, Rafał Łukawski pisze:
    > Faceci [informatycy] generalnie postępują w dwojaki sposób:
    > - gdy rozmawiaja ze soba (o ile mozna to nazwac rozmowa), zazwyczaj
    > organizuja sobie konkurs siusiania
    > - gdy pojawia sie kobieta, to rozladowuja swoje kompleksy
    >
    > na to nie ma rady, tylko silownia, dyskoteka etc ;)

    Tak i nowszą brody i się nie myją;-)
    Aczkolwiek już sam ten post mówi, że niektórzy muszą poczekać by uznać
    ich za dojrzałych:)
    Może jak skończą szkoły i zaczną pracować to się odmieni?:)

  • 22. Data: 2011-09-08 21:00:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" j4b3r5$9eg$...@n...news.atman.pl

    > Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych
    > (co prawda tych osób nie znam osobiście) to S.Sokół
    > i Goomish. Czapki z głów panowie udający informatyków.

    [Ciekawe -- czym oni narazili się jej? Skoro ich wyróżniła...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2011-09-08 21:27:11
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 21:08:11 +0200, Animka napisał(a):

    > To widocznie tylko ja znam informatyków na poziomie.
    > Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych (co prawda tych osób nie
    > znam osobiście) to S.Sokół i Goomish.
    > Czapki z głów panowie udający informatyków.

    Odezwał się wzór kultury...

    [ Samica czarnej wdowy odbiera życie samcowi zaraz po kopulacji. Kobieta ]
    [ rozciąga tę przyjemność na całą resztę życia. (JoeMonster.org) ]

  • 24. Data: 2011-09-08 21:37:02
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-08 21:22, Jawi wrote:

    > Tak i nowszą brody i się nie myją;-)

    Ano, nieogolona twarz, dziurawe skarpetki do dość częsty widok

    > Aczkolwiek już sam ten post mówi, że niektórzy muszą poczekać by uznać
    > ich za dojrzałych:)
    > Może jak skończą szkoły i zaczną pracować to się odmieni?:)

    Hmm, nie wiem czy szkoła wychowuje informatyka, on się raczej wychowuje
    sam. aby nadrobic naturalna potrzebe komunikacji na poziomie nie tylko
    technicznym, plotkuje nie z kolezankami, a kolegami na pl.comp.pecet.

    Co zrobi za 10 lat gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

  • 25. Data: 2011-09-08 21:51:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Ryk" s...@m...przemekryk.no-ip.info

    > Odezwał się wzór kultury.

    Dokładnie tak... Niemal instytucja trudniąca się
    wyznaczaniem norm w tej materii... Kultura Animki,
    czyli kultura rodem z rynsztoka. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 26. Data: 2011-09-08 21:54:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Rafał Łukawski" j4bchu$hml$...@n...onet.pl

    > Co zrobi za 10 lat gdy - kto wie - usenet zniknie? ;)

    OE pojawił się 10 lat temu i teraz znika, ale raczej nie zniknie usenet...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2011-09-09 05:51:02
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 10/10 :)
    >
    > Jak dla mnie to jednak chlopak. Juz nie wspominam, ze bardzo krotko
    > obciety.

    Jakie to śmieszne. Uśmiałem się po pachy.

    > Zawsze bylem zdania, ze zadna rzeczywista kobieta nie mogla by byc taka...
    > no.. wiecie jaka:)

    Was to musi niezwykle "rajcować". Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
    ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?
    Jak ktoś wypowiada głupoty to ile można "jeździć po nim"?
    Może potrzebny jest ruch na grupie?
    Może potrzeba nabijać statystyki?
    Podpowiem tym co niedawno na grupie, a i słabszego lubią kopnąć,
    Wystarczy takiego kto denerwuje zablokować
    i juz nie będziesz widział jego "wypocin".

    Wydawało mi się to proste, ale widać - nie dla wszystkich.

    Artur(m)

  • 28. Data: 2011-09-09 06:09:30
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
    > Wystarczy takiego kto denerwuje zablokować
    > i juz nie będziesz widział jego "wypocin".
    >
    > Wydawało mi się to proste, ale widać - nie dla wszystkich.

    Nie denerwuj sie Arturku, spokojnie. Bo sie spocisz. A to w Twoim wieku może
    być już niebezpieczne. I okularki ci sie zapocą, a siostra przełożona nie
    zawsze ma czas dla Ciebie, biedaczku...

    :)

  • 29. Data: 2011-09-09 07:10:35
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur(m) pisze:

    > Was to musi niezwykle "rajcować". Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
    > ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?

    Trochę racji masz. :-)
    Tylko że Animka "coś słyszała" "coś skojarzyła" i udziela rad na każdy
    temat w stylu "włóż dwa palce do gniazdka i sprawdź czy masz fazę"
    Wiem przejaskrawiłem ale to tylko do pewnego stopnia jest śmieszne.

  • 30. Data: 2011-09-09 08:10:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > Tylko że Animka "coś słyszała" "coś skojarzyła" i udziela rad na każdy
    > temat w stylu "włóż dwa palce do gniazdka i sprawdź czy masz fazę"

    Oj tam, oj tam, kiedyś z wiaderkiem biegało się do piwnicy, po fazę...
    ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/