  • 31. Data: 2011-09-09 08:24:00
    Temat: Re: Animka
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/09/2011 06:51, Artur(m) wrote:

    > Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Jakie to śmieszne. Uśmiałem się po pachy.

    > Was to musi niezwykle "rajcować". Trzeba mieć takiego kogoś kto wie mniej
    > ode mnie i "przysrywać", od czasu do czasu. Poczuć się lepiej. Nieprawdaż?
    > Jak ktoś wypowiada głupoty to ile można "jeździć po nim"?

    Stary, Animka to jest troll, rozumiesz? Bronisz jej jak biały rycerz na
    koniu swojej damy, a on w tym czasie chodzi w brudnych gaciach po domu i
    drapie się po jajkach.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 32. Data: 2011-09-09 08:24:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/09/2011 09:10, januszek wrote:
    > z napisa?(a):

    > Oj tam, oj tam, kiedyś z wiaderkiem biegało się do piwnicy, po fazę...
    > ;P

    Zależy co kto w tej piwnicy hodował. :>

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 33. Data: 2011-09-09 08:24:58
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/09/2011 12:20, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "nom" j49pgk$50t$...@i...gazeta.pl

    > Na miesiąc jest za darmo. :) No -- prawie za darmo, bo
    > jednak trzeba go ściągnąć, zainstalować... A gdy już
    > ktoś to zrobi i zacznie bawić się, ciężko odwyknąć...

    Ty tak poważnie?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 34. Data: 2011-09-09 09:22:50
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie denerwuj sie Arturku, spokojnie. Bo sie spocisz. A to w Twoim wieku
    > może być już niebezpieczne. I okularki ci sie zapocą, a siostra przełożona
    > nie zawsze ma czas dla Ciebie, biedaczku...
    >
    > :)

    Dzięki.
    Znowu się uśmiałem.

    Artur(m)

  • 35. Data: 2011-09-09 09:31:55
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > temat w stylu "włóż dwa palce do gniazdka i sprawdź czy masz fazę"
    > Wiem przejaskrawiłem ale to tylko do pewnego stopnia jest śmieszne.

    Wiem. masz rację, ale chyba lepiej naprowadzać niewiedzącego słowem
    "nie masz racji" lub "Twoje argumenty nie są odpowiednie"
    niż
    "spadaj stont goowniaro", "jesteś potfornym trolem i do tego gupim"
    bo to pierwsze spowoduje jeszcze parę postów
    to drugie "jak na załączonej liście" kilkanaście, kilkadziesiąt lub wręcz
    kilkaset.
    Merytorycznie to Animka też z tego skorzysta, obrażając ona też
    i flejmik roooośnie.

    Artur(m)

  • 36. Data: 2011-09-09 09:37:16
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Stary, Animka to jest troll, rozumiesz? Bronisz jej jak biały rycerz na
    > koniu swojej damy, a on w tym czasie chodzi w brudnych gaciach po domu i
    > drapie się po jajkach.

    Nie bronię nikogo. Chodzi mi o odpowiednie odnoszenie sie do
    KAŻDEGO człowieka. Czy jest to nicniewiedząca dziewczyna
    czy robiącysobiejaja łysielec
    Spowoduje to mniejszy nicnieznaczący ruch na grupie.

    Teraz powinno to być jasne, "inextenso".

    Artur(m)

  • 37. Data: 2011-09-09 10:00:57
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur(m) pisze:

    > Wiem. masz rację, ale chyba lepiej naprowadzać niewiedzącego słowem
    > "nie masz racji" lub "Twoje argumenty nie są odpowiednie"

    Próbujemy i w ten sposób.
    Jak na razie nie działa ale trzeba być dobrej myśli :-)

  • 38. Data: 2011-09-09 10:06:58
    Od: z <z...@g...pl>

    kamil pisze:

    > Ty tak poważnie?

    Pewnie że można zainstalować VirtualPC, pobrać sobie gotowy obraz systemu
    http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id
    =11575
    i co miesiąc instalować Photoshopa.
    Wszystko zgodnie z prawem ;-)

  • 39. Data: 2011-09-09 10:07:45
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/09/2011 10:37, Artur(m) wrote:

> [...]
    > KAŻDEGO człowieka. Czy jest to nicniewiedząca dziewczyna
    > czy robiącysobiejaja łysielec
    > Spowoduje to mniejszy nicnieznaczący ruch na grupie.

    Podziwu godna postawa, zapewne żula który obsika ci wycieraczkę
    grzecznie i z uśmiechem upomnisz o zasadach dobrego wychowania.

    > Teraz powinno to być jasne, "inextenso".

    Ziew. Mnie szkoda życia na bycie miłym dla każdego łysielca w
    internecie, co komu pasuje.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 40. Data: 2011-09-09 10:08:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 09/09/2011 11:06, z wrote:

    > Pewnie że można zainstalować VirtualPC, pobrać sobie gotowy obraz systemu
> [...]

    Ale ja nie o tym, tylko o odpowiedzi na noma robiącego sobie jaja z
    animki. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil