  • 11. Data: 2011-09-08 05:54:35
    Temat: Re: Animka
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-09-07 19:53, Gabriel Zastawnik pisze:

    > Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    G7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg

    > Jak dla mnie to tam chyba jest odbicie mezczyzny.. Ale moze sie myle.

    Z takimi otluszcznymi biodrami? Raczej nie, ale w dzisiajszych czasach i
    na Miriam sie nacieli ;)

  • 12. Data: 2011-09-08 07:05:39
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    > Że też chciało ci się babrać w photoshopie. Współczuję. Kiepsko Ci to
    > wyszło. Poćwicz jeszcze.

    Nie posiadam niestety Photoshopa, nie stać mnie. :-)

  • 13. Data: 2011-09-08 10:01:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Sep 2011, Andy Niwiński wrote:

    > Nasza gwiazda

    Stanowczo protestuję przeciwko zawłaszczaniu specjalistki od m.in.:
    - .banki
    - .podatki
    - .prawo (owszem)
    - .sieci
    - .medycyna
    - .ms-windows.*
    - .regionalne.*
    - .gsm
    ...i wielu innych...
    przez byle grupę .pecet ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2011-09-08 11:20:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nom" j49pgk$50t$...@i...gazeta.pl

    > Nie posiadam niestety Photoshopa, nie stać mnie. :-)

    Na miesiąc jest za darmo. :) No -- prawie za darmo, bo
    jednak trzeba go ściągnąć, zainstalować... A gdy już
    ktoś to zrobi i zacznie bawić się, ciężko odwyknąć...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-09-08 14:10:30
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    > Z takimi otluszcznymi biodrami? Raczej nie, ale w dzisiajszych czasach i na
    > Miriam sie nacieli ;)

    10/10 :)

    Jak dla mnie to jednak chlopak. Juz nie wspominam, ze bardzo krotko obciety.

    Zawsze bylem zdania, ze zadna rzeczywista kobieta nie mogla by byc taka... no..
    wiecie jaka:)

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 16. Data: 2011-09-08 14:11:20
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    > Stanowczo protestuję przeciwko zawłaszczaniu specjalistki od m.in.:
    > - .banki
    > - .podatki
    > - .prawo (owszem)
    > - .sieci
    > - .medycyna
    > - .ms-windows.*
    > - .regionalne.*
    > - .gsm
    > ...i wielu innych...
    > przez byle grupę .pecet ;)

    regionalne to też trzeba być specjalistą?

  • 17. Data: 2011-09-08 14:14:45
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...pl> napisał w wiadomości
    > regionalne to też trzeba być specjalistą?

    Od wszystkich? Zdecydowanie!

    :)

  • 18. Data: 2011-09-08 16:03:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-08 16:10, Gabriel Zastawnik pisze:

> [...]
    >
    > Zawsze bylem zdania, ze zadna rzeczywista kobieta nie mogla by byc taka... no..

    Zajmijcie się barany komputerami, a nie jakimiś chłopami na zdjęciach
    czy ich cieniach.

    --
    animka

  • 19. Data: 2011-09-08 17:03:43
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Zajmijcie się barany komputerami, a nie jakimiś chłopami na zdjęciach
    > czy ich cieniach.

    Faceci [informatycy] generalnie postępują w dwojaki sposób:
    - gdy rozmawiaja ze soba (o ile mozna to nazwac rozmowa), zazwyczaj
    organizuja sobie konkurs siusiania
    - gdy pojawia sie kobieta, to rozladowuja swoje kompleksy

    na to nie ma rady, tylko silownia, dyskoteka etc ;)

  • 20. Data: 2011-09-08 19:08:11
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-08 19:03, Rafał Łukawski pisze:

> [...]
    > organizuja sobie konkurs siusiania
    > - gdy pojawia sie kobieta, to rozladowuja swoje kompleksy
    >
    > na to nie ma rady, tylko silownia, dyskoteka etc ;)

    To widocznie tylko ja znam informatyków na poziomie.
    Natomiast wzór kultury na grupach dyskusyjnych (co prawda tych osób nie
    znam osobiście) to S.Sokół i Goomish.
    Czapki z głów panowie udający informatyków.

    --
    animka