  • 1. Data: 2011-09-06 21:36:27
    Temat: Kasperski z Rzepy
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Właśnie zainstalowałem antywira Kaspersky dodawanego dziś do
    Rzeczpospolitej. Full funkcjonalność na 3 miesiące. Kosztowało 8 złotych
    (sama gazeta 3,50 zł)
    Po 3 latach na Viście bez przeinstalowywania systemu i tylko z darmowymi
    antyvirami Avast, G-data, Comodo - każdy miał swoja chwilę - Kaspersky nic
    złego mi na dysku nie wykrył.
    Potwierdza to chyba tezę, że do domowego użytku nie warto kupować
    antywirusa. Wystarczą darmowe programy. A nawet skłaniam się to zdania, że
    nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem czy
    Malwarebytes

  • 2. Data: 2011-09-06 21:54:45
    Temat: Kasperski to sprzęt?
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > antywirusa. Wystarczą darmowe programy. A nawet skłaniam się to zdania, że
    > nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem czy

    Jesteś pewny, ze to odpowiednia grupa na takie zwierzenia?

  • 3. Data: 2011-09-06 21:57:46
    Temat: Re: Kasperski to sprzęt?
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Jesteś pewny, ze to odpowiednia grupa na takie zwierzenia?

    Zobaczymy.

  • 4. Data: 2011-09-07 04:54:22
    Temat: Re: Kasperski z Rzepy
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Gil" <g...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > antywirusa. Wystarczą darmowe programy. A nawet skłaniam się to zdania, że
    > nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem czy

    "Dobrze" napisany wirus nie zostanie wykryty przez antywirusa instalowanego
    na systemie, który już jest zainfekowany. Robiłeś scan z Live CD?

  • 5. Data: 2011-09-07 05:53:38
    Od: Robson <r...@...pl>

    > "Dobrze" napisany wirus nie zostanie wykryty przez antywirusa
    > instalowanego na systemie, który już jest zainfekowany. Robiłeś scan z
    > Live CD?

    Nie robił, bo mu Kaspersky nic nie wykrył, więc po co? ;)

  • 6. Data: 2011-09-07 06:22:46
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 06.09.2011 23:36, Gil pisze:
    > A nawet skłaniam się to zdania, że
    > nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem czy
    > Malwarebytes

    zgadza sie. Zainstaluj linuksa...

    ToMasz

  • 7. Data: 2011-09-07 07:07:54
    Od: "Paweł B." <b...@w...pl>

    W dniu 2011-09-06 23:36, Gil pisze:
> [...]
    > antywirusa. Wystarczą darmowe programy. A nawet skłaniam się to zdania, że
    > nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem czy

    Niestety jesteś w błędzie. Nawet przy rozsądnym korzystaniu z komputera
    czasem zdarza się, że wpada do nas jakiś znajomy z pendrivem. I wtedy
    jesteśmy narażeni na solidną infekcję systemu. No bo nie mów mi, że w
    takiej sytuacji będę miał nagle instalować Comodo, AVG, czy jakiegoś
    triala, żeby przeskanować pendrive kolegi.
    Minimum jest potrzebne, chociażby Microsoft Security Essentials, które
    sprawdza się całkiem nieźle w domowych warunkach.

    A tak jak już napisał Andy - dobry trojan jest nie do wykrycia gdy
    instalujesz AV na zainfekowanym systemie.
    A to wszystko kończy się później taką draką:

    http://niebezpiecznik.pl/post/allegro-bitcoin-zbrodn
    ia-doskonala/#more-4580

    :)

    --
    Paweł B.
    botul.pl

  • 8. Data: 2011-09-07 08:54:47
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> ...
    > Właśnie zainstalowałem antywira
    []
    > A nawet skłaniam się to zdania, że
    > nic nie potrzeba tylko skan co jakis czas windowsowym defenderem

    ROTFL
    NTG oczywiscie

    --
    T.F.

  • 9. Data: 2011-09-07 19:34:32
    Od: "_ąćęłńóśźż" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Też tak uważałem.
    I jednak raz na kilka lat mnie złapało.
    Wirus siedział w instalce IrfanView na mirrorze w Szczecinie (podkusiło mnie
    do diabła z bliska ściągać).
    Pochlastał mi pliki graficzne w wielu podkatalogach.
    Nawet, jak masz backupy plików na płytach itp., to roboty jakby co od cholery.

    Pytanie przy tamtym słabym sprzęcie było inne: czy instalować antywirusa
    działającego w tle.

    A co do darmowych pełna zgoda.

    ----

  • 10. Data: 2011-09-07 21:49:07
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/09/2011 20:34, _ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > złego mi na dysku nie wykrył.
    > antywirusa.
    > czas windowsowym defenderem czy Malwarebytes

    Daleko nie szukając, przez Gumtree ostatnio jakieś ścierwo dobierało się
    do Javy. Mój kaspersky zablokował, żonie na laptopie avira już nie.

    Czasem wystarczy szukać stolika na sprawdzonym serwisie, nie trzeba
    zaraz klikać w co popadnie na ruskich XXX.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net