  • 21. Data: 2012-01-17 23:10:25
    Temat: Re: Android vs symbian - ilość użytecznych aplikacji, czyli który sytem wybrać?
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    AL (a...@s...tam)
    in news:jeplsj$s4d$1@inews.gazeta.pl

    > uzywam naprzemiennie jednego i drugiego (wiec nie bede Cie przekonywal
    > do konkretnego systemu) - choc coraz wiecej jednak androida
    >
    > Aplikacje jest sporo i tu i tu (choc dla robocika duzo wiecej i duzo
    > fajniejszych - ale kazdy ma inne preferencje).

    Czy nie wiesz, czy na Symbiana pojawiło sie już radio internetowe, które
    odtwarza Polskie Radio (np. Trójka)? Bo kilka lat temu jeszcze nie było.

    Pozdrawiam,
    MSz

  • 22. Data: 2012-01-18 08:19:21
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-18 00:10, Marcin Szumilas pisze:
> [...]
    >

    > Czy nie wiesz, czy na Symbiana pojawiło sie już radio internetowe, które
    > odtwarza Polskie Radio (np. Trójka)? Bo kilka lat temu jeszcze nie było.

    nie wiem, bo nigdy mnie to nie rajcowalo (sluchanie radia via internet).
    Ale byc moze tk - zobacz w ovistore.

    Na androida widze pare tego typu aplikacji: PolskieRadio, PolskaStacja, ..

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 23. Data: 2012-01-18 08:31:56
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 18-01-2012 00:10, Marcin Szumilas rzecze:

    > Czy nie wiesz, czy na Symbiana pojawiło sie już radio internetowe, które
    > odtwarza Polskie Radio (np. Trójka)? Bo kilka lat temu jeszcze nie było.

    Oryginalne nokiowe z E51 zawiera polskie stacje w katalogu
    (ok. 100 chyba). Jeśli nie masz fabrycznie, można zainstalować:
    http://www.nokia.pl/aplikacje-mapy-i-nie-tylko/radio
    -fm-i-radio-internetowe

    A jak czegoś nie ma w katalogu, to zawsze możesz dodać:
    https://irbcast.nokia.com/nmds/index.action

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 24. Data: 2012-01-18 09:13:20
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 2012-01-18 09:31, Dominik & Co pisze:

    > Oryginalne nokiowe z E51 zawiera polskie stacje w katalogu
    > (ok. 100 chyba). Jeśli nie masz fabrycznie, można zainstalować:
    > http://www.nokia.pl/aplikacje-mapy-i-nie-tylko/radio
    -fm-i-radio-internetowe

    Problem był z kodekiem. Polskie Radio stosuje jakieś microsoftowe
    wynalazki, których wówczas oryginalne radio w Symbianie nie obsługiwało.
    Nie wiem, jak jest teraz.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 25. Data: 2012-01-18 11:21:31
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    MarekM (m...@w...interia.i-popraw-tld.polska)
    in news:jf62fd$rrh$1@usenet.news.interia.pl

    > Problem był z kodekiem. Polskie Radio stosuje jakieś microsoftowe
    > wynalazki, których wówczas oryginalne radio w Symbianie nie
    > obsługiwało. Nie wiem, jak jest teraz.

    Nie mam nowego Symbiana, ale z tego co na szybko sprawdzałem, to nic się
    nie zmieniło.
    Nie rozumiem, dlaczego na Symbiana jest od lat nie rozwiązany problem z
    kodekiem, a na Androida od razu jest szereg programów, które działają.

    To, dlaczego Symbiana olewa producent i nie napisze swojej oryginalnej
    aplikacji PolskieRadio na niego, tylko na Androida, iOS i ostatnio
    pojawiła się na Windows Phone, to już inna sprawa.

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.

  • 26. Data: 2012-01-19 06:45:22
    Od: Dominik & Co <D...@c...invalid>

    W dniu 18-01-2012 10:13, MarekM rzecze:

    > Problem był z kodekiem. Polskie Radio stosuje jakieś microsoftowe
    > wynalazki, których wówczas oryginalne radio w Symbianie nie obsługiwało.

    A, chodzi o, za przeproszeniem, publiczne stacje?
    Było tak od razu ;-)

    Mplayer powinien sobie radzić, na Androida jest
    już przeportowany, na Symbiana miał ponoć być...

    --
    Dominik (& kąpany)