    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - nawigacja Google, której nie ma
    Date: Sat, 04 Dec 2010 00:30:53 +0100

    W dniu 2010-12-04 00:07, Pszemol pisze:

    > Trzeba było kupić iPhone, nie miałbyś problemów z nawigacją w Polsce :-)

    Albo Nokię (np. 5800) ... którą właśnie sprzedałem. Skoro poruszasz
    wątek, iPhon'a ma mój kumpel. Bawiłem się trochę tym urządzeniem jakiś
    czas temu. Zdumiało mnie, że zapomniano w nim o tym, że ma być również
    telefonem. Absurdalna była niemożność wysłania MMS'a plus parę innych
    spektakularnych braków, które zredukowały go do mobilnej konsoli do
    gier. Wtedy odpuściłem sobie tą markę. Być może coś się zmieniło od
    tamtego czasu ale mój dystans pozostał - nie mam czasu na zabawę.

    A wracając do wątku, to zanim kupiłem HTC, to poczytałem o tym co Google
    piszą o nawigacji swojej. Oglądałem filmy video i stwierdziłem, że to
    jest nowy wymiar nawigowania. Zapomnieli tylko dodać, że w Polsce nie
    działa. Nawet nie zakładałbym, że mogą limity terytorialne narzucać.