  • 41. Data: 2010-12-05 01:28:32
    Temat: Re: Android - nawigacja Google, której nie ma
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-04 23:47, "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" pisze:

    > Wręcz przeciwnie - możesz założyć że kiedy wyjedziesz w miejsce gdzie
    > nawigacja działa, będzie działać :>

    Ja sobie ustaliłam tak testowo trasę z ul. Sobieskiego na Jodłową.
    Zamiast mi pokazać najkrótszą trasę - ul Bonifacego to wskazał jechanie
    na około do ul. Gołkowskiej, potem już uliczkami. Usługa Nawigacja
    Orange (bo Navifon nie działa i nie ma jak wywalić tej ikony z telefonu).

    --
    animka

  • 42. Data: 2010-12-05 14:03:23
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-04 21:15, Waldek Godel pisze:
    > Dnia Sat, 04 Dec 2010 21:10:16 +0100, Marek napisał(a):
    >
    > Oczywiście, że może - jak nie są wgrane, to ściąga na bieżąco online.

    No to dowiaduję się takich rzeczy po czasie :-) Na początku gdy
    zapoznawałem się z nawigacją Ovi - nie wiedziałem, że mapy należy
    wgrywać najpierw. Efekt tego był taki, że jeżdżąc po mieście wszystko
    było ok, a gdy chciałem zobaczyć jakąś ulicę poza miejscem, w którym
    jestem (w Poznaniu konkretnie) to widziałem tylko jasno szare tło.
    Wszystko co można było ustawić online - miałem ustawione. Nawet
    synchronizację z kontem Ovi. Nic nie pomagało. Wgrałem wtedy mapy -
    pomogło. Tak więc nie zawsze chciał online sobie pobierać. Być może
    gdybym był wtedy w Poznaniu to może telefon pobrałby ten obszar.

    > OVI maps w HTC??? Od kiedy?

    Skąd to pytanie? Zacytuję Twoje słowa, które komentuję w powyższym
    zdaniu. Nie ma w nich nic o Ovi, a wręcz przeciwnie - piszesz o
    nawigacji Googlowej.

    "Wystarczy pojeździć trochę z Google maps (żeby tylko pokazywało
    pozycję) i będzie można zobaczyć z czym się wiąże używanie nawigacji
    online - notoryczne klikanie "połącz ponownie""

    Tak więc mówimy o tym, że w online'owych nawigacjach da się
    zaimplementować preload przynajmniej map i istotnych warstw na podstawie
    ustalonej trasy po to aby podtrzymać ciągłąść nawigacji. Informacje typu
    wyprzedaże w okolicznych sklepach nie muszą być w tym stanie ładowane.
    Sama nawigacja powinna funkcjonować. Wszystko zależy od woli
    programistów. Technicznych ograniczeń brak.

  • 43. Data: 2010-12-05 15:15:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote in message
> [...]
    > do ul. Gołkowskiej, potem już uliczkami. Usługa Nawigacja Orange (bo
    > Navifon nie działa i nie ma jak wywalić tej ikony z telefonu).

    Nie znam tych ulic, ale czy nawigację miałaś ustawioną na najkrótszą
    trasę czy może na najszybszą? Bo ustawienie najszybszej czasem wiedzie
    dłuższą drogą ale ulicami z większym limitem prędkości, autostradami, itp.
    Sama wiesz, że najkrótsza trasa nie zawsze jest najszybsza.

  • 44. Data: 2010-12-05 15:18:02
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-12-03 23:00, Marek pisze:
    > Witam,
    >
    > Mam w telefonie (HTC Desire HD) ikonkę nawigacji. Uruchamia się
    > nawigacja Google po czym pojawia się komunikat, że nawigacja w Mapach
    > Google nie jest dostępna w tej lokalizacji.
    >
    > O czego lokalizację chodzi? O Polskę? Nie bardzo rozumiem ten komunikat
    > skoro Polska istnieje w mapach Googlowych.

    Wejdz sobie na formum androida pl
    wpisz "google nawigacja" w wyszukiwarce
    znajdziesz odblokowana wersje na polske, nazywa sie map brut
    Instaluje sie obok oficjalnych map i navigacji
    Jak bys sie jeszcze zastanawial dlaczego nie mozna sciagnac z oficjalnej
    strony, google earth, to tez tam znajdziesz...

  • 45. Data: 2010-12-05 18:18:13
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-12-05 16:18, peter pisze:
> [...]
    > Jak bys sie jeszcze zastanawial dlaczego nie mozna sciagnac z oficjalnej
    > strony, google earth, to tez tam znajdziesz...

    Dzięki ! :-)
    Do czego to doszło aby "crack'ować" bezpłatne aplikacje :-D

  • 46. Data: 2010-12-06 11:07:01
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał

    > Tomus.... moj ty platny klakierze Microsoftu... pogadajmy o nawigacji w WP7
    > troszke .... ach... no tak ... zeby tylko dokopac iphonowi nawet SYmbiana
    > nagle z Waldkiem pokochaliscie. Zalosne trole

    Weź pigułki. Na temat windowsowych telefonów nie wypowiadam się, a symbiana
    używam począwszy od nokii 7650 sprzed kilku lat. Więc nie "nagle pokochaliście"
    jak już. I sam jesteś żałosny tworząc jak zwykle swoje teorie spiskowe.

  • 47. Data: 2010-12-15 02:40:55
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Marek <b...@e...com> wrote:
    > Niekoniecznie. W online'owej wersji można przewidzieć sytuacje braku
    > zasięgu i pobrać z wyprzedzeniem najważniejsze elementy trasy. Mam
    > nadzieję, że to zrobiono w Googlowej wersji.

    Dokładnie tak to jest zrobione. Niestety, jeśli zjedziesz z trasy,
    to nie będzie rekalkulacji bez trybu online.

    p.