  • 11. Data: 2013-04-18 23:05:24
    Temat: Re: Android - kamera konferencyjna w roli kamery fotograficznej?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-18 22:59, J.F wrote:
> [...]
    odes/

    > Platna aplikacja (jest tez BS free) ma byc odpowiedzia na pytanie o
    > konfiguracje multimediow w systemie ? :-)
    >
    > J.

    Pozwole sobie zacytowac:
    "Nie, nie chcę robić fotek tabletem na wakacjach
    Chciałbym jednak użyć tego tableta do aplikacji,
    która umożliwia skanowanie kodów paskowych produktów.
    Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
    skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić? "

  • 12. Data: 2013-04-18 23:25:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > http://nexus7forum.com/nexus-7-help/how-to-read-qr-c
    odes/
    > Dwie minuty googlania, moze szybicej....

    Dwie minuty - moze, ale nie znalazles tego co ja szukam...

    Ja nie szukam byle jakiego barcode scanner - ja szukam rozwiazania
    systemowego ktore zaprezentuje ta kamerke jako kamere foto dla appka
    scannera ktory posiadam. Bo widzisz, funkcja skanowania barcode to jedna z
    wielu, niepodstawowa nawet, funkcji tej applikacji...

  • 13. Data: 2013-04-18 23:25:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale przestawic je mozna ? Gdybys tak np chcial sobie zdjecie oka zrobic,
    > albo wideorozmowe z tej na "plecach".

    Oczywiscie. Jest guzik do tego na ekranie. Mozna przelaczyc kamery w czasie
    trwania konferencji czy cykania fotki...
    To nie miałeś iPhone nigdy w rękach, tak? :-)

    > [...]
    >
    > Zawsze mozna wydrukowac dluzszy kod i na innym urzadzeniu sprawdzic z jakim sobie
    radzi ;-)

    Na razie interesuje mnie aby aplikacja nie wylaczala tej opcji na moim
    Nexusie ktory zglasza ze ma tylko jedna kamerke... Potem sie bede martwil
    jakoscia jej dzialania jak w ogole zacznie dzialac...

  • 14. Data: 2013-04-19 01:34:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    > Co? Soft do czytania kodu paskowego z takim algorytmem, żartujesz prawda?
    > To się robi z jednej fotki, jak ma dobry AF i ze 2MP to działa, jak nie to
    > nie.
    >
    > Podaj przykład softu który mi przeczyta EAN13 na ipadzie2, albo ipodzie
    > tough 4.
    >
    > Nie wiem co ma N7, ale w przedniej raczej nie ma AF, więc niedasię.

    1.2MP

  • 15. Data: 2013-04-20 16:53:11
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Chciałbym jednak użyć tego tableta do aplikacji,
    > która umożliwia skanowanie kodów paskowych produktów.
    > Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
    > skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić?

    napisac do autora zeby dodal opcje korzystania z innej kamery
    niz 'tylna'

  • 16. Data: 2013-04-20 19:03:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    >
    > napisac do autora zeby dodal opcje korzystania z innej kamery
    > niz 'tylna'

    Pisali już do autora w bardziej użytecznych sprawach, np. aby
    skompilował wersję apka dla telefonów z MS Win 8 i zostali olani...
    Myślę że autor ma takie sugestie tam gdzie słonko nie dochodzi ;-)
    Ale napisać rzeczywiście warto - w końcu w niczym to nie zaszkodzi.

  • 17. Data: 2013-04-20 22:48:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > Apek wykrywa że nie mam "tej właściwej" kamery i funkcja
    > skanowania kodów paskowych jest niewłączona - co zrobić?

    Tu piszą nieco na ten temat:
    http://developer.android.com/reference/android/hardw
    are/Camera.html
    http://developer.android.com/reference/android/hardw
    are/Camera.CameraInfo.html
    http://developer.android.com/reference/android/hardw
    are/Camera.Parameters.html
    Programy używają CameraInfo aby dowiedzieć się na temat
    wyposażenia w kamery danego urządzenia. Mają do dyspozycji
    getNumberOfCameras do sprawdzenia ile urządzenie ma kamer
    i getCameraInfo gdzie są flagi takie jak CAMERA_FACING_BACK
    lub CAMERA_FACING_FRONT - pytanie teraz jak "oszukać" to
    co zwraca programowi ta funkcja systemu... albo przechwycić
    samemu pytanie o kamerę i odpowiedzieć "błędnie" apkowi...