  • 11. Data: 2014-02-16 22:56:13
    Temat: Re: [Android] jakis dobry program do laps time photo
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:ldr8c8$cnu$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik rs napisał:
    >> PLONK. <rs>
    >
    > no i sie poplakalem ;P

    rs ma ostatnio fazę taką plonkową, wszystkich straszy plonkiem :-)

  • 12. Data: 2014-02-16 23:10:11
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > rs ma ostatnio fazę taką plonkową, wszystkich straszy plonkiem :-)

    ale to nie byl plonk warning, to byl plonk, znaczy misial/hyhyhy/ na
    misia filtra ustawic i w killfile siedze...

    a potem sie dziwi, ze malo kto mu odpisuje ;D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 13. Data: 2014-02-16 23:18:23
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 2/16/2014 4:56 PM, Pszemol wrote:
    > "mr misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > rs ma ostatnio fazę taką plonkową, wszystkich straszy plonkiem :-)

    widzę, ze znalazłeś bratnią duszę. faktycznie znajduje w was sporo
    podobieństwa. te ciągnące się, przeraźliwie nudne, pitolenie w kółko
    tego samego, żeby tylko elektrony płynęły. no ale skoro tak cię to bawi
    Pszemol, to nie pozostaje mi nic innego jak przysporzyć ci więcej
    zabawy. PLONK. <rs>

  • 14. Data: 2014-02-16 23:31:05
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik rs napisał:

> [...]
    > tego samego, żeby tylko elektrony płynęły. no ale skoro tak cię to bawi
    > Pszemol, to nie pozostaje mi nic innego jak przysporzyć ci więcej

    LOL, no i sie przemol poplakal zapewne ;P

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 15. Data: 2014-02-18 02:41:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > LOL, no i sie przemol poplakal zapewne ;P

    Idę na mszę zanieść 1000zł aby się pomodlili żeby zmienił zdanie ;-)