  • 31. Data: 2014-08-14 21:17:25
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/14/2014 3:02 PM, atm wrote:

    > Poczytaj Applefobie, poznasz przynajmniej czesc przyczyn ;]
    > http://applefobia.blogspot.com/

    ale przecież takie teksty o które się posądza fanbojow, posiadaczy
    gejfonow, są generowane tutaj. hate speach pelna geba, przez jakże
    dostojna brać androjdowa. w mentalności, nie ma już żadnej różnicy
    miedzy ortodoksami androidowymy a applowymi. taki sam beton pod moherem.
    niestety nie jest to tylko poletko telefonów. jak GAD Z wspominał. bylo
    tak z klubami sportowymi, komputerami, politykami, ale teraz to jest już
    jakaś epidemia, bo drastyczna polaryzacja opinii i glebokie okopywanie
    się w niej, dotyczy już tematów zupełnie niewinnych, jak choćby nowa
    płyta jakiejś tam kapeli albo nowy film albo jedzenie. tego często się
    już nie da przeskoczyć bo obie strony głoszą swoje objawione prawdy z
    własnych ambon.
    uzasadniona krytyka owszem, ale coraz częściej jest tylko krytyka ale
    bez uzasadnienia. <rs>

  • 32. Data: 2014-08-14 21:35:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 21:08:23 +0200, GAD Zombie
    <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

    >Rozumiem dyskusje o różnicach, wadach i zaletach. Nie tylko w kwestii
    >telefonów.
    >Ale jednak widać często (również tu), że niektórzy traktują to bardzo
    >emocjonalnie i gdy ktoś powie "telefon, którego używasz jest do dupy",
    >to odbiera to jak obrazę i od razu się stawia, zaczynając niemal
    >walczyć. I tego właśnie nie rozumiem.

    No, to akurat latwo zrozumiec. Oni KOCHAJA swoje tel;efony. Bardziej
    niz swoje rodziny czy wspolmalzonkow, co pokazaly badania psychologow.
    Owe badana pokazaly rowneiz ze sporo wlascicieli telefonow nadaje
    telefonom zdrobniale imiona, i pzremawia do nich czule. Niektorzy
    ukladaja telefony do snu na specjalnei wydzierganych poduszeczkach.

    Nei dziwota wiec ze na obraze telefonu reaguja jak reaguja

    A.L.

  • 33. Data: 2014-08-14 22:05:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 Aug 2014 12:04:29 -0400 osobnik zwany rs napisał:

    > to jest raczej przerażające, niż zabawne. <rs>

    a ktoś Cię pytał o zdanie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 34. Data: 2014-08-14 23:45:03
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/14/2014 4:05 PM, masti wrote:

    > a ktoś Cię pytał o zdanie?

    chyba wszyscy by lepiej na tym wyszli, gdybyś ty od czasu do czasu kogoś
    spytał. <rs>

  • 35. Data: 2014-08-15 00:29:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-14 17:05, *A.L.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Mam. Trzymam w samochodzie jako "emergency phone"

    Ja też - E52 :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 36. Data: 2014-08-15 08:52:07
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-15 00:29, Mirek Ptak pisze:

    > Ja też - E52 :)

    To wczoraj czytałem na gazecie o Nokii za mniej niż 100zł, która trzyma
    podobno nawet 36 dni na baterii:

    http://technologie.gazeta.pl/internet/1,104530,16465
    159,Nokia_130___telefon_za_mniej_niz_100zl.html#BoxT
    echTxt

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 37. Data: 2014-08-15 11:04:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 00:29:14 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:
    > Ja też - E52 :)

    Ciekawe, kiedy te Wasze zabytki przestaną widzieć sieć, bo wszędzie
    już będzie tylko 6G lub więcej, bez kompatybilności w dół :).

    --
    Marek

  • 38. Data: 2014-08-15 13:31:16
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Applowski processor A7 (montowany od roku w iPhone5S) to 64-bitowy
    > procesor
    > oparty o architekturę ARM.

    A ten ajfon ma > niz 4GB RAMu?

  • 39. Data: 2014-08-15 14:20:18
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-15 13:31, jakson wrote:

    > A ten ajfon ma > niz 4GB RAMu?

    Poszukaj info w sieci, byla niezla dyskusja zaraz po premierze tego
    procka. Podobno 64 bity przelozyly sie nie tylko na obsluge wiekszej
    ilosci RAMu (ktorej w iP nie ma ale chodzi jak trzeba).

  • 40. Data: 2014-08-15 16:22:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 14 Aug 2014 17:45:03 -0400 osobnik zwany rs napisał:

    > chyba wszyscy by lepiej na tym wyszli, gdybyś ty od czasu do czasu kogoś
    > spytał. <rs>

    mania wielkości stoi za pluralis maiesticus?