  • 41. Data: 2014-08-15 16:23:27
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 14:20:18 +0200 osobnik zwany atm napisał:

    > Poszukaj info w sieci, byla niezla dyskusja zaraz po premierze tego
    > procka. Podobno 64 bity przelozyly sie nie tylko na obsluge wiekszej
    > ilosci RAMu (ktorej w iP nie ma ale chodzi jak trzeba).

    ciekawe na co ma wpływ możliwość adresowania większej pamięci. o tylko to
    zmieniają 64bity. Jedyna wpływ mogło mieć przepisanie kodu zamiast
    przekompilowania na 64bity. Ale to z różnicą 32vs64 nie ma nic wspólnego.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2014-08-15 16:29:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-15 16:23, masti wrote:

    > ciekawe na co ma wpływ możliwość adresowania większej pamięci. o tylko to
    > zmieniają 64bity. Jedyna wpływ mogło mieć przepisanie kodu zamiast
    > przekompilowania na 64bity. Ale to z różnicą 32vs64 nie ma nic wspólnego.

    No niby ciekawe ale nikomu nie chce sie looknac.
    Pszemol, moglbys im wytlumaczyc dlaczego iPhone jest lepszy a juz taki z
    64bitowym prockiem to jest lepszy, ze hoho? Nie bede za Ciebie
    marketingowej roboty odwalal ;]

  • 43. Data: 2014-08-15 17:00:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/15/2014 10:22 AM, masti wrote:

    > mania wielkości stoi za pluralis maiesticus?

    no sam widzisz. po raz kolejny piszesz bez najmniejszego sensu. żeby
    tylko coś wklepać. ale jak już się silisz na rzucanie łaciną, to poproś
    kogoś żeby ci chociaż pisownię sprawdził.
    "majesticus" nie "maiesticus".
    czy tobie naprawdę nie jest wstyd, robić z siebie pajaca, w dosłownie
    każdym poście? <rs>

  • 44. Data: 2014-08-15 17:04:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 11:00:33 -0400 osobnik zwany rs napisał:

> [...]
    > kogoś żeby ci chociaż pisownię sprawdził. "majesticus" nie "maiesticus".
    > czy tobie naprawdę nie jest wstyd, robić z siebie pajaca, w dosłownie

    widzę, że musisz coś napisać choć zawsze bez sensu

  • 45. Data: 2014-08-15 18:34:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 11:04:47 +0200, Marek <f...@f...com> wrote:

    >Ciekawe, kiedy te Wasze zabytki przestaną widzieć sieć, bo wszędzie
    >już będzie tylko 6G lub więcej, bez kompatybilności w dół :).

    Moj zabytek nei widzi sieci, bo jest TELEFONEM. Znaczy, sluzy
    wylacznei do TELEFONOWANIA

    A na 6G w Polsce poczeka sie jescze troche, bo wlasnie 4G jest wielka
    nowoscia - ktora to nowosc w Ameryce byla nowoscia tak dawno ze juz
    nie pamietam kiedy. Wiec proponuje nie byc takim zarozumialym

    A.L.

  • 46. Data: 2014-08-15 18:41:03
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 16:29:41 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    >Pszemol, moglbys im wytlumaczyc dlaczego iPhone jest lepszy a juz taki z
    >64bitowym prockiem to jest lepszy, ze hoho? Nie bede za Ciebie

    Jak to? Lepszy bo ma 64 bity!

    A.L.

  • 47. Data: 2014-08-15 18:51:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 11:34:22 -0500 osobnik zwany A.L. napisał:

> [...]
    > nowoscia - ktora to nowosc w Ameryce byla nowoscia tak dawno ze juz nie
    > pamietam kiedy. Wiec proponuje nie byc takim zarozumialym

    ROTFL. Mówisz o tym kraju gdzie jeszcze CDMA się używa?

  • 48. Data: 2014-08-15 18:58:57
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/15/2014 11:04 AM, masti wrote:

    > widzę, że musisz coś napisać choć zawsze bez sensu

    no tak. wytkniecie mastiemu jego ewidentnego błędu, jest oczywiście bez
    sensu. Kali musi mieć ostatnie słowo. a miej. z takim betonem nie ma jak
    walczyc. napisz coś jeszcze. ja się już nie odezwę. plonk. <rs>

  • 49. Data: 2014-08-15 19:48:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 15 Aug 2014 12:58:57 -0400 osobnik zwany rs napisał:

    > no tak. wytkniecie mastiemu jego ewidentnego błędu, jest oczywiście bez
    > sensu. Kali musi mieć ostatnie słowo. a miej. z takim betonem nie ma jak
    > walczyc. napisz coś jeszcze. ja się już nie odezwę. plonk. <rs>

    błędu? nie napisałeś ani jednego merytorycznego postu, trolliku

  • 50. Data: 2014-08-15 20:05:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "A.L." <a...@a...com> wrote in message

    > Mam. Trzymam w samochodzie jako "emergency phone"

    Dlaczego? Po co?
    Nie masz zaufania do swojego telefonu z Androidem na pokładzie?
    Mój iPhone4 mnie nie zawiódł nigdy - nie potrzebuje zapasowego telefonu.