  • 251. Data: 2014-08-18 09:25:37
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 17 Aug 2014 17:48:06 -0500 osobnik zwany A.L. napisał:

    > "potworne" zadluzenie Amerykanina wynika z posiadanai domu. Dom kosztuje
    > 200 - 300 tysiecy dolcow. Kredyt bierze sie na 15 lub 30 lat, czesciaj
    > na 30. Regula kciula mowi ze z odsetkami tzreba splacic do banku 3 razy
    > tyle.

    popatrz. U nas też są kredyty hipoteczne. I jakoś strasznie drogie są te
    hamerykańskie. No u nas dokłada się ok 50-70%

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 252. Data: 2014-08-18 10:24:45
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:13:03 -0500, Pszemol wrote:
    > Aby to zrozumieć lepiej musiałbyś się choć trochę znać na programowaniu i
    elektronice.

    Wiesz jakie to jest zabawne, kiedy pisze to ktoś, kto do niedawna nie
    znał I prawa Kirchoffa? :-)

    iElektronik w akcji :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 253. Data: 2014-08-18 11:24:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości
    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
> [...]
    -powered-with-3gb-ram-specs-and-price-in-india-01702
    2.html
    >A czemu w Indiach?

    No bo Amerykanie sa oszczedni i nie wydaja pieniedzy na zbyteczne
    gadzety :-)

    J.

  • 254. Data: 2014-08-18 12:39:19
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "paskuda03" <p...@p...pl>

> [...]
    > nieskończonymi możliwościami systemów operacyjnych,
    > a tymczasem jesteście (a może i jesteśmy) zmanipulowanymi
    > przez media i naganiaczy klientami wydającymi krocie
    > na zabawki których możliwości wykorzystacie w 2 %.
    > A może święta wojna której elementem są posty na grupie
    > pl.misc.telefonia.gsm to tylko element walki o klienta i
    > grą marketingowców. Jednym z elementów składowych
    > strategii reklamowej jakiejś wielkiej światowej marki...
    > Podobno jest to uleczalne zarówno zakupoholizm jak i
    > uzależnienie od coraz to nowych błyszczących zabawek.

    Ale co, chciałbyś mieć gorsze procesory bo nie wykorzystujesz lepszych w
    100% i mógłbyś zostać zmanipulowany ?

  • 255. Data: 2014-08-18 12:52:51
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl>

    > Polać Paskudzie!
    >
    > Miałem Nokia E52. Było super. Niestety korpo powiedziała: wicie rozumicie,
    > ale teraz to my używamy takich androidów. Będziecie zadowoleni.
    > No i "jestem":
    > - przestałem móc synchronizować kalendarz firmowy. Teraz podobno też mogę,
    > ale wyłącznie przez internet, co wywołuje taką listę koniecznych dodatków
    > i zabezpieczeń, że mi się odechciewa.

    Zła organizacja w "korpo"

    > - żeby móc zadzwonić pod najczęstsze numery, to już nie mogę wymacać
    > klawiszka. Muszę odblokować, wejść do zielonej słuchawki, być może przejść
    > z zakładki "lista" do zakładki "klawiatura", i dopiero nacisnąć

    Ale Ci się klawisz nie zepsuje. Ja mam taki smartfon z poprzedniego wieku
    niemal co jeszcze miał klawiaturę i właśnie jedyne co się w nim popsuło to
    klawisze.

    Uprzedzając, mam też takie co mają rysiki, którymi da się podpisać, ale ile
    razy już je gubiłem to szkoda wspominać.

    Taka ewolucja.

    > - żeby móc zainstalować cokolwiek, muszę powiedzieć jakimś dwóm obcym
    > firmom kto ja jestem i zgodzić się na śledzenie mnie. Więc nie instaluję.

    A kiedyś nie musiałeś ale kompletnie nie wiedziałeś czy/że jesteś śledzony.

    > - żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez
    > przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.
    >
    > To co ja mam z tego smart?

    A co wcześniej miałeś ?

  • 256. Data: 2014-08-18 12:54:44
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com>

    > Juz Kopernik powiedzial ze zly pieniedz wypiera dobry pieniedz. W
    > technologii wygrywa kolorowe badziewie.

    Wcześniejsze badziewie nie było kolorowe ?

  • 257. Data: 2014-08-18 12:55:54
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us>

    > Jeszcze byś się zdziwił jakbyś poużywał Symbiana czy MeeGo. I bardzo byś
    > się zdziwił co one potrafiły.

    Co ?

  • 258. Data: 2014-08-18 12:57:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" <k...@s...us>

    > I tak tego nie naprawicię, więc próżny móój trud. Skrajnie nieudolne
    > zarządzanie uprawnieniami i nieustanne szpiegowanie. ...

    A jakie uprawnienia były w Symbianie i zabezpieczenia przed szpiegowaniem ?

  • 259. Data: 2014-08-18 13:00:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

> [...]
    > szpiegowania. To samo mozna powiedziec o PalmOS.
    > Symbian dodatkwo byl bardzo podatny na szkodliwe oprogramowanie wszelkiej
    > masci.
    >
    > Uprawnienia? To jest faktycznie irytujace...ale czy w Symbianie byla
    > jakakolwiek ich kontrola? Nie przypominam sobie, zebym podczas instalacji
    > byl o cos pytany, moze mi umknelo.
    > W kazdym razie jak sie chce to mozna rowniez w Androidzie: zarowno CM jak
    > i SlimROM ma dodatkowa zakladke w ustawieniach Privacy Guard gdzie mozna
    > nieco wyhamowac zapedzajacych sie deweloperow.

    Hehe

  • 260. Data: 2014-08-18 14:07:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał

    >Uprawnienia? To jest faktycznie irytujace...ale czy w Symbianie byla
    >jakakolwiek ich kontrola? Nie przypominam sobie, zebym podczas
    >instalacji byl o cos pytany, moze mi umknelo.

    W Androidzie tez w zasadzie nie jestes - wszystko lub nic :-)

    ARM w ogole ma jakas ochrone przed zlosliwymi aplikacjami ?
    Android uzywa javy, wiec sam sobie chroni, ale kosztem wydajnosci.

    >W kazdym razie jak sie chce to mozna rowniez w Androidzie: zarowno CM
    >jak i SlimROM ma dodatkowa zakladke w ustawieniach Privacy Guard
    >gdzie mozna nieco wyhamowac zapedzajacych sie deweloperow.

    Tym niemniej "standard" nie przewiduje, aby uzytkownik mial o czyms
    decydowac.
    Instalujesz lub nie :-)

    Inna sprawa ze jak juz mowa o uprawnieniach, to zyczenia sie tak
    komplikuja, ze pamieci nie starczy :-)

    J.