  • 241. Data: 2014-08-17 23:38:40
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 13:18:08 -0400, rs <n...@n...spam.info>
    wrote:

    >ależ proszę tylko nie rób tego więcej. <rs>

    No nie wiem. Jestem lasy na pochwaly :)

    A.L.

  • 242. Data: 2014-08-18 00:26:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Aug 2014 12:19:34 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sat, 16 Aug 2014 12:00:34 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    >
    > Fortune magazine

    Uzywa, czy kupilo w ostatnim roku ? Bo to dwie rozne sprawy.
    Gdzies sie jednak te dziesiatki milionow smartfonow sprzedaja.

    A jeszcze zalezy kto i jak liczy
    http://fortune.com/2013/10/17/samsung-edged-out-appl
    e-in-u-s-phone-sales-last-quarter-update/

    Poza tym nie zapominaj ze sam uzywasz 33.3% zwyklego telefona -
    wliczajac ten awaryjny w samochodzie. No chyba ze wliczajac ten drugi
    to jednak 100% :-)

    > Widac obarcamy sie w innyc hsrodowiskach

    Mowicie chyba o dwoch roznych sprawach - Pszemol o tym ze przecietny
    Amerykanin jest potwornie zadluzony, Ty ze nie wydaje bez potrzeby.
    Choc jesli nie wydaje, to skad to zadluzenie :-)

    Ale zaraz ... kto tu wydaje pieniadze na trzeci telefon, potrzebny raz
    na rok ? Telefon, bez ktorego sie 3/4 zycia obywal :-)

    > naparwde? Znaczy, polskei gazety klamia?

    Tak jak w USA - jest troche biedy, troche bogactwa i klasa srednia.
    Dosc szeroka.
    Od 2004 kazdy, kto uwaza ze jest biedny, moze pojechac za granice.
    Wielu skorzystalo.

    J.

  • 243. Data: 2014-08-18 00:48:06
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 18 Aug 2014 00:26:51 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Mowicie chyba o dwoch roznych sprawach - Pszemol o tym ze przecietny
    >Amerykanin jest potwornie zadluzony, Ty ze nie wydaje bez potrzeby.
    >Choc jesli nie wydaje, to skad to zadluzenie :-)

    "potworne" zadluzenie Amerykanina wynika z posiadanai domu. Dom
    kosztuje 200 - 300 tysiecy dolcow. Kredyt bierze sie na 15 lub 30 lat,
    czesciaj na 30. Regula kciula mowi ze z odsetkami tzreba splacic do
    banku 3 razy tyle.

    Tak wiec, przedstawiciel middle-middle class jest zadluzony na milion
    dolarow mniej wiecej. Do tego cesto dochodza pozyczki studenckie rzedu
    100 - 200 tysiecy nie liczac odsetko (ozyczki studenckie sa na ogol
    wiecej opodatkwoane niz hipoteczne)

    To tak na temat telefonow

    A.L.

  • 244. Data: 2014-08-18 00:50:48
    Od: A.L. <a...@a...com>

    .

    >A coś bliżej? Numer/rocznik?

    Mozemy zawrzec kontrakt konsultacyjny. Wtedy poszukam

    >Najwyraźniej... W jakim rejonie Stanów mieszkasz?

    Trudno odpowiedziec. To moj slad: PA, MI, WA, MI, AL, PA, CT, WI, NJ

    >Które gazety?

    Czytuje glownie Wyborcza, Polityke, Newsweek i Tygodnik Powszechny

    A.L.

  • 245. Data: 2014-08-18 01:47:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 17:48:06 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Mon, 18 Aug 2014 00:26:51 +0200, "J.F."
    >
    > "potworne" zadluzenie Amerykanina wynika z posiadanai domu. Dom

    A myslisz ze u nas to ciagle komuna - wystarczy 20 lat poczekac i
    mieszkanie sie "dostanie" ?

    Ale nie tylko o tym mowimy, takze np o zadluzeniu na karcie kredytowej
    liczonej w dziesiatkach tysiecy. No ale przeciez wiadomo ze dzieki
    karcie klient wiecej kupuje i nie zastanawia sie czy go stac na
    iphona, czy nie :-)

    > kosztuje 200 - 300 tysiecy dolcow. Kredyt bierze sie na 15 lub 30 lat,
    > czesciaj na 30. Regula kciula mowi ze z odsetkami tzreba splacic do
    > banku 3 razy tyle.

    Kiedys chyba pisales ze 2 razy - podrozalo ?
    No i inflacje dolicz - jak pozyczales, to dom byl tanszy.

> [...]
    > dolarow mniej wiecej. Do tego cesto dochodza pozyczki studenckie rzedu
    > 100 - 200 tysiecy nie liczac odsetko (ozyczki studenckie sa na ogol

    Zapomniales dodac ze te domy to z dykty. Inaczej odziedziczylby po
    dziadkach ...

    P.S.
    http://www.nerdwallet.com/blog/credit-card-data/aver
    age-credit-card-debt-household/

    Indebtet to zadluzony ?

    A ta polowa to co - bogata i splaca w terminie, czy tak biedna ze CC
    nie dostaje ?

    A spojrz jeszcze na sumy - na kartach kredytowych jest 1/10 tego co na
    domach. Czyli jesli dom kosztuje 200-300 tys, to na kartach ma sie
    20-30 tys ?

    p.s.
    http://www.dailyfinance.com/2014/06/11/is-your-credi
    t-card-debt-average/
    J.

  • 246. Data: 2014-08-18 01:52:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 22:53:58 +0200, John Kołalsky napisał(a):
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Jaasne, podążamy śladami PC :-)

    jeszcze dlugo beda w uzyciu aplikacje 32-bit i koniecznosc wydzielenia
    dla nich srodowiska :-)

    No chyba ze java otwiera nowe mozliwosci ...

    J.

  • 247. Data: 2014-08-18 01:59:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Aug 2014 22:36:12 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy? Czy swoje "mądrości"
    > czerpiesz z pudelka?

    Twoja wysoka ocena nie zmienia faktu ze Symbian to trup. Po prostu
    trup, no bo co proponujesz - kupowac stare Nokie z allegro i pisac
    sobie samemu programy ? Mozemy sobie co najwyzej podyskutowac dlaczego
    zostal trupem.

    Ale ... co w tym symbianie takiego wspanialego ?
    System jak system, mozliwosci zapewne porownywalne z konkurencja, ale
    po aplikacjach tego nie widac.
    Praca natywna, na dzisiejszym sprzecie pewnie by smigal, ale podejscie
    Androida ma tez pewne zalety ...

    J.

  • 248. Data: 2014-08-18 02:18:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-08-17 16:41, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > pierwszy wynik z googli
    > http://www.gizbot.com/mobile/top-10-smartphones-that
    -powered-with-3gb-ram-specs-and-price-in-india-01702
    2.html

    A czemu w Indiach?

  • 249. Data: 2014-08-18 02:22:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX Alpha MR" <k...@s...us> wrote in message

    > To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy?
    > Czy swoje "mądrości" czerpiesz z pudelka?

    Ale kogo tu jakikolwiek Symbian tu jeszcze obchodzi?

  • 250. Data: 2014-08-18 07:43:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-18 02:18, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    -powered-with-3gb-ram-specs-and-price-in-india-01702
    2.html

    > A czemu w Indiach?

    pierwszy link z googli...
    Uważasz, że Indie są na Marsie?