  • 231. Data: 2014-08-17 22:14:23
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 17.08.2014 ALEX Alpha MR <k...@s...us> napisał/a:

> [...]
    > Symbian może miał swoje wady, ale MeeGo było genialnie intuicyjne i proste.
    >
    > A Twoje nie jest ułomne. Różnica między nami polega na tym że ja miałem
    > Symbiana, MeeGo, Windows Mobile, a ty nie masz zielonego pojęcia o tych
    > OSach. Taka drobna różnica.
    >
    > Bo Nokia je zamordowała.
    >
    > Wyobraź sobie że to były systemy, której genialności Droid nigdy nie
    > osiągnie.
    >
    > Symbian umarł. Niestety. Gdyby był wspierany nigdy nie przesiadłbym się
    > na takie gówno jak Droid. No może na MeeGo :-)
    > Mnie nie szpieguje, można się zabezpieczyć.

    Symbian to jeden z najsłabiej zaprojetowanych systemów operacyjnych.
    Jego możliwości rozwoju skończyły się całkowicie w raz z pojawieniem się
    nowych generacji procesorów i podzespołów. Konkurować z nim może jedynie
    Windows Mobile.

  • 232. Data: 2014-08-17 22:23:57
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 22:14, grapeli23 pisze:

> [...]

    No i co teraz powiesz? Nie masz nic do powiedzenia?
    Chętnie Cię wysłucham, znawco od siedmiu boleści.

    Znowu milczysz cieniaku?

> [...]
    > Jego możliwości rozwoju skończyły się całkowicie w raz z pojawieniem się
    > nowych generacji procesorów i podzespołów. Konkurować z nim może jedynie

    Z jakiego pudelka czerpiesz te bzdury? Chłoptasiu miałem wszystkie
    Symbiany, od 2.0 do
    Anny. Przestań się ośmieszać pisząc te bzdury.

    --
    ALEX Alpha MR
    Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską,

  • 233. Data: 2014-08-17 22:31:01
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 4:06 PM, ALEX Alpha MR wrote:> W dniu 2014-08-17 21:50, rs
    pisze:

> [...]
    > Droidem? No to Cię zmartwię, Symbian i Meego istniały wieki wcześniej,
    > Symbian może miał swoje wady, ale MeeGo było genialnie intuicyjne i

    kazdy jeden system jest ulomny. kazdy jeden system moze byc lepszy i na
    kazdy jeden system, znajdzie sie taki co bedzie narzekal. na tym polega
    rozwoj technologii. ty proponujesz cofanie.

    > Różnica między nami polega na tym że ja miałem
    > Symbiana, MeeGo, Windows Mobile, a ty nie masz zielonego pojęcia o tych
    > OSach. Taka drobna różnica.

    to ze sam nie uzytkowalem tego sprzetu (z wyjatkiem WM) to ciekawe na
    jakiej postawie, piszesz z takiej wyniosloci, ze nie mam pojecia. to ja
    kumpli nie mam, ktorzy sa masochistami i sami sie nawet z tego smieja.
    trenowalem za to palmOSy od ich poczecia, do przedostatniej wersji.
    symbiana rowniez rozwazalem przy kolejnym zakupie.
    ty sobie mozesz wymachiwac takimi wynalazkami, ale to troche smieszne.

    > Bo Nokia je zamordowała.

    wiec co ty tak naprawde chcesz porownywac? teraz zmartwychwstania ci sie
    zachcialo?

    > Wyobraź sobie że to były systemy, której genialności Droid nigdy nie
    > osiągnie.

    oh. tak. oh tak. no jak nic padles ofiara spisku. nie dosc ze
    androidowcy, apple to i nokia jest przeciwko tobie. kto jeszcze?

    > Symbian umarł. Niestety. Gdyby był wspierany nigdy nie przesiadłbym się
    > na takie gówno jak Droid. No może na MeeGo :-)

    a dlaczego nie byl wspierany, skoro taki genialny byl?

    Androidach/iOS i
    <rs>

    > Mnie nie szpieguje, można się zabezpieczyć.

    sugerujesz, ze tylko ty jestes taki mocny, a teszta to durnie bez
    pojecia? <rs>

  • 234. Data: 2014-08-17 22:31:08
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

> [...]
    > Symbiany, od 2.0 do
    > Anny. Przestań się ośmieszać pisząc te bzdury.

    Symbian to trup. Przestał odgrywać jakiekolwiek znaczenie, pozostał
    jedynie we wspomnieniach wyznawców.

  • 235. Data: 2014-08-17 22:36:12
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 22:31, grapeli23 pisze:

    > Symbian to trup. Przestał odgrywać jakiekolwiek znaczenie, pozostał
    > jedynie we wspomnieniach wyznawców.

    To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy? Czy swoje "mądrości"
    czerpiesz z pudelka?

  • 236. Data: 2014-08-17 22:53:58
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Bywa. Np 4GB na proces, a dopiero w zarzadzaniu pamiecia wirtualna
    > dodatkowe 16 bitow.

    Jaasne, podążamy śladami PC :-)

  • 237. Data: 2014-08-17 22:57:28
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    W dniu 2014-08-17 22:31, rs pisze:

> [...]
    > symbiana rowniez rozwazalem przy kolejnym zakupie.
    > ty sobie mozesz wymachiwac takimi wynalazkami, ale to troche smieszne.

    Bo j się potrafię przesiąść na Droida, mimo że widzę jak ten system jest
    nieudolny i koślawy. Ty nigdy tego nie zobaczysz.

    > wiec co ty tak naprawde chcesz porownywac? teraz zmartwychwstania ci sie
    > zachcialo?

    Genialność systemu. Zresztą musiałbyś zobaczyć jak działa MeeGo.

    > oh. tak. oh tak. no jak nic padles ofiara spisku. nie dosc ze
    > androidowcy, apple to i nokia jest przeciwko tobie. kto jeszcze?

    Możesz bredzićdalej, ale Droid jest wyjątkowo nieudolny.
    Nieudolny i koślawy.

    > jest

    > juz

    > a dlaczego nie byl wspierany, skoro taki genialny byl?

    Bo masy debili uwierzyły w to że Droid to system dla mas. I że mogą
    używać smartfona.

    > Androidach/iOS i
    > <rs>

    > kiedykolwiek

    > sugerujesz, ze tylko ty jestes taki mocny, a teszta to durnie bez
    > pojecia? <rs>

    Ja przynajmniej mam pojęcie o czym piszę. A nie pierdolę od rzeczy jk ty.

  • 238. Data: 2014-08-17 23:20:59
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-17 16:41, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Pokażesz mi 3-4 telefony z 3GB RAMu skoro jest ich na rynku "sporo"?

    pierwszy wynik z googli
    http://www.gizbot.com/mobile/top-10-smartphones-that
    -powered-with-3gb-ram-specs-and-price-in-india-01702
    2.html

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 239. Data: 2014-08-17 23:23:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 4:57 PM, ALEX Alpha MR wrote:

    > Ja przynajmniej mam pojęcie o czym piszę. A nie pierdolę od rzeczy jk ty.

    o! nie dość że jesteś taki doświadczony, to jeszcze jaki kulturalny.
    plonk. <rs>

  • 240. Data: 2014-08-17 23:38:06
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 17 Aug 2014 22:03:12 +0200, animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

> [...]
    .pl...

    >To dlaczego u mnie normalny film zajmuje na dysku (ale nie na dvd) ok
    >700 MB?

    Pewnei dlatego ze piracki

    A.L.