  • Data: 2014-02-19 20:11:41
    Temat: Android PC - czy to ma sens?
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Kupiłem sobie na ebayu takiego "dongla" co miał 4 rdzenie i 2 giga ramu
    z andoidem za 18 usd. jak łatwo zgadnąć była to ściema i paypal kase
    zwrócił. Jednak czy to będzie "dongiel" czy skrzynka, nie robi mi
    różnicy, bo i tak będzie to mieszkało za telewizorem.
    od wczoraj kombinuje czy do tego nie dało by się zastosować sterego pc,
    albo starego laptopa (bez ekranu) i podłączyć na stałe do TV. Wstępne
    testy wykazały że system operacyjny android.iso zainstalowany na
    normalnym przedpodopowym kompie typu amd64 cośtam , pozwala szybciej
    zobaczyć stronę google, albo film na yt niż komputer z i7 i16 giga ramu.
    co z tego ze ten drugi potrzebuje na odtwarzanie filmu 7% mocy a ten
    pierwszy 70%?
    Problem jest inny. jak narazie nie widzę czegoś co można nazwać
    sterownikami do grafiki. czy na amd czy na nvidie - nie działają gry,
    ani benchmarki grafiki: program został zatrzymany, czy wysłać
    zgłoszenie? Czy ktoś z Was ma więcej doświadczeń w tym temacie?
    druga sprawa to kabelkologia. Ja sensownie podpiąć laptopa z vga (d15)
    do telewizora hd? Laptop niema dvi, ani hdmi. natomiast telewizor niema
    vga in, ale ma component in! Da radę osiągnąć jakość pozwalającą czytać
    strony www czy nie?

    ToMasz