  • 1. Data: 2015-11-26 08:10:18
    Temat: [Android] Funkcja przycisku Home (środkowego)
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    W starym Samsungu Galaxy S3 przytrzymanie przycisku Home powodowało wyświetlenie
    okna "Aktywne aplikacje" w którym można było ubić wybraną uruchomioną aplikację oraz
    wyczyścić pamięć.
    Natomiast w nowszym Samsungu Galaxy Grand Prime (Android 5 Lollipop) przytrzymanie
    przycisku Home powoduje uruchomienie przeglądarki ze stroną Google.
    Pytanie: czy jest możliwość żeby przycisk Home działał tak jak w Galaxy S3 (może da
    się
    go zdefiniować?), jeśli nie, to gdzie znajdę listę uruchomionych aplikacji (coś jak
    w Galaxy S3),
    żeby móc ubić wybraną?

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 2. Data: 2015-11-26 09:31:32
    Temat: Re: [Android] Funkcja przycisku Home (środkowego)
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2015-11-26 o 08:10, Marek pisze:
> [...]
    > Galaxy S3 (może da się
    > go zdefiniować?), jeśli nie, to gdzie znajdę listę uruchomionych

    Może pod przyciskiem Back, jak to jest w Andku 4.2.2?

  • 3. Data: 2015-11-26 15:02:06
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > S3 (może da się
    > go zdefiniować?), jeśli nie, to gdzie znajdę listę uruchomionych aplikacji

    W S5 jest pod lewym klawiszem.

    Wiwo

  • 4. Data: 2015-11-26 15:22:15
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
    przytrzymanie

    > W S5 jest pod lewym klawiszem.

    Tym od menu? Tam można tylko zamknąć okna (bardziej screenshoty) aplikacji
    ostatnio uruchamianych, nie powoduje to ich ubicia.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 5. Data: 2015-11-26 15:30:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-11-26 o 15:02, Wiwo pisze:

    > Użytkownik "Marek" <t...@f...kuku.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W S5 jest pod lewym klawiszem.

    W S2 pod prawym :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 6. Data: 2015-11-26 22:44:57
    Temat: Re: [&roid] funkcja przycisku 'do domu'
    Od: jevvropa to zajebiscie wielka beczka prochu i zbliza sie za piec dwunasta ??????? <9...@9...int.invalid>

    Marek wrote:
    > W starym GamGunS3 przytrzymanie przycisku 'do domu' powodowało

    na lewo od mechanicznego przcisku 'do domu' raz pacnac w symbol
    podobny do 'kopiuj do schowka' (lub 'kartoteki')

    albo 'asysta do androSRAKI' http://tinyurl.com/ou7x8bo (platny)
    lub http://tinyurl.com/89d9bpj (żebrany), poza tym w 'systemie'
    powinien byc 'smart manager' (od < 5.0)

    * !!! do KIBLA http://tinyurl.com/pgpy48a KRYMINALISTE !!! *

  • 7. Data: 2015-11-30 17:04:22
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 11/26/2015 9:22 AM, Marek wrote:

    > Użytkownik "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> napisał w wiadomości

    > Tym od menu? Tam można tylko zamknąć okna (bardziej screenshoty) aplikacji
    > ostatnio uruchamianych, nie powoduje to ich ubicia.

    pare dni temu wmawiales mi, ze ubijanie aplikacji jest bez sensu, ze tak
    powinno byc, potem, ze aplikacje, ktorych sie nie da zamknac sa zle
    napisane, albo ze uzytkownik uzywa ich niezgodnie z zaleceniem autora
    itp. teaz sam chcesz je ubijac.

    lewy, wirtualny klawisz w S5 pokazuje liste aplikacji, z ktorej mozna
    wybrac te do ubicia, a skutecznie ubite beda tylko te, ktore na to
    zezwalaja. to nie jest tylko pctowe "zminimalizowanie okna", albo
    unixowe "odeslanie w tlo". czesc mozna ubic w ten sposob, czesc nie.

    podobno mozna przeprogramowac guzik domowy przy pomocy third party apps,
    jak nova desktop i innych, ktore wymagaja rootowania telefonu. nie mam
    pod reka w tej chwili S5. nie moge sprawdzic, ale zobacz co siedzi w
    menu jak nacisniesz 3 razy klawisz domowy. ale to i tak troche bez
    sensu, skoro lista applikacji jest ci dostepna bezposrednio pod lewym,
    wirtualnym klawiszem. <rs>

  • 8. Data: 2015-12-01 01:14:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 565c7529$0$9254$c3e8da3$5...@n...astraweb.com

> [...]
    byc, potem, ze aplikacje, ktorych sie nie da
    > zamknac sa zle napisane, albo ze uzytkownik uzywa ich niezgodnie z zaleceniem

    IMO Twój przedmówca niekoniecznie chce ubijać.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-12-01 08:10:22
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    com...

    > pare dni temu wmawiales mi, ze (..)

    Parę dni temu to nawet nie subskrybowałem tej grupy...:P Radzę najpierw upewnić się,
    komu się odpisuje, bo Marków jest wielu w tym wirtualnym świecie. ;)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 10. Data: 2015-12-01 14:49:47
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 12/1/2015 2:10 AM, Marek wrote:

> [...]
    > upewnić się,
    > komu się odpisuje, bo Marków jest wielu w tym wirtualnym świecie. ;)

    faktycznie Markow jak psow w Plewkach, i skoro to wiesz, to powinienes
    zadbac o jakis bardziej unikalny nick. Trudno i malo ekonomicznie,
    kazdemu w "dowod osobisty" zagladac.
    ale skoro mlody tutaj jestes, to radze skoncentrowac sie glownie na
    merytorycznej czesci odpowiedzi, ktora raczyles wyciac, a nie robic z
    dygresji glowna czesc odpowiedzi. pododzenia. <rs>