  • 1. Data: 2015-11-27 15:00:31
    Temat: Re: Zaczyna sie, zamordyzm syjonistow - telecapy bedziecie KWICZEC,.... dobrze wam tak!!!
    Od: xsejffhdhwdlgltghwhdhwdvpokpwewdqkjqdwwqcwxveexrgergemoewdb <x...@n...info.invalid>

    boukun wrote:
> [...]
    > sobie rady a co dopiero sześć osób - mówi sceptyczny poseł Jerzy Fedorowicz,
    > ceniąc jednak szczytną ideę.
    >
    > Bardziej rzeczowo podchodzi do sprawy znawca internetu wicepremier Waldemar
    > Pawlak. Od tego są inne służby. Z dokładnością do każdego gniazdka w ścianie
    > można zdiagnozować kto gdzie pluje jadem z którego komputera, więc jeżeli
    > ktoś przegina, to może zostać dokładnie zdiagnozowany i naświetlony i nie
    > potrzeba do tego jakichś specjalnych zespołów - podkreśla. W piątek rano
    > sejmowy zespół ma zostać zarejestrowany.

    orowal-internautow-i-do-prokuratury,nId,890738

> [...]
    >
    > ~Sergiusz - 25.11.2010 (22:44)
    >
    > Wraca komunizm, gdzie nie ma wolności słowa, Politycy mają za dużo kasy i im
    > się w głowach przewraca od tych głupich pomysłów. Żyjemy w wolnej Polsce
    > gdzie każdy ma prawo do wyrażania własnego zdania, A oni próbują nas
    > kontrolować?? Zaczynam wątpić i wstydzić się za polityków. Jestem Polakiem,
    > ale powoli zaczynam się wstydzić tego. Jestem coraz bardziej pewny, że chcę
    > za granicą wiązać swoją przyszłość.
    >
    > ~Malgosia - 1 godz. 58 min temu
    >
    > Walczyli w Solidarności o wolnosc słowa i wyznania ,a dziś co wyprawiają.

    SETKI RAZY O TYM PISALEM (o zamordyzmie jaki was czeka) sami z siebie
    zrobiliscie, pod'dno: SKRAJNYCH PRZYDUPASOW, SZCZOPIJCOW, GOWNOZEROW,
    SPERMOLYKOW usraelskiego najparszywszego MORDERCY wszech czasow!

    TO NA POCZATEK, pozniej jeden drugiego bedzie topil w lyzce wody, tak
    rozwinie sie u was PRZYDUPASOWSTWO-DONOSICIELSKIE.

    TFU, jevvroCHLEW zdalnie sterowany przez usrael !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!